2 Απρ 2013

Τα ΜΑΤ κατέβασαν τις μπάρες στο Αιγίνιο

Θεσσαλονίκη: Τα ΜΑΤ ανέλαβαν ξανά δράση στα διόδια Αιγινίου, την Κυριακή. Ενώ ήταν σε εξέλιξη μια απόλυτα ειρηνική διαμαρτυρία των κατοίκων που αντιδρούν στη λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού, όρμησαν, άρχισαν να απωθούν τον κόσμο και συνέλαβαν πάλι τον δήμαρχο Πύδνας - Κολινδρού Β. Πολύζο και τον δημοτικό σύμβουλο Κ. Δανιηλίδη.

Η αντίδραση των πολιτών ήταν άμεση. Νωρίς το απόγευμα τα ΜΑΤ υποχρεώθηκαν να αποχωρήσουν και να απελευθερώσουν τους δύο αιρετούς. "Φαίνεται λοιπόν ότι η πολιτεία, αντί να επανεξετάσει το θέμα των παράλογων διοδίων Αιγινίου που απομονώνουν την Πιερία, επιλέγει τη βία, τις συλλήψεις και την τρομοκρατία των πολιτών. Αυτό βέβαια γιγαντώνει τη θέλησή μας για αγώνα", τονίζει η Επιτροπή Αγώνα. Την επέμβαση και την προσπάθεια επιβολής αστυνομοκρατίας στην περιοχή, για να προστατευθούν τα συμφέροντα των εργολάβων, καταδίκασε απερίφραστα ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, δηλώνοντας την αμέριστη συμπαράστασή του στον αγώνα των κατοίκων. Στην προσπάθεια τρομοκράτησης και φίμωσης των αγωνιζόμενων Πιεριέων εντάσσει ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ την κλήση σε απολογία 27 πολιτών, ανάμεσά τους ο δήμαρχος Πύδνας - Κολινδρού και δημοτικοί σύμβουλοι, για τα επεισόδια κατά την κινητοποίηση του Ιανουαρίου που τα ΜΑΤ "έπνιξαν" στα καπνογόνα.


Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη με έξι διόδια

Κομοτηνή: Έξι, από ένας που είναι σήμερα, θα γίνουν οι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία, από Αλεξανδρούπολη μέχρι Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με όσα δήλωσε σε εκπροσώπους της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας και Θράκης ο υπουργός αναπληρωτής ΠΕΚΑ, Στ. Καλαφάτης. Έτσι ανά νομό θα υπάρχουν διόδια, περίπου ανά 50 χιλιόμετρα. Την πλήρη αντίθεσή του εξέφρασε ο Τάκης Χαρίτου, περιφερειακός σύμβουλος του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας ότι μια τέτοια εξέλιξη θα οδηγήσει μια ήδη υποβαθμισμένη περιοχή σε ακόμη μεγαλύτερο τέλμα. Αν υπολογίσουμε τα διόδια με σημερινές τιμές, ένα ταξίδι Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη θα κοστίζει γύρω στα 130 ευρώ πήγαινε - έλα. Παράλληλα, θα επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο το επαρχιακό δίκτυο, καθώς όλο και περισσότεροι οδηγοί θα το επιλέγουν για να γλυτώσουν τα διόδια. Και αυτά ενώ η Εγνατία είναι ένας δρόμος που ήδη έγινε δαπάναις του ελληνικού λαού και μάλιστα έχει ακριβοπληρωθεί.


Πηγή:
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=763448