Πρωτοβουλία μείωσης του αντιτίμου των διοδίων στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου αναλαμβάνει ο Δήμος
Πηγή: "thebest.gr"
Πηγή: "thebest.gr"
Δύο ψηφίσματα εξέδωσε χθες το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων, για την Ολυμπία Οδό το ένα και το κόστος διέλευσης στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου το δεύτερο. Για το θέμα της Ολυμπίας Οδού το Σώμα θεωρεί αδιανόητη τη διακοπή και την εγκατάλειψη του έργου από τον παραχωρησιούχο και ζητά από την κυβέρνηση την ολοκλήρωση των έργων. Για το ζήτημα των διοδίων στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου το Δημοτικό Συμβούλιο ζητά να καθιερωθεί μέγιστο κόστος διέλευσης με επιστροφή 5€ και 12ωρη διάρκεια.
Τα ψηφίσματα έχουν ως εξής:
Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου για την Ολυμπία Οδό
«Το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων στη συνεδρίασή του στις 26-7-2011, εκτός ημερησίας, συζήτησε το κατεπείγον θέμα: «Εργασίες στα εργοτάξια της “Ολυμπίας Οδού”» και αποφάσισε ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τα εξής:
Το τελευταίο διάστημα οι εργασίες στα εργοτάξια της «Ολυμπίας Οδού» σταδιακά μειώνονται και σήμερα πλέον έχουν πλήρως διακοπεί.
Πάνω από το 80% του προσωπικού έχει ήδη απολυθεί, προαναγγέλλοντας τις προθέσεις του παραχωρησιούχου για την οριστική εγκατάλειψη του έργου.
Το Δημοτικό μας Συμβούλιο ανησυχεί σοβαρά γι’ αυτή την εξέλιξη. Θεωρεί αδιανόητη τη διακοπή και την εγκατάλειψη του έργου από τον παραχωρησιούχο, κατά παράβαση της ισχύουσας σύμβασης και με την ανοχή της Πολιτείας.
Θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι ο μόνος συνεπής στις προβλέψεις της σύμβασης είναι οι πολίτες, που συνεχίζουν να πληρώνουν διόδια κινούμενοι όχι σε αυτοκινητόδρομο, αλλά σε ένα ανασφαλές, επικίνδυνο και εγκαταλελειμμένο εργοτάξιο. Έχουμε όλοι την υποχρέωση να προασπίσουμε την ασφάλεια των οδηγών και το Δημόσιο συμφέρον.
Απαιτούμε την εφαρμογή της σύμβασης και την ανάληψη των υποχρεώσεων που πηγάζουν από αυτήν τόσο από την μεριά του Δημοσίου, όσο και από την πλευρά του παραχωρησιούχου. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι απαράδεκτο οι πολίτες να συνεχίζουν να πληρώνουν διόδια σε ένα εγκαταλειμμένο έργο.
Απαιτούμε από την κυβέρνηση να πάρει χωρίς καθυστέρηση όλα τα απαιτούμενα μέτρα, ώστε:
1) Να επανεκινήσουν οι εργασίες με το δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα, που προβλέπεται από τη σύμβαση.
2) Να επαναπροσληφθούν άμεσα οι εργαζόμενοι που απολύθηκαν μαζικά το τελευταίο διάστημα.
3 Να ολοκληρωθεί το έργο σε όλα το μήκος του από την Κόρινθο μέχρι τον Τσακώνα.
Το Δημοτικό Συμβούλιο εξουσιοδοτεί το Δήμαρχο να επιδώσει το παρόν ψήφισμα στον αρμόδιο Υπουργό και να προβεί σε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για την επανεκίνηση του έργο».
Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου για το κόστος διέλευσης στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
«Το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων στη συνεδρίασή του στις 26-7-2011, συζήτησε το θέμα: «Έγγραφο της Δημοτικής Παράταξης «Ανυπότακτη Πολιτεία», για συζήτηση των συμβάσεων παραχώρησης των διοδίων στους Εθνικούς δρόμους και της τιμής διέλευσης στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου» και αποφάσισε ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τα εξής:
Το κόστος διέλευσης από τη Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου είναι το ακριβότερο διόδιο στον κόσμο. Το γεγονός αυτό δημιουργεί εμπόδιο στην επικοινωνία των περιοχών ένθεν και ένθεν της Γέφυρας, εμπόδιο στην εξυπηρέτηση των εργαζομένων, και εντέλει εμπόδιο στην ανάπτυξη της περιοχής. Η Γέφυρα με το σημερινό κόστος ακρωτηριάζει τον κοινωφελή χαρακτήρα του έργου.
Με τη μέχρι σήμερα λειτουργία, το έργο έχει αποπληρωθεί ή σύντομα ολοκληρώνεται η αποπληρωμή του. Η παράταση της ίδιας άδικης σύμβασης για άλλα 28 χρόνια αποτελεί πρόκληση προς το δημόσιο αίσθημα και απαιτείται σε κάθε περίπτωση η κατάργησή της.
Για την εξυπηρέτηση των κατοίκων των δύο περιοχών να καθιερωθεί μέγιστο κόστος διέλευσης με επιστροφή 5€ και 12ωρη διάρκεια.
Εξουσιοδοτείται ο κ. Δήμαρχος να πραγματοποιήσει κάθε αναγκαία συνεργασία με Δήμους και Φορείς της περιοχής για τον συντονισμό και την προώθηση αυτής της διαδικασίας».
Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου για την Ολυμπία Οδό
«Το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων στη συνεδρίασή του στις 26-7-2011, εκτός ημερησίας, συζήτησε το κατεπείγον θέμα: «Εργασίες στα εργοτάξια της “Ολυμπίας Οδού”» και αποφάσισε ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τα εξής:
Το τελευταίο διάστημα οι εργασίες στα εργοτάξια της «Ολυμπίας Οδού» σταδιακά μειώνονται και σήμερα πλέον έχουν πλήρως διακοπεί.
Πάνω από το 80% του προσωπικού έχει ήδη απολυθεί, προαναγγέλλοντας τις προθέσεις του παραχωρησιούχου για την οριστική εγκατάλειψη του έργου.
Το Δημοτικό μας Συμβούλιο ανησυχεί σοβαρά γι’ αυτή την εξέλιξη. Θεωρεί αδιανόητη τη διακοπή και την εγκατάλειψη του έργου από τον παραχωρησιούχο, κατά παράβαση της ισχύουσας σύμβασης και με την ανοχή της Πολιτείας.
Θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι ο μόνος συνεπής στις προβλέψεις της σύμβασης είναι οι πολίτες, που συνεχίζουν να πληρώνουν διόδια κινούμενοι όχι σε αυτοκινητόδρομο, αλλά σε ένα ανασφαλές, επικίνδυνο και εγκαταλελειμμένο εργοτάξιο. Έχουμε όλοι την υποχρέωση να προασπίσουμε την ασφάλεια των οδηγών και το Δημόσιο συμφέρον.
Απαιτούμε την εφαρμογή της σύμβασης και την ανάληψη των υποχρεώσεων που πηγάζουν από αυτήν τόσο από την μεριά του Δημοσίου, όσο και από την πλευρά του παραχωρησιούχου. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι απαράδεκτο οι πολίτες να συνεχίζουν να πληρώνουν διόδια σε ένα εγκαταλειμμένο έργο.
Απαιτούμε από την κυβέρνηση να πάρει χωρίς καθυστέρηση όλα τα απαιτούμενα μέτρα, ώστε:
1) Να επανεκινήσουν οι εργασίες με το δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα, που προβλέπεται από τη σύμβαση.
2) Να επαναπροσληφθούν άμεσα οι εργαζόμενοι που απολύθηκαν μαζικά το τελευταίο διάστημα.
3 Να ολοκληρωθεί το έργο σε όλα το μήκος του από την Κόρινθο μέχρι τον Τσακώνα.
Το Δημοτικό Συμβούλιο εξουσιοδοτεί το Δήμαρχο να επιδώσει το παρόν ψήφισμα στον αρμόδιο Υπουργό και να προβεί σε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για την επανεκίνηση του έργο».
Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου για το κόστος διέλευσης στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
«Το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων στη συνεδρίασή του στις 26-7-2011, συζήτησε το θέμα: «Έγγραφο της Δημοτικής Παράταξης «Ανυπότακτη Πολιτεία», για συζήτηση των συμβάσεων παραχώρησης των διοδίων στους Εθνικούς δρόμους και της τιμής διέλευσης στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου» και αποφάσισε ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τα εξής:
Το κόστος διέλευσης από τη Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου είναι το ακριβότερο διόδιο στον κόσμο. Το γεγονός αυτό δημιουργεί εμπόδιο στην επικοινωνία των περιοχών ένθεν και ένθεν της Γέφυρας, εμπόδιο στην εξυπηρέτηση των εργαζομένων, και εντέλει εμπόδιο στην ανάπτυξη της περιοχής. Η Γέφυρα με το σημερινό κόστος ακρωτηριάζει τον κοινωφελή χαρακτήρα του έργου.
Με τη μέχρι σήμερα λειτουργία, το έργο έχει αποπληρωθεί ή σύντομα ολοκληρώνεται η αποπληρωμή του. Η παράταση της ίδιας άδικης σύμβασης για άλλα 28 χρόνια αποτελεί πρόκληση προς το δημόσιο αίσθημα και απαιτείται σε κάθε περίπτωση η κατάργησή της.
Για την εξυπηρέτηση των κατοίκων των δύο περιοχών να καθιερωθεί μέγιστο κόστος διέλευσης με επιστροφή 5€ και 12ωρη διάρκεια.
Εξουσιοδοτείται ο κ. Δήμαρχος να πραγματοποιήσει κάθε αναγκαία συνεργασία με Δήμους και Φορείς της περιοχής για τον συντονισμό και την προώθηση αυτής της διαδικασίας».