18 Απρ 2011

Δελτίο Τύπου της 15/4/11 του Σωματείου Εργατοτεχνιτών και Υπαλλήλων Εργαζόμενων στην Κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα «Η ΓΑΛΑΡΙΑ»

Παναγοπούλα, 15 Απριλίου 2011

 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Πέμπτη 14 Απριλίου ανακοινώθηκαν από την μεριά της κυβέρνησης οι προτάσεις της για την πορεία των μεγάλων έργων. Έγινε γνωστή η πρόθεση της για μείωση των διοδίων, για συμβολή της στα έργα με ποσό ύψους 500 εκατ. Ευρώ που θα εγγυάται ισόποσες πιστώσεις από τις τράπεζες και για την δημιουργία εταιρίας ειδικού σκοπού, η οποία θα έχει το σύνολο των δικαιωμάτων του δημοσίου από τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια και η οποία θα επιδοτήσει την μείωση των διοδίων.

Την Παρασκευή 15 Απριλίου οι εταιρείες της κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός» προχώρησαν σε μαζικές απολύσεις, υποχρεωτικές άδειες άνευ αποδοχών και αναστολή των εργασιών.

Συγκεκριμένα:

Στην εταιρεία VINCI η 27η Απρίλη είναι η ημερομηνία ορόσημο. Αν συνεχισθεί η χρηματοδότηση θα συνεχισθούν κανονικά οι εργασίες ειδάλλως θα προχωρήσουν σε πάγωμα των εργασιών και πιθανή υποχρεωτική άδεια των εργαζομένων.

Στην εταιρεία J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε. προχωρούν την Μ.Τετάρτη σε υποχρεωτική άδεια των εργαζομένων μέχρι τις 31 Μάη.

Στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. προχώρησαν σε μαζικές απολύσεις που πλησιάζουν τις 100.

Εμείς απλά ευχόμαστε Καλή Ανάσταση σε όλους και εκφράζουμε μερικές μόνο απορίες.
Έχουν δικαίωμα οι εργολάβοι να σταματούν τα έργα?

Για όσο χρονικό διάστημα θα παγώσουν τα έργα γιατί θα συνεχίσουν να εισπράττονται διόδια?

Σε τι ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου έχουμε φτάσει?

Η Ολυμπία Οδός με βάση όρους της σύμβασης είναι υπεύθυνη να διασφαλίζει ότι θα υπάρχει ανά πάσα στιγμή χρηματοδότηση διαθέσιμη για την πλήρη και προσήκουσα εκτέλεση του έργου?

Γιατί η κοινοπραξία επικαλείται την πτώση της κυκλοφορίας, εφόσον από τη σύμβαση έχει αναλάβει τον κίνδυνο;

Γιατί οι τράπεζες διακόπτουν τη χρηματοδότηση των έργων, όταν από τα stress tests τους έχουν προβλέψει πολύ δυσμενέστερα σενάρια από τα σημερινά (στη συγκεκριμένη περίπτωση 27% πτώση της κυκλοφορίας);

Το έργο θα κατασκευαστεί πέρα από την Πάτρα?

Η Κυβέρνηση θα χαρίσει άλλα δις στους τραπεζίτες για να μας απολύσουν όλους?

Θα πάρει κάποια πρωτοβουλία η ΓΣΕΕ για να σωθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας?