Η απολυταρχική διακυβέρνηση μιας βαθιά αντιδημοκρατικής διαπλεκόμενης εξουσίας:
n Επιβάλει το άθλιο το σύστημα την πληρωμή πανάκριβων διοδίων τελών για υπό κατασκευή «αυτοκινητόδρομους» και για «αυτοκινητόδρομους» που ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας!!! Σύμφωνα με την 1992/62 οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα διόδια επιβάλλονται μόνο σε όσους αυτοκινητόδρομους πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας και φωτισμού. Ως αυτοκινητόδρομος, ορίζεται αυτός που διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας διακεκριμένα οδοστρώματα, που χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα είτε κατ’ εξαίρεση με άλλα μέσα. Επίσης, αυτός που δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς.
n Το κόστος κατασκευής των υπερτιμολογημένων και επικίνδυνων αυτών έργων,πληρώνεται από το Δημόσιο και τους πολίτες, μέσω των διοδίων, οι οποίοι πληρώνουν πάνω από το 50% του κόστους κατασκευής των «αυτοκινητοδρόμων», την ώρα που οι εργολάβοι συνεισφέρουν λιγότερο από το 10%!!! Αυτό ομολόγησε ο ανεκδιήγητος υπουργός των Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας. Με βάση τα στοιχεία που ο ίδιος δημοσιοποίησε, από το συνολικό κόστος των 8,7 δισ., που έχουν οι πέντε αυτοκινητόδρομοι, 2,3 δισ. ευρώ συνιστά η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου, 2,3 δισ. τα έσοδα από τα διόδια, 3,3 δισ., τα κεφάλαια τραπεζών (τα οποία δίδοντα με την εγγύηση του ελλ. Δημοσίου , δηλαδή του ελληνικού Λαού) και 800 εκ. ευρώ τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτών!!! Πρακτικώς δηλαδή πάνω από το 50% της χρηματοδότησης, άσχετα από όσα λέγονται, συνεισφέρει το ελληνικό δημόσιο μαζί με τα κοινοτικά κονδύλια που θα πληρώσουν συνολικά 4,6 δισ. ευρώ!!! Προκύπτει από τα παραπάνω ότι οι άθλιοι του συστήματος εισπράττουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ, δυσθεώρητα υψηλά διόδια τέλη, για υπό κατασκευή «αυτοκινητόδρομους» και για «αυτοκινητόδρομους» που ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας που η 1992/62 οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορίζει, για έργα στο κόστος κατασκευής των οποίων συμμετέχουν σε ποσοστό μόλις 10%!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ http://alampasis.blogspot.com/2011/02/blog-post_12.html