Από την Ελευθεροτυπία
Επιβεβαιώνει και επίσημα ο Δ. Ρέππας την πληροφορία ότι το υπουργείο Υποδομών ετοιμάζει νομοθετική ρύθμιση για όσους δεν πληρώνουν διόδια, σπεύδοντας να ικανοποιήσει ένα αίτημα των εργολάβων που δεν προβλέπεται στις περισσότερες συμβάσεις του 2007.
Αφησε μόνον ένα μικρό «παραθυράκι» για μείωση των τιμών σε δρόμους-εργοτάξια, που στην ουσία αφορά μόνον την καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών, παρατηρώντας ότι «δεν θα πρέπει να επιβαρύνεται αυτός που τον χρησιμοποιεί, ταλαιπωρείται και κινδυνεύει».
«Λένε ψέματα όσοι ισχυρίζονται ότι δεν θέλουν να πληρώνουν διόδια επειδή δεν είναι έτοιμοι οι δρόμοι», είπε ο υπουργός Υποδομών και επικαλέστηκε την περίπτωση της Εγνατίας, για την οποία είπε ότι είναι έτοιμη από χρόνια και τώρα που λειτουργούν οι πρώτοι σταθμοί διοδίων, κάποιοι αρνούνται να πληρώσουν. Τόνισε ότι για την κατασκευή και τη συντήρηση των δρόμων πρέπει να πληρώνουν οι οδηγοί που τους χρησιμοποιούν.
Αφησε μόνον ένα μικρό «παραθυράκι» για μείωση των τιμών σε δρόμους-εργοτάξια, που στην ουσία αφορά μόνον την καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών, παρατηρώντας ότι «δεν θα πρέπει να επιβαρύνεται αυτός που τον χρησιμοποιεί, ταλαιπωρείται και κινδυνεύει».
«Λένε ψέματα όσοι ισχυρίζονται ότι δεν θέλουν να πληρώνουν διόδια επειδή δεν είναι έτοιμοι οι δρόμοι», είπε ο υπουργός Υποδομών και επικαλέστηκε την περίπτωση της Εγνατίας, για την οποία είπε ότι είναι έτοιμη από χρόνια και τώρα που λειτουργούν οι πρώτοι σταθμοί διοδίων, κάποιοι αρνούνται να πληρώσουν. Τόνισε ότι για την κατασκευή και τη συντήρηση των δρόμων πρέπει να πληρώνουν οι οδηγοί που τους χρησιμοποιούν.
Διόδια, αναγκαστικά
Να σημειωθεί ότι σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου δεν υπάρχει παράπλευρο δίκτυο ή είναι σε κακή κατάσταση και έτσι οι οδηγοί αναγκάζονται να πληρώνουν διόδια. Είναι ενδεικτικό ότι τον Μάρτιο δημοπρατείται η συντήρηση του παράπλευρου δικτύου στο τμήμα Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια, που ταλαιπωρεί καθημερινά χιλιάδες κατοίκους της βορειοανατολικής Αττικής. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 3,4 εκατ. ευρώ.
Το κίνημα κατά των διοδίων την Κυριακή στις 3 μ.μ. θα ανοίξει τις μπάρες σε όλες τις εθνικές οδούς και στην Αττική οδό.
Σήμερα πραγματοποιούν 24ωρη απεργία οι εργαζόμενοι στην Κορίνθου-Πατρών, όπου έγιναν ώς τώρα 40 απολύσεις και διοχετεύονται φήμες για νέες, μετά την επίσημη ανακοίνωση της κοινοπραξίας ότι οι τράπεζες έχουν διακόψει τη δανειοδότηση, επικαλούμενες καθυστερήσεις στα έργα. «Δεν έχουν κανένα λόγο να σταματήσουν τη χρηματοδότηση», δήλωσε χθες ο αρμόδιος υφυπουργός Γ. Μαγκριώτης, καλώντας τις τράπεζες αλλά και τους εργολάβους να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, που απορρέουν από τις συμβάσεις. Παραδέχεται ότι υπάρχουν προβλήματα, καταλογίζει ευθύνες στις συμβάσεις και καλεί τη Ν.Δ. να συμβάλει για να υπάρξουν σύντομα λύσεις.
Να σημειωθεί ότι σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου δεν υπάρχει παράπλευρο δίκτυο ή είναι σε κακή κατάσταση και έτσι οι οδηγοί αναγκάζονται να πληρώνουν διόδια. Είναι ενδεικτικό ότι τον Μάρτιο δημοπρατείται η συντήρηση του παράπλευρου δικτύου στο τμήμα Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια, που ταλαιπωρεί καθημερινά χιλιάδες κατοίκους της βορειοανατολικής Αττικής. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 3,4 εκατ. ευρώ.
Το κίνημα κατά των διοδίων την Κυριακή στις 3 μ.μ. θα ανοίξει τις μπάρες σε όλες τις εθνικές οδούς και στην Αττική οδό.
Σήμερα πραγματοποιούν 24ωρη απεργία οι εργαζόμενοι στην Κορίνθου-Πατρών, όπου έγιναν ώς τώρα 40 απολύσεις και διοχετεύονται φήμες για νέες, μετά την επίσημη ανακοίνωση της κοινοπραξίας ότι οι τράπεζες έχουν διακόψει τη δανειοδότηση, επικαλούμενες καθυστερήσεις στα έργα. «Δεν έχουν κανένα λόγο να σταματήσουν τη χρηματοδότηση», δήλωσε χθες ο αρμόδιος υφυπουργός Γ. Μαγκριώτης, καλώντας τις τράπεζες αλλά και τους εργολάβους να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, που απορρέουν από τις συμβάσεις. Παραδέχεται ότι υπάρχουν προβλήματα, καταλογίζει ευθύνες στις συμβάσεις και καλεί τη Ν.Δ. να συμβάλει για να υπάρξουν σύντομα λύσεις.