Σαν να μην έφταναν οι ληστρικές «συμβάσεις παραχώρησης» για την κατασκευή των 5 αυτοκινητοδρόμων, που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, και για τους οποίους ο λαός ήδη χρυσοπληρώνει και μέσα από τη φορολογία του και με πανάκριβα διόδια για τη χρήση τους, η κυβέρνηση δηλώνει έτοιμη να συνεχίσει αυτήν τη φάμπρικα: Να κατασκευάζει έργα υποδομής, με γνώμονα όχι τις ανάγκες του λαού, αλλά την αύξηση της κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου.
Με τον τρόπο αυτό, δηλαδή με σύμβαση παραχώρησης, θα γίνει η κατασκευή και του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας - Θήβας - Υλίκης, όπως προανήγγειλε χτες ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης στη Βουλή. «Πρόκειται - όπως είπε - για ένα έργο εκτιμώμενου προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ, με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου, μήκους 50 χλμ. περίπου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα». Δηλαδή οι εργαζόμενοι και οι λαϊκές οικογένειες του Λεκανοπεδίου θα έχουν σε λίγο να αντιμετωπίσουν άλλον έναν αυτοκινητόδρομο χαρατσώματος, εκτός από αυτούς της Εθνικής Οδού και της Αττικής Οδού, για να πάνε στη δουλειά τους.
Εχουν, επομένως, άλλον ένα λόγο για να αντισταθούν και να παλέψουν για κατάργηση όλων των διοδίων, για να αποτελούν τα δημόσια έργα λαϊκή περιουσία, για να μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και χωρίς χαράτσια στους οδικούς άξονες της χώρας.
πηγή: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ