21 Ιουν 2015

Τα ΑΜΕΑ χρειάζονται την στήριξη του κράτους και όχι την ελεημοσύνη των εταιρειών

Πριν από λίγες μέρες λάβαμε αυτήν την επιστολή, επώνυμη καταγγελία και σας συνιστούμε να την διαβάσετε για να καταλάβετε τι σημαίνει "Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη"  για την εταιρεία Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου ΑΕ

Η αλληλεγγύη ανάμεσα μας, είναι κατά την γνώμη μας ή μόνη απάντηση στην βία που ασκούν αυτές οι "εταιρείες" απέναντι σε όλους τους πολίτες και γιαυτό ευχαριστούμε τον κύριο Μπενετατο ανταποδίδοντας την φράση με την οποία κλίνει την επιστολή του.


Καλημέρα,

Την παρασκευή 12 Μαΐου ,μετέβαινα οδικώς από την Αθήνα στην Λάρισα προκειμένου να παρευρεθώ το Σάββατο στην συνέλευση του ΣΕΤΑΠ(ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΠ ΑΤΕ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ) ,του οποίου είμαι πρόεδρος.
Κατά την διάρκεια της διαδρομής ,έκανα χρήση της αδείας στάθμευσης ΑΜΕΑ, όπως άλλωστε κάνω εδώ και χρόνια, για την μη πληρωμή τελών διοδίων ,συμφωνά με τον Ν 1647/1986 και την κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1142/Β 2007) και (ΦΕΚ 464 Β/2008).
Μόλις όμως έφτασα στα διόδια της Πελασγιας ,ο αρμόδιος υπάλληλος μου δήλωσε ,ότι με απόφαση της εταιρείας (Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου ΑΕ) δεν γίνονται δεκτές οι κάρτες στάθμευσης ,που εκδίδει το ελληνικό κράτος και ότι η εταιρεία απαιτεί την έκδοση δικής της κάρτας -ηλεκτρονικής. Αιτιολόγησαν δε την απόφαση τους με την προσπάθεια έλεγχου πλαστών αδειών ΑΜΕΑ.
Τους δήλωσα ,ότι εφόσον αυτός είναι ο σκοπός τους ,δεν έχω καμία αντίρρηση και έστω και με κόπο πέρασα όλες στις λωρίδες κυκλοφορίας προκειμένου να μου εκδώσουν την ηλεκτρονική κάρτα που ισχύει μονό στα όρια της εταιρείας.
Υπέβαλα την αιτηση, πλην όμως μου δηλώθηκε ότι η κάρτα θα μου έρθει στο σπίτι σε 10 περίπου μέρες και μέχρι τότε θα πρέπει να πληρώνω τα τέλη .
Αρνήθηκα την υποχρέωση να πληρωσω. Τους επέδειξα μάλιστα και την σχετική απόφαση (την οποία κουβαλούσα από το 2008, χωρίς μέχρι στιγμής να χρειαστεί να την χρησιμοποιήσω).
Μου δήλωσαν ο νόμος δεν ισχύει και ότι ισχύει η σύμβαση παραχώρησης( ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΔΕΙΞΑΝ ), που αφήνει στην ευχέρεια της εταιρείας την διέλευση των ΑΜΕΑ. 
Επέμεινα ότι δεν πρέπει να πληρώσω, δημιουργήθηκε ένα μικρό χάος με τα αυτοκίνητα που ακλουθούσαν, αναγκάστηκαν να εκτρέψουν την κυκλοφορία και ειδοποίησαν την αστυνομία .Μετά από πολύωρη παραμονή και αφού δήλωσα στην αστυνομία ότι δεν αρνούμαι την πληρωμή ,αλλά απλά δεν υποχρεούμαι να πληρώσω, με άφησαν να αναχωρήσω .ζήτησα να ειδοποιήσουν και τα επόμενα διόδια ,ούτως ώστε να μην γίνει ξανά το ίδιο ,μια και τα στοιχεία μου είχαν από την αίτηση.
Δεν το έπραξαν με αποτέλεσμα να επαναληφτεί η ίδια διαδικασία και στα επόμενα διόδια ,με αποτέλεσμα να χρειαστώ περίπου 4 ώρες για περίπου 70s.

Τα γεγονότα αυτά με ανάγκασαν ,επειδή δεν ήθελα ούτε να ταλαιπωρηθώ ,αλλά ουτε να υποκύψω, στην επιστροφή να επιστρέψω από την παλαιά οδό Φαρσάλων –Δομοκού _Λαμίας. Εναν δρόμο με στροφές ,επικίνδυνο και με πάρα πολλά γεωργικά μηχανήματα.

Η εύκολη λύση για μένα θα ήταν ,να πληρώσω ,και μάλιστα λογω του σκοπού του ταξιδιού (γεν συνέλευση) να τα εισπράξω, όπως θα εισπράξω τα υπόλοιπα έξοδα από τον σύλλογο. 

Δεν το έκανα για μια σειρά από λόγους :
Κάποια στιγμή που περίμενα στον καυτό ήλιο ,ζήτησα να πάω στην τουαλέτα ,πράγμα που δυσκολία μου επέτρεψαν.
Το γεγονός αυτό με έβαλε σε σκέψεις του τι θα συνέβαινε αν στην θέση μου ήταν κάποιος ΑΜΕΑ με καροτσάκι.

Επειδή πιστεύω ότι :
  • Τα ΑΜΕΑ χρειάζονται την στήριξη του κράτους και όχι την ελεημοσύνη των εταιρειών.
  • Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή συμπεριφορά μειωτική της αξιοπρεπείας μας .
Σας παρακαλώ ,την καταγγελία μου αυτή να την χρησιμοποιήσετε με οποίον τρόπο κρίνεται πρόσφορο και σας δηλώνω εκ των προτέρων ότι είμαι στην διάθεση σας



ΑΘΗΝΑ 16-6-2015        
Μπενετατος Στέλιος       
Πρόεδρος  ΔΣ ΣΕΤΑΠ ΑΜΕΑ