Χωρίς διαχειριστικό έλεγχο είναι στην ουσία οι σταθμοί των διοδίων που λειτουργούν στους εθνικούς δρόμους με ευθύνη των αναδόχων των έργων για τους πέντε αυτοκινητόδρομους και μέσα στους άμεσους στόχους του υπουργείου Υποδομών είναι να λειτουργήσει φορέας εποπτείας.
Το πιο πιθανό ενδεχόμενο αφορά την αναβάθμιση του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ), του δημόσιου οργανισμού είσπραξης των διοδίων ώς την άνοιξη του 2008, που στη συνέχεια συρρικνώθηκε όταν οι 20 σταθμοί πέρασαν στους αναδόχους των έργων και αυξήθηκαν σε 35. Ως τότε το μέσο ετήσιο έσοδο του Δημοσίου από τα διόδια ήταν της τάξης των 250 εκατ. ευρώ. Από αυτά, 60-90 εκατ. ευρώ πήγαιναν για έργα συντήρησης στο δευτερεύον εθνικό δίκτυο, με συνολικό μήκος 12.000 χλμ., που από τότε παραμένει... ορφανό...