18 Νοε 2011

Κατά τέσσερα ευρώ ακριβότερο το ταξίδι από και προς την Θεσσαλονίκη

ΞΕΚΙΝΑ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ

Δεδομένη η κατασκευή και δεύτερου σταθμού στην ίδια διαδρομή παίζουν με την τοποθεσία ελλείψει σοβαρής αντίδρασης!

Πηγή:
http://www.evdomi.gr/pub/starcms/repository/static/articles/ar_64118_1.asp

Ακριβότερο κατά τέσσερα ευρώ αναμένεται να γίνει από το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας το ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη καθώς τότε αναμένεται η έναρξη της λειτουργίας του σταθμού διοδίων της Ανάληψης Λαγκαδά, ανάμεσα στον κόμβο Λαγκαδά και τον κόμβο Προφήτη. Μετά τη λειτουργία των διοδίων στον Ιασμο της Κομοτηνή και το άνοιγμα σήμερα των διοδίων στο Μαλακάσι Ιωαννίνων, σειρά έχει ο Λαγκαδάς όπου οι υπάλληλοι θα καθίσουν στα ειδικά κουβούκλια κατά πάσα πιθανότητα την ερχόμενη Παρασκευή. Το κόστος των διοδίων, με εξαίρεση τα Μάλγαρα που υπάγονται στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, θα είναι κοινό σε όλους τους σταθμούς. Για τα αυτοκίνητα το κόστος είναι 2 ευρώ, για τα δίκυκλα και τρίκυκλα 1,40 ευρώ, για τα φορτηγά και τα λεωφορεία 5 ευρώ και για τις νταλίκες 7 ευρώ. Είναι γνωστό βέβαια πως οι τιμές αυτές θα ισχύσουν για πολύ καθώς μέχρι το καλοκαίρι θα σημειωθεί αύξηση 20% και η διέλευση για ένα ΙΧ όχημα θα κοστίζει 2.40 ευρώ… Η σχετική πρόβλεψη υπάρχει στη διυπουργική απόφαση του περασμένου Οκτωβρίου, για τη λειτουργία και τις τιμές των διοδίων. Έτσι, μέσα στον Απρίλιο, τα διόδια θα αλλάξουν και πάλι και η διέλευση για τα δίκυκλα θα φτάσει στα 1,60 ευρώ, για τα φορτηγά στα 6 ευρώ και για τις νταλίκες στα 8,40 ευρώ.

Πλήρης «Καβαλιώτικη» αδιαφορία!

Παρά τις αλλεπάλληλες προσκλήσεις του αντιπροέδρου της Εγνατίας Οδού Γιάννη Τσακλίδη να ξεκινήσει η διαβούλευση προκειμένου να αποφασίσουν οι τοπικοί φορείς και οι πολίτες αν ο νέος σταθμός θα εγκατασταθεί στην Μουσθένη ή στο Στρυμόνα, καμία επίσημη πρωτοβουλία δεν έχει ακόμη αναληφθεί. Μπορεί βέβαια στο παρασκήνιο να υπάρχουν έντονες συζητήσεις περί …ξεσηκωμού, αυτό όμως προς το παρόν έχει μείνει μόνο μια ιδέα, παρά το γεγονός πως από πλευράς της Εγνατίας Οδού επισημαίνεται με τον πλέον επίσημο τρόπο πως στις αρχές του 2012 και ειδικότερα το πρώτο τρίμηνο, ο σταθμός πρέπει να κατασκευάζεται καθώς το θέμα δεν χωράει άλλη αναβολή. Στάση αναμονής φαίνεται πως κρατάει μέχρις στιγμής το Δημοτικό Συμβούλιο Παγγαίου καθώς οι δημοτικοί σύμβουλοι ή δεν έχουν αντιληφθεί πως το ομόφωνο ψήφισμα που κάποτε εκδόθηκε ουσιαστικά δεν έχει σήμερα καμία αξία ή δεν γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιδράσουν θεωρώντας μάλλον πως το …κακό είναι αναπόφευκτο!

Για αδιαφορία και ανάγκη συσπείρωσης γύρω από ένα κοινό σκοπό, τη μη εγκατάσταση σταθμού στην περιοχή έχει μιλήσει μέχρι στιγμής ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Γιάννης Φιλόσογλου ο οποίος ωστόσο επίσημα δεν έχει αναλάβει καμία πρωτοβουλία αν και το θέμα συζητιέται έντονα και από δημοτικούς συμβούλους της παράταξης του. Πρόσφατο ερώτημα έχει καταθέσει στο Δημοτικό Συμβούλιο Παγγαίου και ο Χαράλαμπος Χρυσανίδης χωρίς ωστόσο να έχει προκύψει κάποια ενδιαφέρουσα εξέλιξη… Άξια απορίας είναι πάντως και η στάση που μέχρι στιγμής τηρεί το Περιφερειακό Συμβούλιο που υποτίθεται πως επιθυμούσε έναν σταθμό διοδίων εντός των ορίων της περιφέρειας ΑΜΘ. Απόφαση που προφανώς ακυρώνεται σε περίπτωση λειτουργίας διοδίων στη Μουσθένη ενώ το ίδιο ισχύει προφανώς και στην περίπτωση εγκατάστασης του σταθμού στο Στρυμόνα μιας και η απόσταση του από τα γεωγραφικά όρια της περιφέρειας είναι ελάχιστη…

«Πλήγμα» τα διόδια Ιάσμου

Κανονικά πάντως λειτουργούν εδώ και λίγες μέρες τα διόδια του Ιάσμου στην Κομοτηνή. Το μήνυμα του έστειλε και το ΠΑΜΕ αλλά και άλλοι φορείς και σύλλογοι που πραγματοποίησαν εκδηλώσεις διαμαρτυρίας σηκώνοντας τις μπάρες… Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για σχεδιασμό του κινήματος Δεν Πληρώνω για τα διόδια της περιοχής, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί ημερομηνίες. Σημειώνεται δε πως στο πλαίσιο των αντιδράσεων, το Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας χαρακτηρίζει πλήγμα το σταθμό διοδίων του Ιάσμου σε ομόφωνο ψήφισμα που εκδόθηκε μόλις χθες.

«Το δημοτικό συμβούλιο Ορεστιάδας θεωρεί νέο πλήγμα για την ακριτική μας περιοχή τη λειτουργία του πρώτου σταθμού διοδίων, στον κόμβο Ιάσμου. Η κατασκευή και λειτουργία 6 σταθμών διοδίων κατά μήκος της Εγνατίας θα υψώσουν νέα εμπόδια και θα απομονώσουν ακόμα περισσότερο την περιοχή από τα αστικά κέντρα ενώ αν κοντά στα διόδια προστεθεί και η δραματική αύξηση των καυσίμων, το κόστος ταξιδιού προς τα αστικά κέντρα γίνεται δυσβάσταχτο για τις λαϊκές οικογένειες του δήμου μας» αναφέρεται στο ψήφισμα ενώ παράλληλα εκφράζεται και η αντίθεση του Σώματος στην παραχώρησης της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες. Κάτι που με δηλώσεις του στο ΣΤΟΥΝΤΙΟ 7 την περασμένη εβδομάδα, δεν απέρριψε και ο αντιπρόεδρος της εταιρίας Γιάννης Τσακλίδης.