3 Φεβ 2011

Η 6η του Φλεβάρη 2011 θα είναι μόνο η αρχή!

Απάντηση στις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών κ. Δ. Ρέππα, από το βήμα της Βουλής προς το κίνημα κατά των διοδίων.

Το «Δεν πληρώνουμε» κ. υπουργέ, δεν είναι ούτε σύνθημα, ούτε μόδα. Είναι η ελπίδα που ξεπήδησε μέσα από την κοινωνική απελπισία, την αγανάκτηση, την κατάφορη αδικία και θα μετασχηματιστεί σε πολιτική ελπίδα.

Άλλη μια σφοδρή επίθεση εξαπόλυσε ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας, από το βήμα της Βουλής προς το κίνημα κατά των διοδίων και τους πολίτες που το στηρίζουν. Ο κ. Ρέππας, με απύθμενη θρασύτητα, αποκάλεσε «τζαμπατζήδες, αντικοινωνικούς και υπονομευτές» τους υποστηρικτές του κινήματος και δεν δίστασε να αναφέρει, πως η συγκεκριμένη στάση των πολιτών συνιστά δολιοφθορά.

Παράλληλα, ο Δ. Ρέππας προειδοποίησε ότι σύντομα η κυβέρνηση θα πάρει πρωτοβουλίες για αυτό το ζήτημα. «Όταν κάποιος έχει τέτοια συμπεριφορά είναι σαν να λέει, δεν πληρώνω εγώ ώστε να πληρώνει για μένα κάθε άλλος Έλληνας» τόνισε ο υπουργός.

Ας μας εξηγήσει λοιπόν ο κύριος υπουργός, πως χαρακτηρίζεται η συμπεριφορά του πολιτικού, ο οποίος λαδώνεται από τον μεγαλοεπιχειρηματία, γεμίζει τα ταμεία του κόμματός του με μαύρο χρήμα και στη συνέχεια τον επιλέγει για την κατασκευή δημοσίων έργων; Ποιος είναι ο «τζαμπατζής, ο αντικοινωνικός, ο υπονομευτής και ο δολιοφθορέας»; Ο πολίτης που αντιστέκεται στο ξεπούλημα της χώρας του ή ο πολιτικός που εξαργυρώνει γραμμάτια και ξεπληρώνει προεκλογικές υποσχέσεις σε πολυεθνικά ιδιωτικά συμφέροντα;

Όσο εσείς κ. υπουργέ θα ετοιμάζεστε να «λάβετε πρωτοβουλίες για αυτό το ζήτημα», εμείς θα εντείνουμε τον αγώνα μας για την κατάργηση όλων των διοδίων. Η πρωτοφανής ληστρική επιδρομή ενάντια στο εισόδημα των εργαζομένων και στα κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών ήδη αναχαιτίζεται. Ο φόβος της γενίκευσης είναι ζωγραφισμένος στα πρόσωπά σας! Το κίνημα κατά των διοδίων «Δεν πληρώνουμε» είναι μόνο η αρχή ενός αγώνα, ο οποίος θα έχει συνέχεια και θα διεξαχθεί χωρίς συμβιβασμούς και υποχωρήσεις. Οι πολίτες αγωνίζονται να καταργήσουν τα χρηματοοικονομικά εργαλεία που κρατάτε στα χέρια σας, τα οποία σχεδιάστηκαν εις βάρος τους για να μεταφέρουν εθνικό πλούτο σε χέρια ιδιωτών. Ο αγώνας των πολιτών ήδη ακυρώνει τους σχεδιασμούς αυτούς και θα κερδηθεί σπάζοντας τον πρώτο κρίκο της αντιλαϊκής αλυσίδας.

Το «Δεν πληρώνουμε» κ. υπουργέ, δεν είναι ούτε σύνθημα, ούτε μόδα. Είναι η ελπίδα που ξεπήδησε μέσα από την κοινωνική απελπισία, την αγανάκτηση, την κατάφορη αδικία και θα μετασχηματιστεί σε πολιτική ελπίδα.

Καμία από τις επόμενες κινητοποιήσεις μας δεν θα θυμίζει το χθες!

Η 6η του Φλεβάρη 2011 θα είναι μόνο η αρχή!
--

Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)
Φλέμινγκ 19, Κατερίνη 601 00
Τηλ. 23510 31906 / Φαξ 23510 34 174
info@otoposmou.gr & www.otoposmou.gr

Επιτροπές κατά των διοδίων: Ο αγώνας συνεχίζεται και εντείνεται


Παπαγιάννης Κώστας
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/01/2011
Ενόψει της νέας πανελλαδικής κινητοποίησης κατά των διοδίων στις 6 Φεβρουαρίου η "Αυγή" μίλησε με εκπροσώπους των συντονιστικών επιτροπών κατά των διοδίων από όλη την Ελλάδα, που σχολίασαν τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τις παραχωρησιούχες εταιρείες για μείωση των τιμών των διοδίων και τα επόμενα βήματα του κινήματος κατά των διοδίων.
Νέα πανελλαδική κινητοποίηση στις 6 Φεβρουαρίου

Β. Ζούμπος, Επιτροπή Κατοίκων και Φορέων Ενάντια στα Διόδια Λαμίας
Θεωρούμε ότι οι διαπραγματεύσεις που γίνονται μεταξύ κυβέρνησης και εταιρειών είναι αποπροσανατολιστικές. Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε το κίνημα κατά των διοδίων, στόχος ήταν η κατάργηση όλων των διοδίων, δημοσίων και ιδιωτικών. Διεκδικούμε την ελεύθερη διακίνηση των πολιτών από τους χιλιοπληρωμένους δημόσιους δρόμους. Στόχοι μας επίσης είναι η ανακατασκευή των παραδρόμων και η συνολική βελτίωση του παρακμιακού εθνικού δικτύου.
Τόσα χρόνια πληρώναμε φόρο αίματος για το ανολοκλήρωτο Πέταλο του Μαλιακού και τώρα που φτιάξανε μόνο μέρος του Πετάλου ζητάνε να πληρώσουμε με οικονομικό στραγγαλισμό. Σε λίγο δεν θα μπορούμε να κυκλοφορήσουμε μέσα στην πόλη μας με τους δύο νέους σταθμούς διοδίων που σχεδιάζουν.

Θ. Πετράκος, Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Πολιτών Πελοποννήσου κατά των Διοδίων
Αυτό που έχει γίνει στην Πελοπόννησο ξεπερνά τα όρια της θρασύτητας. Στις 31 Αυγούστου η διαδρομή Καλαμάτα - Αθήνα κόστιζε 10,40 ευρώ, σήμερα, με την προσθήκη μόνο 35 επιπλέον χλμ., η ίδια διαδρομή κοστίζει 19,40 ευρώ. Στη διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα υπάρχουν 7 σταθμοί διοδίων για 250 χλμ. Υπάρχει μεγάλη αγανάκτηση στον κόσμο κι ο περιφερειάρχης Π. Τατούλης αναγκάστηκε να αλλάξει άποψη και να στείλει επιστολή στον Ρέππα για υπερβολικές αυξήσεις.
Με το εξευτελιστικό επιτόκιο με το οποίο δανείστηκαν οι κατασκευαστές, το Δημόσιο θα μπορούσε να είχε φτιάξει μόνο του τους δρόμους. Τρία κοινοτικά πλαίσια στήριξης κι η Πελοπόννησος δεν έχει δρόμους. Πλέον στην Πελοπόννησο η μόνη επιλογή μετακίνησης είναι ο οδικός άξονας, καθώς ο σιδηρόδρομος έκλεισε πριν από λίγες μέρες.

Ηλ. Τσολακίδης, Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
Ο αγώνας για την κατάργηση όλων των διοδίων θα ενταθεί. Το κίνημα κατά των διοδίων «Δεν πληρώνουμε» είναι μόνο η αρχή ενός αγώνα, ο οποίος θα έχει συνέχεια και θα διεξαχθεί χωρίς συμβιβασμούς και υποχωρήσεις. Οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα συνεπάγονται εκποίηση της ακίνητης περιουσίας του κράτους (π.χ. εθνικοί δρόμοι) και στην πράξη αποτελούν ένα πολιτικά πρόστυχο χρηματοοικονομικό εργαλείο, το οποίο σχεδιάστηκε για να μεταφέρει εθνικό πλούτο στα χέρια ιδιωτών.
Ο αγώνας των πολιτών ήδη ακυρώνει τους σχεδιασμούς αυτούς και θα κερδηθεί σπάζοντας τον πρώτο κρίκο της αντιλαϊκής αλυσίδας. Το «Δεν πληρώνουμε» δεν είναι ούτε σύνθημα ούτε μόδα. Είναι η ελπίδα που ξεπήδησε μέσα από την κοινωνική απελπισία, την αγανάκτηση, την αδικία και θα μετασχηματιστεί σε πολιτική ελπίδα.

Στρ. Λουπάτατζης, Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής
Σήμερα που το κίνημα ενάντια στα διόδια "Δεν Πληρώνω" έχει επεκταθεί και απαιτεί την κατάργηση όλων των διοδίων και την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών στους δημόσιους αυτοκινητόδρομους, οι τράπεζες πιέζουν προς την κατεύθυνση αλλαγής των συμβάσεων με διάφορα προσχήματα. Η πραγματική αιτία είναι ότι επιδιώκουν τη χρονική παράταση των συμβάσεων, αλλά και την αύξηση των επιτοκίων. Πόσο εύκολο είναι ο πολίτης να εμπιστευθεί τη διαδικασία διαπραγμάτευσης όταν στις θέσεις των γενικών γραμματέων του υπουργείου Υποδομών βρίσκονται διευθυντικά στελέχη των εταιρειών που διαχειρίζονται τα διόδια;
Ο σχεδιασμός μας, στην τωρινή φάση του αγώνα, επικεντρώνεται στη διεύρυνση των κοινωνικών συμμαχιών. Προτείνουμε στους αγρότες και επαγγελματίες οδηγούς να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και σε κάθε κινητοποίηση να ανοίγουμε τις μπάρες εναλλακτικά από το κλείσιμο των δρόμων. Με αυτό τον τρόπο θα φέρουμε την κοινωνία μαζί μας αντί απέναντί μας.

Ποινική δίωξη σε 9 φορείς για τα διόδια





Του Πέτρου Ζερβού στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία


Ποινική δίωξη για 6 πλημμελήματα άσκησε η Εισαγγελία πρωτοδικών της Αθήνας σε βάρος εννέα εκπροσώπων φορέων, οργανώσεων και κατοίκων της βορειοανατολικής αττικής .
Για την υπόθεση διενεργήθηκε προκαταρκτική έρευνα μετά από μήνυση που είχε καταθέσει η εταιρεία Νέα Οδός η οποία εκμεταλλεύεται τα διόδια των Αφιδνών. 

Συγκεκριμένα απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φθορά ξένης ιδιοκτησίας, διατάραξη κοινής και οικιακής ειρήνης, παρακώλυση συγκοινωνιών, διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών και συκοφαντική δυσφήμηση. 
Δημοσιεύματα εφημερίδων



... Να ξέρουν καλά, ότι αυτές οι ενέργειες δεν μας τρομοκρατούν, αλλά μας πεισμώνουν και μας εξοργίζουν ακόμα περισσότερο, .... Αντίθετα δυναμώνουν τη βούλησή μας να παραμείνουμε ακλόνητοι-ες στις επιλογές μας.

Την Κυριακή στα Διόδια Λεπτοκαρυάς...

Κάλεσμα για άνοιγμα των διοδίων του Σπαθοβουνίου

Επιτροπή Αργολίδας ενάντια στα Διόδια 
Δελτίο Τύπου - 3/2/11 

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

ΤΟΥ ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙΟΥ 

Κυριακή 6/2/2011- 3:00 το μεσημέρι



Η Επιτροπή Αργολίδας ενάντια στα Διόδια (μέρος του Παμπελοποννησιακού Συντονιστικού), καλεί όλους τους επαγγελματίες, τους φορείς, τις παρατάξεις, τους συλλόγους και τους πολίτες της περιοχής, σε συμμετοχή στο πανελλαδικό κάλεσμα για άνοιγμα όλων των διοδίων την Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011, στις 3 το μεσημέρι.

Η περιοχή μας θα συμμετέχει στο άνοιγμα των διοδίων στο Σπαθοβούνι.

Οι νέες πια επιπλέον αυξήσεις στις τιμές των διοδίων που εφάρμοσαν οι ιδιωτικές εταιρείες μετά και από τις ήδη αυξημένες τους τιμές (133% η μέχρι τώρα αύξηση) αποτελεί μια θρασύτατη και προκλητική πρακτική των εταιρειών σε μια περίοδο που το εισόδημα όλων των κοινωνικών ομάδων βάλλεται βάναυσα- μειώσεις μισθών και συντάξεων, ακρίβεια, υπερφορολόγηση ακόμα και των ειδών πρώτης ανάγκης, καλπάζουσα ανεργία. Την ίδια στιγμή τα εισιτήρια στις συγκοινωνίες αυξήθηκαν και το δίκτυο του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο είναι ανενεργό.

Μόνο χαράτσι χωρίς προηγούμενο μπορούν πια να λέγονται τα διόδια αφού σκανδαλωδώς οι ιδιωτικές εταιρείες, με την κάλυψη των αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεων που έχουν υπογράψει με το κράτος, εισπράττουν χρήματα για κατασκευή δρόμων οι οποίοι έχουν ήδη πληρωθεί πολλαπλάσιες φορές από τους φορολογούμενους μέσω των πανάκριβων τελών κυκλοφορίας, της άγριας φορολόγησης στα καύσιμα καθώς και μέσω των τελών στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων.

Αγωνιζόμαστε για τη κατάργηση των ληστρικών αποικιοκρατικού τύπου Συμβάσεων που παραχωρούν τους δρόμους στο αδηφάγο πολυεθνικό και ντόπιο κεφάλαιο.

Αγωνιζόμαστε για να παραμείνουν οι εθνικοί δρόμοι δημόσιο κοινωνικό αγαθό κι ελεύθεροι για όλους.

Καλούμε τους εργαζόμενους, τους πολίτες και τους τοπικούς κοινωνικούς Φορείς να αντιδράσουν μαζικά και αποφασιστικά ενάντια στην επιβολή διοδίων, υπερασπίζοντας τους δρόμους ως ελεύθερο, κοινωνικό αγαθό, σηκώνοντας την μπάρα και αρνούμενοι να πληρώσουν.

Η προκλητική παραχώρηση της δημόσιας περιουσίας από το κράτος στους ιδιώτες- μεγαλοεπιχειρηματίες συνεχίζεται... εμείς λέμε:

Ως εδώ! Δεν πληρώνουμε

Οι εθνικοί δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό



Αργολίδα, 3/2/2011

Τηλ επικοινωνίας: 6947267865, 6934147411

2 Φεβ 2011

Απάντηση από τη Β.Α.Αττική στις πρόσφατες δηλώσεις Ρέππα


Αφίδνες, 2 Φεβρουαρίου 2011- Ακούσαμε τον κύριο Ρέππα να δηλώνει στις
1/2/2011 ότι όσοι δεν πληρώνουν διόδια , έχουν αντικοινωνική συμπεριφορά!

Εμείς, οι Κάτοικοι και Φορείς της Βορειοανατολικής (ΒΑ) Αττικής δηλώνουμε ότι:

Αντικοινωνική, είναι η συμπεριφορά του κ. Ρέππα γιατί:
Γνωρίζει το πρόβλημα των διοδίων εδώ και 15 μήνες και δεν έχει δώσει λύση
παρά τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις του.
Έχει οδηγήσει σε οικονομική εξάντληση τους κατοίκους, τους εργαζομένους
και τους επαγγελματίες της ΒΑ Αττικής.
Έχει απομονώσει τη ΒΑ Αττική αποκλείοντας τους κατοίκους της από κάθε
είδους μετακίνηση προς το κέντρο της πόλης.
Έχει μετατρέψει έναν ολόκληρο δήμο 33.000 κατοίκων (Δήμο Ωρωπού) σε
σφηκοφωλιά σταθμών διοδίων (8 σταθμοί στο εσωτερικό του).
Έχει μετατρέψει τους απλούς κατοίκους και εργαζόμενους μιας συγκεκριμένης
περιοχής σε χρηματοδότες των υπό κατασκευή δημοσίων έργων σε άλλες περιοχές
της Ελλάδας, χωρίς κανένα ανταποδοτικό τέλος (κατασκευή Ιόνιας Οδού).
Έχει προσπαθήσει να εμπλέξει την ελληνική αστυνομία στην είσπραξη διοδίων
ενώ η σύμβαση ρητά αναφέρει τη μη εμπλοκή του Δημοσίου στη διαδικασία
είσπραξης, προσπαθώντας να μετατρέψει την ελληνική αστυνομία σε εισπράκτορα
ιδιωτικής εταιρίας.
Έχει υπερασπιστεί ενώπιον της Βουλής των Ελλήνων τη νομιμότητα
κτισμάτων της Νέας Οδού Α.Ε. που έχουν χαρακτηριστεί παράνομα από την
αρμόδια δημόσια υπηρεσία (Πολεοδομία Καπανδριτίου)
Έχει αποφύγει συστηματικά να εξετάσει τις καταγγελίες θεσμικών φορέων
που θεμελιώνουν δικαίωμα, λόγω αθέτησης των υποχρεώσεων της Νέας Οδού Α.Ε.,
να καταγγελθεί υπέρ του Δημοσίου η σύμβαση παραχώρησης, στερώντας έτσι από
τα δημόσια ταμεία και κατ΄ επέκταση την κοινωνία, εισπράξεις πάνω 200.000.000€.
Έχει δείξει τη διάθεση να πληρώσει μέσω των δημοσίων εσόδων τα
διαφυγόντα όπως ισχυρίζεται κέρδη της Νέας Οδού, επιβαρύνοντας επιπλέον την
κοινωνία ενώ δεν έχει καμία ρητή συμβατική υποχρέωση.
Έχει επιτρέψει την επιβάρυνση με ρύπους της μοναδικής εισόδου οξυγόνου
της Αττικής από τον Βορρά που είναι και το μόνο σημείο ανανέωσης της ήδη
επιβαρημένης ατμόσφαιρας της Αττικής.
Ο κύριος Ρέππας επίσης, προανήγγειλε κυβερνητική πρωτοβουλία για τη λύση του
προβλήματος.
Η ΜΟΝΗ κοινωνική πρωτοβουλία που μπορεί να πάρει ο κύριος Ρέππας σε ότι αφορά
στην περιοχή μας είναι: Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΒΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
http://diodiastop.blogspot.com, Τηλ.: 6932 204781


1 Φεβ 2011

Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων - Δελτίο Τύπου για την κινητοποίηση στις 6/2/11

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ
ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της 1ης Φλεβάρη 2011

Την Κυριακή 6/2 στις 3:00 μμ
ανοίγουμε όλα τα διόδια


Και αυτήν την Κυριακή θα είμαστε σε όλους σχεδόν τους σταθμούς διοδίων της χώρας.
Παλεύουμε για την κατάργηση των αποικιοκρατικών συμβάσεων των εθνικών δρόμων και την κατάργηση των διοδίων. Οι δρόμοι αποτελούν δημόσιο αγαθό και έχουν ήδη χρυσοπληρωθεί από τους πολίτες. Δεν είναι δεξαμενή χρήματος για τις ληστρικές κοινοπραξίες.
Παλεύουμε ενάντια στους εκβιασμούς των εταιρειών που έχουν μετατρέψει τους δρόμους σε χωματερές ανθρώπων και εργαζόμενων. Η εταιρεία Vinci (Ολυμπία Οδός) αφού μετέτρεψε την Κορίνθου – Πατρών σε θανατηφόρο εργοτάξιο, ανακοίνωσε την απόλυση 2.000 εργαζόμενων.
Παλεύουμε για την υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας κόντρα στο γενικευμένο ξεπούλημα και την παράδοση της χώρας στα αδηφάγα συμφέροντα.
Την Κυριακή 6/2 στις 3 μ.μ. θα βρισκόμαστε σε όλο το μήκος του εθνικού δικτύου και της Αττικής Οδού.



Τηλέφωνα επικοινωνίας : Ξάνθη: 6944729569, 6973824308, Καβάλα: 6937226098, Θεσσαλονίκη: 6974479243, 6977034350, Πιερία: 6973380700, 6944755220 Γιάννενα: 6972255216, Λάρισα: 6976864058, Τρίκαλα: 6977403340, Καρδίτσα: 6977962095, Βόλος: 6973477772, Λαμία: 6944749515, 6979115156, Αφίδνες: 6944298970, Αττική: 6974072825, 6972738059, 6932690387, Αρκαδία: 6944774005, Αργολίδα: 6946901764, Λακωνία: 6932619014, Μεσσηνία: 6974073849, Κόρινθος: 6977137090, Πάτρα: 6973426334, Γέφυρα Ρίου: 6972525676.

Θα ακολουθήσει ανακοίνωση για τα σημεία συνάντησης στους εθνικούς δρόμους και στην Αττική Οδό.

Πόσα πορτοκάλια μας κοστίζουν τα διόδια;

Από την:

"ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ" - Κίνηση Συντονισμού Πολιτών Πελοποννήσου

kdrasi.wordpress.com


Τι πληρώνουμε στα διόδια; Ας υπολογίσουμε το κόστος των διοδίων σε τρέχουσες τιμές (12 λεπτά για τα πορτοκάλια και 2 ευρώ για το λάδι),που απολαμβάνουν οι αγρότες της Πελοποννήσου:
  • Όσο 1 κιλό πορτοκάλια κοστίζουν τα  2 χιλιόμετρα της Ε.Ο. Κορίνθου – Καλαμάτας/Σπάρτης.
  • Όσο 1 κιλό λάδι κοστίζουν τα 30 χιλιόμετρα της Ε.Ο. Κορίνθου – Καλαμάτας/Σπάρτης
  • Όσο 6 κιλά λάδι ή όσο 100 κιλά πορτοκάλια κοστίζει η διαδρομή Κόρινθος-Καλαμάτα (με επιστροφή).
  • Όσο 90 κιλά πορτοκάλια πληρώνει ένας παραγωγός από την Αργολίδα που πηγαίνει λαϊκή στην Αθήνα (χωρίς να χρησιμοποιήσει την Αττική Οδό). Αν είναι «άτυχος» και το όχημά του έχει ύψος πάνω από 2,20μ. τότε τα διόδια (με επιστροφή) του κοστίζουν όσο 235 κιλά πορτοκάλια ή όσο 14 κιλά λάδι!
  • Όσο 330 κιλά πορτοκάλια ή όσο 20 κιλά λάδι επιβαρύνεται η μεταφορά προϊόντων με φορτηγό (4 και άνω αξόνων) από Αθήνα για Αργολίδα. Αντίστοιχα η επιβάρυνση από Αθήνα έως Τρίπολη/ Σπάρτη είναι όσο 465 κιλά πορτοκάλια ή όσο 28 κιλά λάδι. Από Αθήνα για Καλαμάτα η επιβάρυνση είναι όσο 575 κιλά πορτοκάλια ή όσο 35 κιλά λάδι.
Η μετακίνηση έχει γίνει πολυτέλεια. Οι φόροι , τα τέλη που πληρώνουμε τόσα χρόνια πού πήγαν; Γιατί να ξαναπληρώσουμε, και μάλιστα τόσο ακριβά, για να μετακινηθούμε ή για να μεταφέρουμε τα προϊόντα μας; Ότι παράγουμε πρέπει να τα δίνουμε στην ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε.;
Ζητάμε κατάργηση των ληστρικών και αποικιακών συμβάσεων παραχώρησης των Εθνικών Οδών. Κατάργηση των διοδίων.
Οι πελοποννήσιοι (και οι επισκέπτες της περιφέρειάς μας) αρνούμαστε να δώσουμε στον κ. Μπόμπολα 700 εκ. ευρώ (τόσο είναι το κόστος του έργου που αναμένει να καλύψει μέσω των διοδίων) και πολλά ακόμα εκατομμύρια ως κέρδη του.
Να σπάσει το μονοπώλιο της μετακίνησης μέσω της Ε.Ο., με την άμεση επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου και τη στήριξή του σαν το πλέον οικονομικό, οικολογικό, κοινωνικό μέσω μετακίνησης.
Βελτίωση των επαρχιακών οδικών δικτύων.
Οι δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό. Δεν πωλούνται, δεν παραχωρούνται.
Καλούμε την κυβέρνηση να σταματήσει τη γενική εκποίηση/ιδιωτικοποίηση του δημόσιου πλούτου και των υποδομών. Αντί να προστατεύει τα κέρδη των επιχειρηματιών να υλοποιήσει τα αιτήματα των χιλιάδων πολιτών που συμμετέχουν στο κίνημα κατά των διοδίων.
Συμμετέχουμε στην Πανελλαδική κινητοποίηση του Πανελλαδικού Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων.
Την Κυριακή 6 Φλεβάρη στις 15.00 ανοίγουμε όλα τα διόδια (Ισθμός, Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Μάναρη).
κοινή δράση
κίνηση συντονισμού πολιτών Πελοποννήσου
www.kdrasi.wordpress.com
kdrasi@gmail.com

επικοινωνία: Κορινθία 6977137090, Αργολίδα 6946901764, Αρκαδία 6944774005, Λακωνία 6932619014, Μεσσηνία 6974073849
 

Με μαζικές απολύσεις απειλεί η Vinci

Απειλεί να φύγει από την Κορίνθου-Πατρών

Από το "Πρώτο Θέμα"

Την ώρα που τα διόδια τραβούν την ανηφόρα και η κυβέρνηση πασχίζει να τα «ψαλιδίσει», θέλοντας να αποκαταστήσει μια κοινωνική αδικία, οι εργολάβοι των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων ετοιμάζουν μαζικές απολύσεις, βάζοντας το μαχαίρι στην θηλιά των εργαζομένων.

Σαράντα άτομα από το εργοτάξιο στο Δρέπανο τελούν υπό απόλυση στο δρόμο καρμανιόλα της Κορίνθου-Πατρών ενώ άλλες 28 απολύσεις που είχαν ανακοινωθεί από το περασμένο Δεκέμβριο από την Vinci, φρέναρε ως παράνομες η Επιθεώρηση Εργασίας Αχαΐας με έγγραφό της στις 17 Ιανουαρίου.

Το νέο γενναίο «haircut» προσωπικού ξεκίνησε η Γαλλική Vinci, που μαζί με τις Hochtief, J&P Αβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις και ΓΕΚ-Τέρνα, κατασκευάζουν το πιο προβληματικό έργο της Πελοποννήσου και ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου, απασχολώντας συνολικά 2.800 άτομα.

Σύμφωνα με στελέχη της κοινοπραξίας, εδώ και δύο μήνες οι τράπεζες έχουν σταματήσει την χρηματοδότηση του έργου εξαιτίας των δυσκολιών που αντιμετωπίζει στον τομέα των απαλλοτριώσεων αλλά και των αποφάσεων της Κομισιόν και του ΣτΕ, οι οποίες ανατρέπουν την χάραξη στην περιοχή του Καϊάφα και των Βραχνέικων.

Εξαιτίας της παύσης πληρωμών τα περίπου δέκα εργοτάξια του έργου σύμφωνα με την εταιρεία, υπολειτουργούν αν και κατά τους εργαζόμενους έχουν παγώσει οι εργασίες. Το σωματείο των εργαζομένων καταγγέλλει «εργοδοτική τρομοκρατία» από την κοινοπραξία του έργου, εκβιασμούς και απειλές, μη καταβολή επιδομάτων και δεκάδες απολύσεις, μη τήρηση υγιεινής και κανόνων ασφαλείας με αποτέλεσμα συχνά εργατικά ατυχήματα.

Κατηγορούν επίσης την Vinci για παράνομη αξιοποίηση εργαζομένων χωρίς να έχουν την κατάλληλη ειδικότητα (δίπλωμα, ανάλογη εμπειρία κ.α), κατάργηση του δικαιώματος του συνδικαλισμού και προσπάθεια αλλαγής των συμβάσεων με στόχο την πληρωμή χαμηλότερων μισθών. Σύμφωνα με το σωματείο η «Γαλαρία» από θαύμα σώθηκε ένας τεχνίτης οικοδόμος που εργαζόταν παράνομα ως ηλεκτροσυγκολλητής και το όχημά του ανατράπηκε.

Οι τράπεζες παγώνουν την χρηματοδότηση γιατί θεωρούν το έργο επισφαλές, αναφέρει το σωματείο εργαζομένων η «Γαλαρία» που χθες έκανε τρίωρη στάση εργασίας ενώ ο βουλευτής της Δημοκρατικής Αριστεράς κ. Νίκος Τσούκαλης μιλώντας πρόσφατα στην βουλή σημείωνε ότι η κοινοπραξία απειλεί με 1.000 απολύσεις εκβιάζοντας την κυβέρνηση με σταμάτημα του έργου εάν δεν λυθεί μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου το θέμα της χρηματοδότησης. Υπάρχουν μάλιστα πληροφορίες που αναφέρουν ότι η γαλλική Vinci απειλεί ακόμη και με αποχώρησή της από την Ελλάδα.

«Είναι αδύνατο να παραμένει στη θέση του το προσωπικό όταν η εταιρεία αντιμετωπίζει θέματα ρευστότητας» εξηγεί στέλεχος της κοινοπραξίας που υπογραμμίζει ότι οι εργασίες έχουν αποδυναμωθεί εξαιτίας των προβλημάτων του έργου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα τέλη του χρόνου η ΑΕΓΕΚ προχώρησε στην απόλυση 37 εργαζομένων από το μετρό της Θεσσαλονίκης, λόγω της αναδιάρθρωσης των εργοταξίων της.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ - Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Η Επιτροπή Αγώνα εμμένει στην καταγγελία που έγινε από το μέλος της Ευγένιο την 20η  Μαρτίου 2010 στα διόδια της Λεπτοκαρυάς Ο   Ευγένιος μήνυσε στην εισαγγελία Κατερίνης  την εταιρία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ μέσω του συγκεκριμένου υπαλλήλου των διοδίων που κατέληξε τελικά στο αυτόφωρο,  ο οποίος παρακώλυσε συστηματικά την κυκλοφορία στον ίδιο και δεν σήκωνε την μπάρα να περάσει, επειδή  αρνήθηκε να του καταβάλει το καταχρηστικό διόδιο τέλος.

 Το δρόμο τον πληρώσαμε ήδη !  Τα Τέμπη δεν είναι αυτοκινητόδρομος ! Δεν έχουμε εναλλακτική λύση  μετακίνησης εντός της χώρας και του δήμου μας !  Είμαστε ….σε πολιορκία !!!!!

Απαιτούμε: 
Να εφαρμόζεται ο νόμος και για την Αιγαίον ΑΕ όπως για όλους τους Έλληνες.

Στηρίζουμε και συντασσόμαστε με την καταγγελία του  Ευγένιου, την προσυπογράφουμε, ζητούμε προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών και απόδοση δικαιοσύνης.

 Ο  Ευγένιος μαζί με τα μέλη του συντονιστικού οργάνου της Επιτροπής Αγώνα,
 την Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 θα είναι στα δικαστήρια για να αξιώσουν τη λευτεριά στο τόπο μας.»

Η Επιτροπή  Αγώνα
                                                 31/01/2011

ΕΠΙΤΡΟΠΗ  ΑΓΩΝΑ

ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ
Ε mail: epaiginiou@gmail.com,  τηλ: 6944755220