Την τοποθέτηση διοδίων στο δρόμο Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής, αλλά και στους κάθετους άξονες της Εγνατίας οδού, διερευνά η «Εγνατία Οδός Α.Ε.».
Εναν δρόμο στον οποίο, σύμφωνα με τη Τροχαία Θεσσαλονίκης, το 2008 σκοτώθηκαν επτά άνθρωποι, το 2009 ακόμη επτά άνθρωποι και δέκα τραυματίστηκαν σοβαρά, ενώ το 2010, μέχρι τον Αύγουστο, τραυματίστηκαν σοβαρά σε τροχαία ατυχήματα ακόμη εννέα άτομα, χωρίς να περιλαμβάνονται οι ελαφρά τραυματίες και τα πολλά τροχαία με υλικές ζημιές.
Από το δρόμο, ιδίως το καλοκαίρι, διέρχονται καθημερινά περί τις 50.000 αυτοκίνητα, παρά το ότι είναι ακατάλληλος, με ανύπαρκτη βοηθητική λωρίδα και κακοσχεδιασμένος.
Ο δρόμος, αν και δεν είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος και δεν αποτελεί αρμοδιότητα της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», περιλαμβάνεται παρ' όλα αυτά στην προκήρυξη της εταιρείας, για την τοποθέτηση ηλεκτρονικών διοδίων στην Εγνατία οδό. Στην ίδια προκήρυξη εξετάζεται επίσης η τοποθέτηση και λειτουργία ηλεκτρονικών διοδίων και στους κάθετους άξονες της Εγνατίας οδού, τους Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή και Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Προμαχώνας, αλλά και στους αυτοκινητόδρομους Κλειδί - Χαλάστρα - Εύζωνοι και Ακτιο - Αμβρακία.
«Κακώς συμπεριελήφθη η Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών στο διαγωνισμό για τα ηλεκτρονικά διόδια», απαντά ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γ. Μαγκριώτης.
«Είναι μόνο μια διερευνητική ενέργεια κατά την πρώτη φάση του διαγωνισμού, για να διαπιστώσουμε αν το σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων που θα εφαρμόσουμε στην Εγνατία οδό, μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλους μικρότερους δρόμους», απαντά ο αντιπρόεδρος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» Γιάννης Τσακλίδης.