11 Ιαν 2013

Αναγνώστης απευθύνεται στους κλέφτες των διοδίων

Σημερα ηρθε ενας φακελος απο την Ολυμπια Οδο για να πληρωσω ενα ποσο κατω των 15 ευρω για διοδια που...περασα και δεν πληρωσα. Λοιπον, επειδη τους πηρα τηλ. και δεν πίστευα στα αυτια μου με τις δικαιολογιες τους, τους απαντω. Ξερω κυρια μου, που απαντησατε, τις υποχρεώσεις μου, αλλα θα πρεπει να γνωρίζετε και τις υποχρεώσεις της εταιρειας σας, οχι μονο το ¨καθε νομιμο δικαιωμα¨, οπως μου ειπατε. Μου ειπατε οτι αφου υπαρχουν διοδια πρεπει να πληρώνουμε, δηλαδη αφου ο κλεφτης θα ερθει εξω απο την πορτα σας, θα πρεπει να του ανοιξετε; Και τελος αυτο το ¨ Η Ολυμπια Οδος εχει ΣΚΟΠΟ να ξαναρχίσει τα εργα ¨ τι το θελατε, δεν καταλαβαίνατε οτι απο μονο του σας προσβαλει; Εχω και εγω ΣΚΟΠΟ να ανοιξω τυροπιταδικο, οποιος περναει απεξω, εως οτου το ανοιξω, να τον χρεωνω τυρόπιτα; Καλημερα σας. Ο βοηθος του κλεφτη λεγεται και αυτος ΚΛΕΦΤΗΣ!

Πηγή:
http://www.newsnow.gr/article/329173/anagnostis-apefthynetai-stous-kleftes-ton-diodion.html