21 Δεκ 2011

Αγανάκτηση για τη συμπεριφορά Εταιρειών Διαχείρισης Διοδίων

Διόδια… και στα οχήματα Πυροσβεστικής!

«Μας σταματούν για να κόψουμε μηδενικά διόδια, ενώ βρισκόμαστε πάνω στο πυροσβεστικό όχημα και πάμε για τη φωτιά», υποστήριξε ο εκπρόσωπος της πυροσβεστικής, αφήνοντας άφωνους τους παριστάμενους στη συνεδρίαση ΣΝΟ

Εθελοντές πλήρωσαν 3.800 ευρώ σε διόδια για να συνδράμουν σε κατάσβεση πυρκαγιάς, κατήγγειλε ο Κώστας Κοκολάκης διευθυντής Πολιτικής Προστασίας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης


...ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ
Το εξωφρενικό και ελληνικό φαινόμενο να πληρώνουν διόδια ακόμα και οι εθελοντικές οργανώσεις που συνδράμουν σε μία έκτακτη ανάγκη, διαπιστώθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του συντονιστικού οργάνου. Συνολικά 3.800 ευρώ κλήθηκαν να πληρώσουν εθελοντικές οργανώσεις στα διόδια, βοηθώντας στην κατάσβεση πυρκαγιών στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, όπως υποστήριξε ο κ. Κοκολάκης. «Εμάς μας σταματούν για να κόψουμε μηδενικά διόδια, ενώ βρισκόμαστε πάνω στο πυροσβεστικό όχημα και πάμε για τη φωτιά», υποστήριξε ο εκπρόσωπος της πυροσβεστικής, αφήνοντας άφωνους τους παριστάμενους». Για το θέμα καμία απάντηση δεν είχε να δώσει ο

εκπρόσωπος της Εγνατίας Οδού και οι υπηρεσίες δεν ήξεραν πως να αντιδράσουν. Οι «κράτος εν κράτει», εταιρίες των διοδίων, εισπράττουν διόδια, ακόμα και από κρατικά οχήματα, αλλά το χειρότερο είναι ότι, χάνεται πολύτιμος χρόνος και όχι χρήματα. Το θέμα αυτό πρέπει να λυθεί σχολίασε ο κ. Δαμιανίδης, σε επαφές με την Εγνατία Οδό. Ένα δεύτερο ζήτημα που προέκυψε με την Εγνατία Οδό, αφορά στο ζήτημα των αναστροφών οχημάτων, όπως πυροσβεστικά και ασθενοφόρα. Δεν βγήκε κάποιο ξεκάθαρο συμπέρασμα, είπε ο κ. Δαμιανίδης, και θα γίνει η σχετική επαφή για να ξεκαθαρίσει το θέμα. Σχολιάζοντας, ο κ. Δαμιανίδης είπε, ότι υπάρχει μια δυσλειτουργία στις περιπτώσεις που κρίνεται αναγκαία η αναστροφή οχημάτων έκτακτης ανάγκης σε συγκεκριμένα σημεία της Εγνατίας Οδού, και πρόσθεσε ότι, «σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπου πρέπει να γίνει αναστροφή από την πυροσβεστική ή το ασθενοφόρο παρουσία της αστυνομίας, αυτό μπορεί να σημαίνει χάσιμο χρόνου που είναι πολύτιμος για τη ζωή κάποιου ανθρώπου που κινδυνεύει, όπως και καθυστερήσεις στα διόδια που πρέπει να γίνει διαδικασία για να μην πληρώσουν τα κρατικά οχήματα. Αυτά πρέπει να λυθούν και να επιταχυνθούν, γιατί δεν μπορεί να κινδυνεύει ανθρώπινη ζωή και εμείς να κολλάμε σε γραφειοκρατικές διαδικασίες». Θέμα συζήτησης αποτέλεσε και η υπόθεση του κάθετου άξονα Κομοτηνής Νυμφαίας, ο οποίος εκτιμάται ότι εντός του χειμώνα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Ο κ. Δαμιανίδης απευθυνόμενος προς τον εκπρόσωπο της Εγνατίας Οδού ρώτησε ποιος είναι ο υπεύθυνος φορέας, που θα παρέμβει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Η απάντηση ήταν πως μέχρις ότου η εργολαβία είναι σε εξέλιξη την ευθύνη φέρει η εταιρία που την έχει αναλάβει. Άγνωστο είναι ποιος θα αναλάβει την ευθύνη όταν παραδοθεί το έργο. «Δεν βγήκε κάποιο ξεκάθαρο συμπέρασμα, βεβαίως θα πρέπει να εκδοθεί απόφαση επίσημη χαρακτηρισμού του δρόμου που θα λύνει οριστικά το θέμα. Μέχρι να γίνει αυτό, θα πρέπει να υπάρξει μια συνεννόηση με την Εγνατία ποιος παρεμβαίνει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης»...


Ολόκληρο το άρθρο:
http://www.xronos.gr/detail.php?ID=75578