Σε αδιέξοδο φαίνεται ότι οδηγούνται, σύμφωνα με πληροφορίες, οι συζητήσεις της κυβέρνησης με τους ιδιωτικούς ομίλους των πέντε οδικών έργων με συμβάσεις παραχώρησης, που ψήφισαν από κοινού η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το πακέτο των πρόσθετων εγγυήσεων που πρόσφερε αφειδώς η κυβέρνηση δεν ικανοποιεί τις τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα, καθώς δεν εμφανίζονται διατεθειμένες να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση των έργων που ουσιαστικά έχουν σταματήσει, παρότι οι οδηγοί εξακολουθούν να πληρώνουν τα πανάκριβα διόδια, τα οποία πηγαίνουν κατευθείαν στις τσέπες των ιδιωτικών ομίλων!
Οι τράπεζες ουσιαστικά εκβιάζουν, διεκδικώντας πρόσθετα ανταλλάγματα και κυρίως γενναία αύξηση του επιτοκίου, που φυσικά θα τα πληρώσει και αυτά ο λαός. Παρότι από το συνολικό κόστος των 8,7 δισ. ευρώ για την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων, το Δημόσιο, δηλαδή ο λαός μέσω του κρατικού προϋπολογισμού, καταβάλλει 2,3 δισ. ευρώ, 3,2 δισ. ευρώ καταβάλλουν απευθείας οι χρήστες από τα διόδια, 3,3 δισ. ευρώ είναι τα τραπεζικά δάνεια και 800 εκατ. ευρώ είναι τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτικών ομίλων (δηλαδή 9,19%), που θα εκμεταλλεύονται τα έργα για 30 ολόκληρα χρόνια!
Οι συμβάσεις, λοιπόν, αυτές είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να «αρμέγουν» διαρκώς το λαό, τροφοδοτώντας με κέρδη τους ιδιωτικούς ομίλους, που προβάλλουν όλο και περισσότερες απαιτήσεις για να τα αυξήσουν...