20 Οκτ 2011

Οι Θρακιώτες δεν αντέχουν να πληρώσουν και διόδια

Παρέμβαση βουλευτών, αιρετών και φορέων, ζητούν με ανακοίνωσή τους τα μέλη της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών Ξάνθης


Οι Θρακιώτες δεν αντέχουν να πληρώσουν και διόδια, αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους τα μέλη της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών Ξάνθης και ζητούν την παρέμβαση βουλευτών, αιρετών και φορέων, για να μην λειτουργήσουν διόδια στον άξονα Αλεξανδρούπολης - Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά: «Η Εγνατία οδός συνδέει τη Θράκη με τη Μακεδονία και την Ήπειρο. Μέσω της διασύνδεσης της με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθήνας κάνει δυνατές τις γρήγορες μεταφορές από τη Θράκη προς τη Νότια Ελλάδα. Η κατασκευή της Εγνατίας οδού μετά από έτη διαβουλεύσεων, αγώνων και παλινωδιών:
1. Έσπασε την απομόνωση της Θράκης,
2. έκανε δυνατή τη γρήγορη μεταφορά των Θρακιώτικων προϊόντων,
3. ενδυνάμωσε το τουριστικό ρεύμα προς τη Θράκη,
4. έκανε δυνατή τη σύντομη και ασφαλή μεταφορά εργαζομένων μεταξύ των Θρακιώτικων πόλεων ενισχύοντας έτσι την απασχόληση και την επιχειρηματική δραστηριότητα.

Οι Θρακιώτες, και όλοι οι Έλληνες, έχουν πληρώσει πολλές φορές και πολύ ακριβά την Εγνατία οδό (άμεσοι και έμμεσοι φόροι, τέλη κυκλοφορίας κλπ). Η καθιέρωση διοδίων, ειδικά στον άξονα Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη:
1. θα αυξήσει το κόστος των Θρακιώτικων προϊόντων, 
2. θα υπονομεύσει την επιχειρηματικότητα στη Θράκη σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τις Θρακιώτικες επιχειρήσεις.
3. θα μειώσει το τουριστικό ρεύμα προς τη Θράκη.
4. θα αυξήσει το κόστος μεταφοράς των εργαζομένων μεταξύ των Θρακιώτικων πόλεων σε μια εποχή που δεν μπορούν να αντέξουν άλλες επιβαρύνσεις.
5. περιθωριοποιεί τη Θράκη.
 
Καλούμε την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα Εργατικά Κέντρα, τα Εμπορικά Επιμελητήρια, τους βουλευτές της Θράκης να απαιτήσουν ελεύθερη κίνηση στον άξονα Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης, δίχως διόδια. 

Διόδια μπορούν και πρέπει να υπάρχουν στα σύνορα, ειδικά για τα εισερχόμενα Φορτηγά, όπως εφαρμόζεται ήδη σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό το μέτρο, όχι μόνον θα αποδώσει χρήματα στο κράτος, αλλά εμμέσως θα ενισχύσει τη ντόπια επιχειρηματικότητα και απασχόληση αυξάνοντας το κόστος των εισαγόμενων ανταγωνιστικών προϊόντων».

Πηγή:
http://www.xronos.gr/detail.php?ID=73371