Πηγή:
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6368175&publDate=27/7/2011
Αναστολή των έργων ανακοίνωσε η κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός» που κατασκευάζει με «σύμβαση παραχώρησης» τον οδικό άξονα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα. Οπως ανακοίνωσε η κοινοπραξία, η αναστολή, που φυσικά συνοδεύεται από εκατοντάδες απολύσεις εργαζομένων στα εργοτάξια, θα γίνει μέχρι να βρεθεί βιώσιμη λύση στη χρηματοδότηση του έργου, μέσα από την οριστικοποίηση του μνημονίου συνεργασίας που έχουν μονογράψει με την κυβέρνηση και με το οποίο παρέχονται προς τους μεγαλοκατασκευαστές και τις δανείστριες τράπεζες νέες πρόσθετες εγγυήσεις και επιδοτήσεις, που φυσικά θα κληθεί να πληρώσει και αυτές ο ελληνικός λαός.
Σε αναστολή εργασιών και κλείσιμο εργοταξίων έχουν προχωρήσει, εδώ και τέσσερις τουλάχιστον μήνες, και οι άλλες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητόδρομων, πιέζοντας να πάρουν ακόμη περισσότερα από αυτά που προβλέπουν οι ληστρικές συμβάσεις που ψήφισαν από κοινού η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο, την ίδια στιγμή ο λαός εξακολουθεί να πληρώνει τα πανάκριβα διόδια, που έχουν αυξηθεί ως και πάνω από 400% από το 2008. Πρόκειται για τεράστια ποσά που πληρώνουν οι οδηγοί καθημερινά, τα οποία υποτίθεται ότι εισπράττουν οι ιδιωτικές κοινοπραξίες για να κατασκευάσουν τα έργα, αυτά ακριβώς που έχουν σταματήσει!
Πρόκειται για άλλη μια πτυχή που αποδεικνύει την αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που παραχωρεί σε επιχειρηματικούς ομίλους το εθνικό οδικό δίκτυο για να ενισχυθεί η κερδοφορία του κεφαλαίου. Μόνη λύση, λοιπόν, είναι ο λαός να παλέψει ακόμη πιο δυνατά για κατάργηση όλων των διοδίων, για να γίνουν τα δημόσια έργα λαϊκή περιουσία.
Σε αναστολή εργασιών και κλείσιμο εργοταξίων έχουν προχωρήσει, εδώ και τέσσερις τουλάχιστον μήνες, και οι άλλες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητόδρομων, πιέζοντας να πάρουν ακόμη περισσότερα από αυτά που προβλέπουν οι ληστρικές συμβάσεις που ψήφισαν από κοινού η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο, την ίδια στιγμή ο λαός εξακολουθεί να πληρώνει τα πανάκριβα διόδια, που έχουν αυξηθεί ως και πάνω από 400% από το 2008. Πρόκειται για τεράστια ποσά που πληρώνουν οι οδηγοί καθημερινά, τα οποία υποτίθεται ότι εισπράττουν οι ιδιωτικές κοινοπραξίες για να κατασκευάσουν τα έργα, αυτά ακριβώς που έχουν σταματήσει!
Πρόκειται για άλλη μια πτυχή που αποδεικνύει την αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που παραχωρεί σε επιχειρηματικούς ομίλους το εθνικό οδικό δίκτυο για να ενισχυθεί η κερδοφορία του κεφαλαίου. Μόνη λύση, λοιπόν, είναι ο λαός να παλέψει ακόμη πιο δυνατά για κατάργηση όλων των διοδίων, για να γίνουν τα δημόσια έργα λαϊκή περιουσία.