24 Ιαν 2010

Μήπως τελικά, το έχετε χάσει τελείως;

14.01.10

Κυρίες και κύριοι,
Ονομάζομαι 'Αννα Χ, είμαι μόνιμος κάτοικος Πλαταμώνα και διέρχομαι καθημερινά δύο φορές από το σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς. Μέχρι πρόσφατα, ως μόνιμος κάτοικος της περιοχής, χρησιμοποιώντας την κάρτα ελευθέρας διέλευσης περνούσα από το σταθμό χωρίς να πληρώνω.
Όμως, πριν λίγες μέρες η "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε." επικαλούμενη τη σύμβασή της με το Ελληνικό Δημόσιο, έπαψε την ισχύ των καρτών αυτών. Αποτέλεσμα της απόφασης της εταιρίας είναι να πληρώνω πλέον καθημερινά 4,60 € για να πάω στη δουλειά μου (2,30 € προς κάθε κατεύθυνση). Υπολόγισα το αντίτιμο των διοδίων το οποίο πρέπει να πληρώνω ετησίως στο συγκεκριμένο σταθμό της Λεπτοκαρυάς και σας καταθέτω το αποτέλεσμα των υπολογισμών μου:


2,3 € Χ 2 ημερησίως = 4,6 € X 6 ημέρες την εβδομάδα = 27,6 € Χ 4 εβδομάδες το μήνα = 110,4 € Χ 12 μήνες = 1.324,8 € το χρόνο
Καλούμαι λοιπόν, από εδώ και εμπρός να δίνω κάθε μήνα το 10,9% του εισοδήματός μου, δηλαδή ενάμιση περίπου από τους 12 μισθούς μου, στο Ελληνικό Δημόσιο και την Παραχωρησιούχο εταιρία, μόνο για τα διόδια του σταθμού της Λεπτοκαρυάς!
Πραγματικά, είστε με τα καλά σας; Μήπως τελικά, το έχετε χάσει τελείως;
Ελπίζω, πως δεν χρειάζεται να σας εξηγήσω γιατί "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ".
Φιλικά

Άννα Χ.

Από χθές, νέο μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας