Πηγή: "voria.gr"
Η «επιτυχία» του Μαγκριώτη στο φλέγον θέμα των διοδίων και η συγκεκαλυμμένη αλήθεια των διαπραγματεύσεων με τις κατασκευαστικές
Είναι μεγάλη και συνεχής η πίεση που ασκείται στην κυβέρνηση, για την κατάργηση ή τη μείωση της τιμής των διοδίων, σε όλη τη χώρα. Οι κινητοποιήσεις ομάδων πολιτών στην Κεντρική Μακεδονία είναι γνωστές. Ο Γιάννης Μαγκριώτης διαβεβαίωνε -όπως και προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ- ότι θα πείσει τις εταιρίες που εμπλέκονται να αναθεωρήσουν τις συμβάσεις και να προβούν σε μειώσεις της τιμής των διοδίων.
Μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις μας ανήγγειλε περιχαρής τις επιτυχίες του. Δεν μειώθηκαν μεν οι τιμές, αλλά πέτυχε να παραμείνουν σταθερές διότι θα έπρεπε να αυξηθούν κατά 33% από τον Ιανουάριο, από τον Μαλιακό μέχρι το Κλειδί Ημαθίας, και κατά 20% από Φθιώτιδα μέχρι Αθήνα.
Όντως, είναι μια ανακούφιση αυτό. Αλλά (πάντα υπάρχει ένα αλλά…) καμιά επιτυχία δεν είχε ο ίδιος στις διαπραγματεύσεις με τις εταιρίες, και σε καμιά υποχώρηση δεν προέβησαν αυτές. Εκείνο που έγινε το αποκαλύπτει ο ίδιος συγκεκαλυμμένα: «Η κυβέρνηση απορρόφησε τις αυξήσεις αυτές. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική κοινωνική παροχή προς πολύ μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού».
Ποια είναι η επιτυχία του Γιάννη Μαγκριώτη; Ότι αντί να πληρώνει αυξημένα διόδια ο διερχόμενος από αυτά, θα τα πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός, δηλαδή ο αγρότης των Γρεβενών ή του ορεινού Βοΐου, ο οποίος ενδεχομένως δεν θα διέλθει ποτέ από την εθνική οδό! Αυτό είναι επιτυχής πολιτική, Γιάννη μου; Αυτό το κάνει και η γιαγιά μου.
Για να αποδώσουμε όμως το δίκαιο, κάποιος δεν πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις από τον Σουφλιά που υπόγραψε αυτές τις συμβάσεις και ήταν φυσικά στο απυρόβλητο από τα ΜΜΕ των κατασκευαστών-εκδοτών;
Μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις μας ανήγγειλε περιχαρής τις επιτυχίες του. Δεν μειώθηκαν μεν οι τιμές, αλλά πέτυχε να παραμείνουν σταθερές διότι θα έπρεπε να αυξηθούν κατά 33% από τον Ιανουάριο, από τον Μαλιακό μέχρι το Κλειδί Ημαθίας, και κατά 20% από Φθιώτιδα μέχρι Αθήνα.
Όντως, είναι μια ανακούφιση αυτό. Αλλά (πάντα υπάρχει ένα αλλά…) καμιά επιτυχία δεν είχε ο ίδιος στις διαπραγματεύσεις με τις εταιρίες, και σε καμιά υποχώρηση δεν προέβησαν αυτές. Εκείνο που έγινε το αποκαλύπτει ο ίδιος συγκεκαλυμμένα: «Η κυβέρνηση απορρόφησε τις αυξήσεις αυτές. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική κοινωνική παροχή προς πολύ μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού».
Ποια είναι η επιτυχία του Γιάννη Μαγκριώτη; Ότι αντί να πληρώνει αυξημένα διόδια ο διερχόμενος από αυτά, θα τα πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός, δηλαδή ο αγρότης των Γρεβενών ή του ορεινού Βοΐου, ο οποίος ενδεχομένως δεν θα διέλθει ποτέ από την εθνική οδό! Αυτό είναι επιτυχής πολιτική, Γιάννη μου; Αυτό το κάνει και η γιαγιά μου.
Για να αποδώσουμε όμως το δίκαιο, κάποιος δεν πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις από τον Σουφλιά που υπόγραψε αυτές τις συμβάσεις και ήταν φυσικά στο απυρόβλητο από τα ΜΜΕ των κατασκευαστών-εκδοτών;