Τρομερές πιέσεις δέχεται η κυβέρνηση από τους εργολάβους που μετέχουν στις κοινοπραξίες που έχουν "αγοράσει ή νοικιάσει" τα διόδια όλης της χώρας επί κυβερνήσεων Καραμανλή - Σουφλιά, να πείσουν τους πολίτες ( τρελό!) να μην κάνουν καταλήψεις και να ζητούν να κλείσουν τα εισπραχτικά μαγαζιά τους. Μεταξύ των πιέσεων περιλαμβάνεται και το μόνιμο αίτημα για αύξηση των τιμολογίων. Παράλληλα οι ιδιώτες που αγόρασαν την Ελλάδα και αν δεν τους πληρώσεις δεν σε αφήνουν να πας βόλτα στη χώρα σου, ουδέποτε ανοίγουν ελεύθερα τα διόδια όταν υπάρχει μεγάλο μποτιλιάρισμα, αυξάνοντας τη νευρικότητα των οδηγών στα ύψη, συμβάλοντας ενδεχομένως και στην κακή συμπεριφορά τους στο δρόμο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της λύσσας τους για λεφτά, είναι και το παρακάτω γεγονός!
Σαν να μην έφτανε που η χώρα έχει κοπεί στα δύο μετά την κατάπτωση βράχων στην εθνική οδό στο ύψος των Τεμπών και που οι οδηγοί διατρέχουν κίνδυνο από νέες κατολισθήσεις στους παρακαμπτήριους δρόμους η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε που εκμεταλλεύεται το τμήμα αυτό της ε.ο ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι από σήμερα Δευτέρα 11 Ιανουαρίου επαναλειτουργούν τα διόδια στο τμήμα Μαλιακός-κλειδί. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά επιβάλλει έναν ακόμη σταθμό στο εν λόγω οδικό δίκτυο στο ύψος του Αιγινίου.
Σαν να μην έφτανε που η χώρα έχει κοπεί στα δύο μετά την κατάπτωση βράχων στην εθνική οδό στο ύψος των Τεμπών και που οι οδηγοί διατρέχουν κίνδυνο από νέες κατολισθήσεις στους παρακαμπτήριους δρόμους η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε που εκμεταλλεύεται το τμήμα αυτό της ε.ο ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι από σήμερα Δευτέρα 11 Ιανουαρίου επαναλειτουργούν τα διόδια στο τμήμα Μαλιακός-κλειδί. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά επιβάλλει έναν ακόμη σταθμό στο εν λόγω οδικό δίκτυο στο ύψος του Αιγινίου.
ΥΓ: Γιατί η κυβέρνηση της ΝΔ έδωσε τα διόδια στους ιδιώτες; Αφου τελικά και μετά από αυτό το έλλειμμα πήγε ακόιμη ψηλότερα. Μήπως, να ζητηθεί ο λόγος από κάποιους πολιτικούς που παραιτήθηκαν ζάπλουτοι... εμπειριών και τέτοιων αποφάσεων;