22 Ιαν 2010

Ανώνυμος είπε...στο blog μας

Εμεις οι κατοικοι Αττικης των περιοχων μετα τα διοδια (Αφιδνων,Καπανδριτιου,Καλαμου,Ωρωπου,Μαλακασας , Συκαμινου,Χαλκουτσιου κλπ) ειμαστε πολιτες 2ης κατηγοριας σε σχεση με τους υπολοιπους κατοικους της Αττικης ? Προσωπικα μενω στον Ωρωπο δουλευω στην Αγ Παρασκευη .Βαλανε τα διοδια των Αφιδνων και η πληρωναμε 2,70 η παραδρομο .Ευτυχως πληρωναμε μονο στην εξοδο 45 λεπτα να παω 1,5 ωρα να γυρισω.Ο παραδρομος χαλασε γεμισε λακουβες τα φορτηγα κονβοι και εγω απο πισω, 2,70 καθημερινα ηταν αυτα αν και τις μισες φορες πληρωνα μετα την κουραση της καθημερινης εργασιας μου.Δοθηκαν τα διοδια σε ιδιωτικη εταιρεια μαθαμε οτι θα πληρωνουμε βαση χιλιομετρικης αποστασης (αντε μπραβο ειπα).Αμ δε 1,85 η εισοδος 1,85 η εξοδος συνολο 3,70. Ο παραδρομος γεματος λακουβες και αυτοκινητα - φορτηγα και στα δυο ρευματα τωρα. Οι ουρες μεγαλες αν παω απο διοδια αν και υπαρχουν σταθμοι δε δουλευουν ολοι (σιγα μη πληρωνουνε και παραπανω υπαλληλους) τα κοροιδα και περιμενουν και πληρωνουν . Το μετρο ξεκινησε Σεπτεμβριο κατσε να ερθει το Πασχα και το καλοκαιρακι και οι ουρες θα φτανουν μεχρι το Σειριο.Συναδελφος που μενει στο Λαυριο και αλλος στη Βουλα μου προτειναν να αλλαξω τοπο διαμονης .Η περιοχη μου λενε ειναι 2ης κατηγοριας , ασε το νερο που πινετε με εξασθενες χρωμιο και τα λυματα του Ασωπου!!!!! και εχουν και δικιο.Δυστυχως δε δυναμαι να αλλαξω τοπο διαμονης .Πληρωνω και προπαντων κουβαλαω καθημερινα το (εμφιαλωμενο) νερο που χρειαζεται η οικογενεια μου μαζευουμε το νερο της βροχης για μπανιο και ντουζ.Πληρωνουμε τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας ,τα σκαω και στη Αττικη οδο πολλες φορες οταν αργω τα πρωινα λογω παραδρομου η ουρας αλλα εως εδω.Προσωπικα καθημερινα εδω και 2 μηνες χρησιμοποιω την Εθνικη οδο (και εγω και η συζυγος) και δεν ειμαι διατεθειμενος να πληρωσω ουτε λεπτο.
Στηριζω τη κινηση κατα των διοδιων ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΠΑΝΕΛΑΔΙΚΑ και κατα ολων αυτων που ποτε τους δεν μας υπολογιζουν και μας θεωρουν κοροιδα και πλουτιζουν εις βαρος μας.
Ουτε ακτιβιστης ειμαι ουτε περιθωριακος , ολα αυτα που συμβαινουν ομως με εξαγριωσαν και ειμαι ικανος για καθε ειδους υπερβαση για να προστατευσω τα συμφεροντα μου και την οικογενεια μου.
Καληνυχτα σας..........