11 Ιουλ 2012

Σοφία Κοροβέση: "Δέσμευσαν ακόμα και το συνταξιοδοτικό λογαριασμό της μάνας μου"

Είμαι οδοντίατρος, η δουλειά μου είναι στην Αθήνα και μένω στις Αφίδνες. Πηγαινοέρχομαι, το λιγότερο, τέσσερις φορές την ημέρα.

Αν το υπολογίσουμε με 2,10 ευρώ την κάθε φορά, σημαίνει 10 ευρώ την ημέρα, 300 ευρώ το μήνα, για ένα άτομο της οικογένειας. Είμαστε τέσσερις στην οικογένεια, που σημαίνει γύρω στα 1.200 ευρώ το μήνα μόνο διόδια.

Η κατάσταση αυτή είναι απαράδεκτη και αυτό το βιώνει όλος ο κόσμος. Τα διόδια είναι έξω από το σπίτι μας, έξω από την πόρτα μας. Φανταστείτε, ο οποιοσδήποτε να έχει μια μπάρα έξω από το σπίτι του και κάθε φορά που μπαίνει και βγαίνει να αφήνει δύο ευρώ και δέκα λεπτά. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη.

Μας έδωσαν, υποτίθεται, κίνητρα για να φύγουμε από την Αθήνα, να γίνει αποκέντρωση και τώρα έχουμε τη βενζίνη που είναι πανάκριβη, αλλά και τα διόδια, τα οποία όχι μόνο δεν μειώθηκαν, όπως μας έταξαν ότι θα μας δώσουν κάρτες κ.ά., αλλά άκουσον-άκουσον τα ακρίβυναν κιόλας. Ο κ. Βορίδης, ο οποίος στην αρχή ήταν μαζί μας και είχε έρθει δήθεν στις κινητοποιήσεις ενάντια στα διόδια, μόλις έγινε υπουργός, τα ξέχασε όλα. Έκανε αύξηση των διοδίων και ποινικό αδίκημα το να διαμαρτυρόμαστε για τα διόδια.

Η πρώτη ειδοποίηση ήρθε σε μένα πριν από περίπου δέκα μήνες, με την οποία μου ζήταγαν το εικοσαπλάσιο. Για περάσματα των πεντακοσίων ευρώ μου ζήταγαν δέκα χιλιάδες πεντακόσια. Δεν το πλήρωσα γιατί αποφασίσαμε με το κίνημά μας να μην πληρώσει κανένας, ώστε να καταργηθούν τα διόδια στην πράξη. Προχώρησαν, λοιπόν, παράνομα και έβγαλαν διαταγή πληρωμής, την ώρα που η διαμάχη είναι μεταξύ δύο ιδιωτών. Δηλαδή, θα έπρεπε εγώ να έχω υπογράψει συμφωνητικό με την εταιρία ότι αν δεν πληρώσω, θα πληρώσω το εικοσαπλάσιο, αυτό δεν έχει γίνει ποτέ. Άρα, εντελώς παράνομα βγαίνουν αυτές οι εντολές πληρωμής, γιατί δεν είναι μεταξύ δημοσίου και πολίτη, αλλά μεταξύ δύο ιδιωτών. Έβγαλαν, λοιπόν, το εικοσαπλάσιο, δέκα χιλιάδες πεντακόσια ευρώ και δεν μας έδωσε το δικαστήριο προσωρινή αναστολή της απόφασης μέχρι να γίνει το κανονικό δικαστήριο. Έτσι, η εταιρία προχώρησε κανονικά. Ήρθε να κάνει κατάσχεση του αυτοκινήτου μου, κατάσχεσε όλους τους λογαριασμούς μου στις τράπεζες και επειδή δεν βρήκε τίποτα, έφτασε στο σημείο να δεσμεύσει το συνταξιοδοτικό λογαριασμό της ενενηντάχρονης μητέρας μου.

Αφού προχώρησαν σε όλα αυτά, έγινε και το κανονικό δικαστήριο, το οποίο πάλι δεν μας έδωσε αναστολή πληρωμής. Οπότε αναγκάστηκα και πλήρωσα περίπου 12.000 ευρώ μαζί με τα δικαστικά έξοδα.

Διαταγές πληρωμής έχουν έρθει σε άλλους δύο. Εγώ ήμουν η πρώτη. Πάντως, έχουν έρθει πάει πάρα πολλά σημειώματα, σε κόσμο που τους καλούν να πληρώσουν απειλώντας τους με το εικοσαπλάσιο.
Προσπαθούμε να το αντιμετωπίσουμε και νομικά και κινηματικά με συγκεντρώσεις, κινητοποιήσεις, με παραστάσεις σε υπουργούς, ενώ κινούμαστε και νομικά. Όλοι έχουμε καταθέσει νομικά αγωγές εναντίον τους, για όλες τις παρανομίες τους. Δεν έχουν νομιμότητα πουθενά. Έχουν πολεοδομικές παρανομίες που τους τις χάρισε το κράτος και γι αυτό έχουν αποθρασυνθεί. Πρέπει να εντείνουμε τον αγώνα μας προς κάθε κατεύθυνση. Να κάνουμε αγωγές κι εμείς σε αυτούς γιατί είναι παράνομοι σε χίλια δύο επίπεδα. Εισπράττουν διόδια χωρίς να τα αποδίδουν πουθενά, χωρίς να κάνουν έργα. Τα έργα έχουν σταματήσει δύο χρόνια. Ποιος είναι ο λόγος της είσπραξης των διοδίων;


Πηγή: