ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΟΡΕΩΝ & ΚΑΤΟΙΚΩΝ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ

Λίστα Συνδέσμων

  • Ποιοι Είμαστε - Οι Θέσεις μας
  • Οι Δράσεις μας
  • απόψεις
  • Συμπαράσταση
  • Δελτία Τύπου
  • Νέα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία

17 Νοε 2017

ΔΕΝ ξεχνώ!

ΨΩΜΙ-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΟΙ ΧΟΥΝΤΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ!


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

.

.

βρείτε μας και στο Facebook

8 Σταθμοι Διοδιων στο Δημο Ωρωπου


Κλικ ΕΔΩ για μεγαλύτερο χάρτη

Αρχείο αναρτήσεων μας

  • ►  2020 (19)
    • Ιουλ 2020 (1)
    • Μαΐ 2020 (5)
    • Απρ 2020 (13)
  • ►  2019 (7)
    • Ιουλ 2019 (3)
    • Ιουν 2019 (2)
    • Μαΐ 2019 (1)
    • Απρ 2019 (1)
  • ►  2018 (54)
    • Δεκ 2018 (2)
    • Νοε 2018 (5)
    • Οκτ 2018 (5)
    • Σεπ 2018 (5)
    • Ιουλ 2018 (10)
    • Ιουν 2018 (4)
    • Μαΐ 2018 (11)
    • Απρ 2018 (4)
    • Φεβ 2018 (1)
    • Ιαν 2018 (7)
  • ▼  2017 (134)
    • Δεκ 2017 (9)
    • Νοε 2017 (23)
    • Οκτ 2017 (23)
    • Σεπ 2017 (4)
    • Αυγ 2017 (3)
    • Ιουλ 2017 (16)
    • Ιουν 2017 (19)
    • Μαΐ 2017 (10)
    • Απρ 2017 (9)
    • Μαρ 2017 (12)
    • Φεβ 2017 (3)
    • Ιαν 2017 (3)
  • ►  2016 (13)
    • Ιουν 2016 (1)
    • Μαΐ 2016 (5)
    • Μαρ 2016 (3)
    • Φεβ 2016 (3)
    • Ιαν 2016 (1)
  • ►  2015 (116)
    • Δεκ 2015 (1)
    • Νοε 2015 (6)
    • Σεπ 2015 (3)
    • Αυγ 2015 (6)
    • Ιουλ 2015 (1)
    • Ιουν 2015 (12)
    • Μαΐ 2015 (14)
    • Απρ 2015 (27)
    • Μαρ 2015 (25)
    • Φεβ 2015 (14)
    • Ιαν 2015 (7)
  • ►  2014 (213)
    • Δεκ 2014 (21)
    • Νοε 2014 (29)
    • Οκτ 2014 (10)
    • Σεπ 2014 (27)
    • Αυγ 2014 (16)
    • Ιουλ 2014 (13)
    • Ιουν 2014 (4)
    • Μαΐ 2014 (4)
    • Απρ 2014 (15)
    • Μαρ 2014 (14)
    • Φεβ 2014 (52)
    • Ιαν 2014 (8)
  • ►  2013 (242)
    • Δεκ 2013 (37)
    • Νοε 2013 (12)
    • Οκτ 2013 (12)
    • Σεπ 2013 (12)
    • Αυγ 2013 (6)
    • Ιουλ 2013 (1)
    • Ιουν 2013 (8)
    • Μαΐ 2013 (15)
    • Απρ 2013 (17)
    • Μαρ 2013 (16)
    • Φεβ 2013 (24)
    • Ιαν 2013 (82)
  • ►  2012 (164)
    • Δεκ 2012 (13)
    • Νοε 2012 (6)
    • Οκτ 2012 (7)
    • Σεπ 2012 (15)
    • Αυγ 2012 (6)
    • Ιουλ 2012 (14)
    • Ιουν 2012 (7)
    • Μαΐ 2012 (15)
    • Απρ 2012 (20)
    • Μαρ 2012 (23)
    • Φεβ 2012 (26)
    • Ιαν 2012 (12)
  • ►  2011 (542)
    • Δεκ 2011 (35)
    • Νοε 2011 (21)
    • Οκτ 2011 (25)
    • Σεπ 2011 (24)
    • Αυγ 2011 (12)
    • Ιουλ 2011 (32)
    • Ιουν 2011 (23)
    • Μαΐ 2011 (44)
    • Απρ 2011 (49)
    • Μαρ 2011 (57)
    • Φεβ 2011 (119)
    • Ιαν 2011 (101)
  • ►  2010 (444)
    • Δεκ 2010 (38)
    • Νοε 2010 (25)
    • Οκτ 2010 (14)
    • Σεπ 2010 (29)
    • Αυγ 2010 (22)
    • Ιουλ 2010 (22)
    • Ιουν 2010 (19)
    • Μαΐ 2010 (22)
    • Απρ 2010 (36)
    • Μαρ 2010 (74)
    • Φεβ 2010 (49)
    • Ιαν 2010 (94)
  • ►  2009 (110)
    • Δεκ 2009 (58)
    • Νοε 2009 (24)
    • Οκτ 2009 (27)
    • Ιουν 2009 (1)

Video σχετικά με τα διόδια

Διόδια… όταν η μπάρα πέφτει στα κεφάλια μας από την Εκπομπή "Κουτι της Πανδωρας"

ΜΕΡΙΚΑ

"ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ”

Το «success story» του εργολάβου - Ραδιοφωνικό Ντοκιμαντέρ

Σύμβουλος του Υπουργού Υποδομών, Χρυσοχοϊδη ο δικηγόρος των μεγαλοεργολάβων κατά του Δημοσίου!

ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ

Καρέ-καρέ η σκανδαλώδης συμπαιγνία των δρόμων

Οι Δρόμοι της Διαφθοράς & της Διαπλοκής - Σειρά άρθρων…

Έκθεση των επιθεωρητών περιβάλλοντος του υπουργείου, που πιστοποιεί τη μη εκπλήρωση όρων της σύμβασης παραχώρησης (μεταξύ Μεταμόρφωσης-Υλίκης)…

Σύντομο Ανέκδοτο: Φθηνότερα διόδια από "αύριο"…

Συμβάσεις Παραχώρησης: Οι Ανάδοχοι υποχρεούνται να εξασφαλίζουν τη χρηματοδότηση των έργων…

Μνημόνιο «διάσωσης» των συμβάσεων προς όφελος εργολάβων και τραπεζών…

Ενημέρωση για τα Διόδια στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο…

Σταματήστε να μας κοροϊδεύετε…

Η μη καταβολή διοδίων δε στοιχειοθετεί αδίκημα...

Οι Τρομοκράτες τρομοκρατήθηκαν...

Προσφυγή στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα από το Δήμο Ωρωπού...

Εσφαλμένη η απάντηση της Αρχής για τις κάμερες στα διόδια...

Τι ακούσαμε, τι διαβάσαμε και τι είδαμε αυτές τις μέρες από τα ΜΜΕ...

Όχι! Δεν είμαστε τζαμπατζήδες...

Αντικοινωνική, είναι η συμπεριφορά του κ. Ρέππα...

Απόφαση Σφράγισης Διοδίων και κτιρίων της εταιρείας...

Γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί...

Νέα Αυθαιρεσία! - Η Νέα Οδός Α.Ε. εισπράττει-κατασκευάζει αυθαίρετα…

Το Σκάνδαλο της έφυραςΡίου-Αντίρριου;...


Η Αποικιοκρατική Σύμβαση Παραχώρησης

Η Αποικιοκρατική Σύμβαση Παραχώρησης
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 81

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

1. Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων και Φορέων Λαμίας κατά των Διοδίων

2. Εθελοντική Ομάδα Δράσης Νομού Πιερίας

3. Επιτροπή Νότιας Πιερίας κατά των Διοδίων

4. Επιτροπή Ακρίβεια STOP Aθήνας

5. Επιτροπή Αγώνα κατά των Διοδίων Αιγινίου

6. Επιτροπή Ακρίβεια-Διόδια STOP Καβάλας

7. Επιτροπή Ακρίβεια STOP Θεσσαλονίκης

8. Επιτροπή Ακρίβεια STOP Πάτρας

9. Πρωτοβουλία Πολιτών Λάρισας Ενάντια στα Διόδια

10. Επιτροπή Κατοίκων κατά των Διοδίων Καρδίτσας

11. Επιτροπή Κατοίκων κατά των Διοδίων Τρικάλων

12. Πρωτοβουλία Πολιτών Γιαννίνων για ελεύθερους χώρους, δρόμους και δημόσια αγαθά

13. Κίνηση Hasta La Victoria Siempre (επιτροπή αλληλεγγύης στο κίνημα των διοδίων)

14. Επιτροπές για μια γέφυρα που ενώνει (Ρίο)

15. Πολίτες Βόλου ενάντια στα Διόδια

16. Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής ενάντια στα Διόδια

17. Κίνηση πολιτών Ξάνθης ενάντια στα Διόδια της Εγνατίας

18. Προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα Διόδια

19. Επιτροπή Πολιτών Μώλου Ενάντια στα Διόδια

20. Επιτροπή Πολιτών Τραγάνας Ενάντια στα Διόδια

21. Κάτοικοι Κορινθίας ενάντια στα Διόδια

ΩΡΩΠΟΣ - ΟΧΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ !

ΩΡΩΠΟΣ - ΟΧΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ !

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΟΡΕΩΝ & ΚΑΤΟΙΚΩΝ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΟΡΕΩΝ & ΚΑΤΟΙΚΩΝ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

Η συντονιστικη επιτροπη αγωνα Πιεριας

Η συντονιστικη επιτροπη αγωνα Πιεριας
ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ epaiginiou@gmail.com

Η Συντονιστικη Επιτροπη του Τ.Δ. ΤΡΑΓΑΝΑΣ

Η Συντονιστικη Επιτροπη του Τ.Δ. ΤΡΑΓΑΝΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ traganaoxidiodia@yahoo.gr

Η ΓΑΛΑΡΙΑ - Σωματειο εργαζομενων στην κατασκευη του δρομου Ελευσινα-Πατρα-Τσακωνα

Η ΓΑΛΑΡΙΑ - Σωματειο εργαζομενων στην κατασκευη του δρομου Ελευσινα-Πατρα-Τσακωνα

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

Εδω υπογραφουμε ηλεκτρονικα

Εδω υπογραφουμε ηλεκτρονικα

Ενημέρωση για τον Ν.4070/10-4-12

Ενημέρωση

Η κυβέρνηση της νέας κατοχής, με το Άρθρο 143 (κατεβάστε το από ΕΔΩ) του Νόμου 4070 της 10/04/2012:

1. Νομιμοποίησε τη βεβαίωση της μη καταβολής διοδίων με κάμερες και όχι μόνο από αυτοπρόσωπη παρουσία της τροχαίας,

2. Προχώρησε στην απαγόρευση -επί ποινή 6μηνης φυλάκισης- των δίκαιων λαϊκών κινητοποιήσεων στους σταθμούς διοδίων,

3. Επέτρεψε την αύξηση της τιμής των διοδίων ανεξάρτητα από τη μη τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων των εταιριών παραχώρησης.

Τρεις φορές πάνω οι αποζημιώσεις στους εργολάβους από τις απώλειες για τα διόδια


Έχασαν 53 εκατ. ευρώ οι αυτοκινητόδρομοι, τους δώσαμε 170 εκατ. !!!


Εντυπωσιακή ροή εσόδων παρά την βαθιά ύφεση στην αγορά και την πτώση της κυκλοφορίας σημείωσαν οι αυτοκινητόδρομοι την τελευταία πενταετία.


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών, τα έσοδα των πέντε αυτοκινητοδρόμων ανήλθαν συνολικά σε 1,37 δισ. Ευρώ από το 2008 έως τον Οκτώβριο του 2013, επιβεβαιώνοντας ότι οι οδικοί άξονες με τα πιο εμπορικά σημεία διελεύσεων ήταν η Νέα Οδός (Μεταμόρφωση - Σκάρφεια και Σχηματάρι Χαλκίδα) και η Ολυμπία Οδός (Αθηνών -Πατρών), που πρόσφατα προχώρησαν σε αναπροσαρμογή της τιμολογιακής τους πολιτικής. Χθες η Νέα Οδός, επιβεβαίωσε την ανατίμηση των κομίστρων κατά 60% στα διόδια Αφιδνών, Θήβας και Τραγάνας, τα οποία ισχύουν από σήμερα.


Οι νέες τιμές είναι ελαφρώς μειωμένες κατά 0,10 λεπτά και 0,5 λεπτά αντίστοιχα στους σταθμούς της Θήβας και της Τραγάνας, από εκείνες που είχαν ανακοινωθεί το περασμένο Δεκέμβριο. Το “τυράκι” που δίνεται για τις μεγάλες αυξήσεις λόγω αναπροσαρμογής της χιλιομετρικής χρέωσης είναι εκπτωτικά προγράμματα από 5% μέχρι 50%, τα οποία όμως για να ενεργοποιηθούν επιβάλλουν τουλάχιστον δύο διελεύσεις την ημέρα κάθε μήνα, για τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου. Ακόμη και πιο εντυπωσιακό είναι το στοιχείο ότι μεταξύ 2011 και 2013, το έλλειμμα εσόδων μεταξύ των παραχωρήσεων είναι μόλις 53 εκ. ευρώ, μολονότι, η κατάρρευση των εσόδων ήταν η κύρια αιτία αποχώρησης των τραπεζών η οποία οδήγησε στην πρόσφατη αναθεώρηση των συμβάσεων παραχώρησης και την χορήγηση γενναίων αποζημιώσεων ύψους 167 εκ. ευρώ.


Πηγή:

http://www.protothema.gr/economy/article/350915/treis-fores-pano-oi-apozimioseis-stous-ergolavous-apo-tis-apoleies-gia-ta-diodia/






Στατιστικες για Ρεππα

Στατιστικες για Ρεππα

Ηλεκτρονικά διόδια

Ηλεκτρονικά διόδια


Η ΕΚΠΟΙΖΩ για τα διόδια

Η Τροχαία δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία παρέμβασης στις περιπτώσεις που οδηγοί αρνούνται να πληρώσουν διόδια, ενώ η πράξη αυτή δεν τιμωρείται ούτε ποινικά ούτε διοικητικά από το ελληνικό δημόσιο. Αυτά υποστηρίζει σε σημερινή ανακοίνωση η ΕΚΠΟΙΖΩ, και προσθέτει ότι οι οδηγοί δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν τα στοιχεία τους στον υπάλληλο των διοδίων παρά μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους, ενώ σε περίπτωση που οι υπάλληλοι των διοδίων κωλυσιεργούν προκειμένου να τους προκαλέσουν ψυχολογική πίεση λόγω των οχημάτων που ακολουθούν, μπορούν να ανεβάσουν την μπάρα μόνοι τους και να φύγουν. Η μόνη ενέργεια που μπορεί να πράξει η εταιρία που έχει αναλάβει τη διαχείριση των διοδίων είναι να διεκδικήσει το αντίτιμο δικαστικά, με τη διαδικασία των πολιτικών δικαστηρίων. Η ΕΚΠΟΙΖΩ αναφέρει ότι οι αυξήσεις στα διόδια τα τελευταία δύο έτη κυμαίνονται από 35 έως και 50% ενώ εκατοντάδες χιλιόμετρα του εθνικού οδικού δικτύου παραμένουν θανατηφόρα επικίνδυνα. Επιπλέον, ανεξάρτητα από την ποιότητα των εθνικών οδών, σημαντικό πρόβλημα υφίσταται για χιλιάδες κατοίκους διαφόρων δήμων που τέμνει το εθνικό οδικό δίκτυο, οι οποίοι προκειμένου να μεταβούν στην εργασίες τους ή στις καθημερινές δουλειές τους, αναγκάζονται να καταβάλλουν διόδια σε κάθε διέλευσή τους. Η ΕΚΠΟΙΖΩ δηλώνει ότι συμμετέχει στο κίνημα κατά της αυθαίρετης επιβολής διοδίων και καλεί τους καταναλωτές "να μην πληρώνουν διόδια τόσο στους πολλούς δρόμους άθλιας ποιότητας όσο και στους σταθμούς διοδίων της περιοχής κατοικίας ή εργασίας τους".

© 2010 ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5gmgknjmaC9e8nuY4M8HHaZjmlY7Q

Άμεση απάντηση με κατάθεση 3 Εξώδικων !

Άμεση ήταν η απάντηση της Συντονιστικής Επιτροπής στην προκλητική συμπεριφορά της Αστυνομίας (που συνέδραμε στην καθυστέρηση των οδηγών που αρνούνταν να πληρώσουν διόδια, κρατώντας τα προσωπικά τους στοιχεία και παρέχοντάς τα στην εταιρεία Νέα Οδός Α.Ε.) αλλά και του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων (ΥΜΔ), που μέσω υπαλλήλων του προέτρεψε την αστυνομία για τέτοιες αποφάσεις (βλ. δημοσίευμα από "protothema.gr" ΕΔΩ). Στις 19/07/2010 κατατέθηκαν, από κατοίκους και εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, 3 εξώδικα προς: τον Προϊστάμενο της ΕΥΔΕ/Λ.Σ.Ε.Π. του Υπουργείου ΥΜΔ στην Αθήνα & τον Υπουργό, τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας και τον Διοικητή του Β’ Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων. Μπορείτε να τα κατεβάσετε ΕΔΩ (κλικ στο μήνυμα “Click here to start download..”).


Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ. για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια

πηγή:ΤΑ ΝΕΑ http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231052403

Διαφωνία ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος των οδηγών που διέρχονται από τους σταθμούς διοδίων χωρίς να πληρώνουν το αντίτιμο υπήρξε κατά τη συνεδρίαση εκπροσώπων του υπουργείου Μεταφορών και του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.


Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνεδρίαση οι εκπρόσωποι του υπουργείου ζήτησαν από το Αρχηγείο να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια έτσι ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ. να του ζητούν τα στοιχεία και στη συνέχεια η κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων να προχωρά στις νομικές ενέργειες σε βάρος του οδηγού.

Από την πλευρά τους, οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διαφώνησαν με το σκεπτικό αυτό λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σχετικά με τη μη καταβολή αντιτίμου και δεν υφίσταται ποινικό αδίκημα και αντιπρότειναν οι υπάλληλοι των διοδίων να κρατούν τα στοιχεία του οχήματος, ο οδηγός του οποίου δεν πλήρωσε και στη συνέχεια από το υπουργείο Μεταφορών να βρίσκουν σε ποιον ανήκει και να ακολουθούνται οι διαδικασίες που προβλέπονται.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε χωρίς τη λήψη κάποιας τελικής απόφασης και οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ξανασυναντηθούν προκειμένου να επανεξετάσουν το ζήτημα



Στο φως οι επιστολές για την Αστυνομία στα διόδια!

Σάλο έχει προκαλέσει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα που ανάρτησε στις 23.40 χτες το βράδυ το protothema gr. για τις οδηγίες που δόθηκαν στην Ελληνική Αστυνομία από το υπουργείο Μεταφορών προκειμένου οι αστυνομικοί να παρεμβαίνουν σε ρόλο εισπράκτορα...περισσοτερα http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=74852


14/07/2010 στις 20:15 απο την παρέμβασή μας στα διόδια Αφιδνών....

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η σήμερα, 14/07/2010 στις 20:15, η παρέμβασή μας στα διόδια Αφιδνών. Μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής, περάσαμε ταυτόχρονα τα διόδια δηλώνοντας ότι δεν πληρώνουμε και απαιτώντας να ανοίξουν οι μπάρες. Αυτό έγινε φυσικά χωρίς την παραχώρηση, εκ μέρους μας προσωπικών δεδομένων, αφού με μόνο στοιχείο τον αριθμό της πινακίδας μας ή και χωρίς αυτό (λόγω της μαζικότητας της κίνησης) οι υπάλληλοι άνοιξαν τις μπάρες μέσα σε χρονικό διάστημα 3 λεπτών. Η αστυνομία δεν εμφανίστηκε σε καμία περίπτωση, ενώ η επιτυχία της κίνησής μας δείχνει ότι το δίκαιο είναι με το μέρος μας.
Στην επιστροφή, μέσω του κόμβου Κρυονερίου, και έπειτα από τη σημερινή απόφαση της Συντονιστικής Επιτροπής σταματήσαμε στο τοπικό τμήμα της Τροχαίας των Εθνικών Οδών, πλησίον των διοδίων, και καταθέσαμε το Διάβημα Διαμαρτυρίας. Μετά από πίεσή μας, ο αξιωματικός υπηρεσίας μας εξήγησε ότι οι κινήσεις συλλογής προσωπικών στοιχείων των διερχόμενων οδηγών, που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, εκ μέρους της τροχαίας, είναι αποτέλεσμα εντολών των τελευταίων ημερών από την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας. Τέλος, δεσμεύτηκε για την παύση των συγκεκριμένων ενεργειών (συλλογή προσωπικών στοιχείων των οδηγών) από τη στιγμή εκείνη και μέχρι νεότερων εντολών από την υπηρεσία του.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ & ΑΓΩΝΑΣ η ΑΠΑΝΤΗΣΗ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ & ΑΓΩΝΑΣ η ΑΠΑΝΤΗΣΗ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ

Διεκδικούμε δρόμους ασφαλείς στην κυκλοφορία.

«Διεκδικούμε δρόμους ασφαλείς στην κυκλοφορία. Όσο θα κατασκευάζονται οι εθνικές οδοί δεν πρέπει να πληρώνουμε διόδια. Έχει καταντήσει μάστιγα της σημερινής εποχής να ξεφυτρώνουν γκισέ διοδίων σαν μανιτάρια. Δεν νοείται κλειστός αυτοκινητόδρομος χωρίς δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και στη μέση στηθαίο ασφαλείας. Στη διαδρομή της εθνικής οδού όμως, σε τακτά χρονικά διαστήματα, διακόπτεται η διπλή κυκλοφορία ανά κατεύθυνση. Εκεί συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα. Κι όμως, ο αυτοκινητόδρομος παραχωρήθηκε σε ιδιώτες και μαζί με το φόρο αίματος που καταβάλλεται στην άσφαλτο, πληρώνουμε και τέλη διοδίων. Όταν παραχωρήθηκαν τα διόδια σε ιδιώτες, αμέσως τα τέλη αυξήθηκαν κατά 136%. Πριν κλείσει χρόνος αυξήθηκαν κι άλλο και δεν περνάει εξάμηνο χωρίς αυξήσεις»,

Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης Θεσσαλίας -Κεντρικής Ελλάδος και Δυτικής Μακεδονίας,

Βασίλης Τζιμοράγκας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=19542&pid=12&CategoryID=

Απαράδεκτη τακτική των ιδιωτικών εταιρειών που εκμεταλλεύονται τα διόδια

Ερώτηση Γρ.Ψαριανού, Ν.Τσούκαλη προς τους Υπουργούς Προστασίας του Πολίτη - Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Ανήμερα το Πάσχα , η πολυεθνική εταιρία που εκμεταλλεύεται τα διόδια Ελευσίνας, η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., αποφάσισε να εφαρμόσει εκφοβιστική τακτική απέναντι σε πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν το αντίτιμο των διοδίων. Συγκεκριμένα, υπάλληλος της εν λόγω εταιρείας ανέλαβε ρόλο αστυνομικής αρχής και εγκλώβισε οδηγό που αρνήθηκε να πληρώσει. Παρόλο που έγινε καταγραφή του αριθμού της πινακίδας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του, όπως προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις, η υπάλληλος αρνήθηκε να σηκώσει την μπάρα και, βάζοντας έναν κώνο πίσω από το αυτοκίνητο, κράτησε τον οδηγό και την οικογένειά του «όμηρους» μέχρι να έρθει η Τροχαία, την οποία είχε στο μεταξύ ειδοποιήσει.
Η παρεμπόδιση διέλευσης και η κατακράτηση πολίτη από υπάλληλο ιδιωτικής εταιρείας επισύρει τη διαδικασία του αυτόφωρου σε βάρος του υπαλλήλου, γιατί ο χρήστης του αυτοκινητόδρομου δεν διαπράττει κάποιο ποινικό αδίκημα με την μη καταβολή διοδίου, ενώ ο υπάλληλος διαπράττει το ποινικό αδίκημα της παράνομης κατακράτησης. Επιπλέον, καθώς η άρνηση καταβολής του αντιτίμου των διοδίων αποτελεί ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και ιδιώτη, το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, κλπ) δεν έχει καμία ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντίτιμου και της αστικής ποινής.
Παρά ταύτα, η παρέμβαση της Αστυνομίας ή της Τροχαίας σε περίπτωση μη καταβολής διοδίου είναι συνήθης πρακτική. Μάλιστα, σε άλλη περίπτωση άρνησης της διέλευσης σε οδηγό, η Αστυνομία υπέδειξε στον οδηγό να δώσει τα προσωπικά του στοιχεία στον υπάλληλο των διοδίων και όταν εκείνος αρνήθηκε καθώς δεν είχε αυτή την υποχρέωση, ο αστυνομικός ζήτησε ο ίδιος τα στοιχεία του οδηγού. Ύστερα από 2 μήνες περίπου ο πολίτης έλαβε ειδοποίηση από τη εταιρεία, ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., να σπεύσει να πληρώσει το αντίτιμο. Και διερωτάται κανείς για τη νομιμότητα της «βοήθειας» που παρέχει υπηρεσία του Δημοσίου σε ιδιωτική εταιρεία.
Κατόπιν τούτων, ερωτώνται οι αρμόδιοι κ.κ. Υπουργοί:
" Βάσει ποιου νόμου εμποδίζεται το δικαίωμα διέλευσης των αρνούμενων ή αδυνατούντων την καταβολή του αντιτίμου των διοδίων εκ μέρους των υπαλλήλων της εταιρείας που εκμεταλλεύεται τα διόδια;
" Βάσει ποιου νόμου υποχρεώνονται τα όργανα της Αστυνομίας ή της Τροχαίας να προσέρχονται, κατόπιν κλήσεως των υπαλλήλων της εταιρείας, στο σταθμό διοδίων προκειμένου να λάβουν τα στοιχεία των χρηστών της οδού που αρνούνται την καταβολή διοδίων, από τη στιγμή που πρόκειται για ιδιωτική οικονομική διαφορά;
" Προτίθεστε να σταματήσετε την ανάμειξη υπηρεσιών του Δημοσίου στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου των διοδίων για λογαριασμό ιδιωτικής εταιρείας;
Οι ερωτώντες βουλευτές

Γελοιογραφία του Στάθη

Γελοιογραφία του Στάθη

Στάθης Νο.2

Στάθης Νο.2
Θέμα Απλό. Από το Blogger.