26 Ιαν 2010

Θα ήθελα να απαντήσω στο δημοσιευμένο στο Βήμα άρθρο του Κου Σουφλιά.

Επειδή καθώς αναφέρει η «μέθοδος της παραχώρησης, την οποία είχα προτείνει ήδη από το 1988 ως υπεύθυνος κατάρτισης του προγράμματος της ΝΔ, εφαρμόζεται σχεδόν σε όλες τις χώρες της ΕΕ»
θα ήθελα να μας ενημερώσει για το:
Σε ποιες χώρες τις Ευρώπης οι πολίτες πληρώνουν προκαταβολικά για τα έργα που ΘΑ γίνουν και για τα οποία δεν γνωρίζουμε την καταληκτική τους ημερομηνία.
(Εξ όσων γνωρίζω ο μόνος κλάδος που πληρώνεται προκαταβολικά για τις υπηρεσίες που ΘΑ προσφέρει του είναι ο συμπαθής κλάδος των Εκδιδομένων Γυναικών).
Σε ποιες χώρες τις Ευρώπης οι πολίτες πληρώνουν 1,85€ για μία απόσταση πεντακοσίων μέτρων. Τα 500 μέτρα τα οποία χρησιμοποιούμε κοστίζουν 1,85/0,5=3,7€/km και όχι 0,04€/κμ όπως αφελώς ισχυρίζεται ο Κος Σουφλιάς.
Σε ποιες χώρες της Ευρώπης οι πολίτες καταβάλλουν το 10% του μηνιαίου εισοδήματός τους για να πηγαίνουν σπίτι τους?
Σε ποιες χώρες τις Ευρώπης οι παράπλευροι δρόμοι έχουν αντικαταστήσει τους αυτοκινητόδρομους?
Σε ποιες χώρες της Ευρώπης οι κάτοικοι πληρώνουν διόδια για δρόμους τύπου Κορίνθου – Πατρών?
Σε ποιες χώρες της Ευρώπης υπάρχουν διόδια για διελεύσεις εντός του ίδιου νομού?
Σε ποιες χώρες τις Ευρώπης τα έργα οδοποιίας δεν είναι ανταποδοτικά των χρημάτων που καταβάλλουν οι πολίτες?

Για το αν η Ελλάδα είναι υπερχρεωμένη και δεν έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει δρόμους επιπέδου αυτοκινητοδρόμων ας μας εξηγήσει που έχουν πάει οι εισπράξεις από ΟΛΑ τα διόδια της χώρας τα τελευταία 20 χρόνια και πόσα χιλιόμετρα δρόμων θα μπορούσαν να έχουν κατασκευαστεί με αυτά τα ποσά. Ούτε η στοιχειώδης συντήρηση δεν υπήρχε.

Τελικά το κράτος υπάρχει για να υπηρετεί τον ΠΟΛΙΤΗ, δηλαδή όλους εμάς, ή τα συμφέροντα των συμβεβλημένων με τον Κο Σουφλιά κατασκευαστικών εταιρειών?
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Βασίλης Ηλιάδης