12 Ιαν 2010

Η εμπειρία μου απο ένα ταξίδι που έκανα την τετάρτη 6/1/10 απο Αθήνα για Δράμα...




Ξεκίνησα αποφασιστικά την Τετάρτη με την οικογένεια μου (γυναίκα μου και 2 ετών γιο μου) το ταξίδι μου για Δράμα.
Φτάνοντας στα πρώτα διόδια των Αφιδνών ακούω την γυναίκα μου να μου λέει πάρε λεφτά για τα διόδια και μην κάνεις τίποτα γιατί έχουμε το παιδί.
Γύρισα την κοίταξα και της είπα, ότι λεφτά μου πήραν για τα διόδια μου πήραν και τελειώνει εδώ το θέμα αυτό.
Φτάνω στο κισέ και ευγενικά αναφέρω στον υπάλληλο ότι αρνούμαι να πληρώσω διόδια.
Ο υπάλληλος με κοίταξε με ρώτησε τον αρ. κυκλ. και το ονοματεπώνημό μου.Του έδωσα τον αριθμό κυκλ. και αρνήθηκα να δώσω άλλο στοιχείο.Κοίταξε το αυτοκίνητο και μου άνοιξε την μπάρα.Στα επόμενα διόδια ο υπάλληλος μου ζήτησε ακριβώς τα ίδια πράγματα και στο τέλος μου ζήτησε να υπογράψω, αλλά και πάλι αρνήθηκα.Κατά τον ίδιο τρόπο έφτασα μέχρι και τον καραβόμυλο.Στα επόμενα διόδια (δεν θυμάμαι όνομα) δεν μου άνοιγε την μπάρα ο υπάλληλος μέχρι να πάρει το οκ τηλεφωνικά απο τα αφεντικά του όπου και του το έδωσαν τελικά αφου πρώτα μου πήραν τον αριθμό και εκεί.Στην Λάρισα μας έστειλαν απο την δεύτερη έξοδο δεξιά πρός Αγιά παραλία και ξανά πιάσαμε εθνική λίγο πρίν τον Πλαταμώνα αν δεν κάνω λάθος.Τα επόμενα 3 ή 4 διόδια της εταιρείας Αιγαίο είχαν υπάλληλο μέσα αλλά περάσαμε δωρεάν (μάλλον λόγο των Τεμπών).Το τελευταίο διόδιο της εταιρείας Αιγαίο ήταν σε λειτουργία, αλλά αρνήθηκα και πάλι να πληρώσω και μετά απο τον γνωστο τρόπο καταγραφής με άφησαν να περάσω.Στα τελευταία πιά διόδια στην διασταύρωση των Ευζώνων με την Θεσσαλονίκη και αφού αρνήθηκα να πληρώσω ο υπάλληλος δεν με άφηνε να περάσω και μου έλεγε ότι αν δεν πληρώσω δεν πρόκειται να πάω πουθενά.
Δεν έκανα πίσω και αφού μαζεύτηκε πολύς κόσμος απο πίσω και άρχισε να κορνάρει και να βρίζει, ο υπάλληλος βγήκε απο το κισέ μου έγραψε την πινακίδα το χρώμα του αυτοκινήτου και μου είπε με πολύ έντονο ύφος ότι έκανα μαλακία και θα την πληρώσω στην εφορία μου και ότι δεν περνάνε εδώ αυτά σε μας.
Για να μην σας κουράζω με την επιστροφή όπου και όλα κύλησαν με τον ίδιο τρόπο να σας αναφέρω κάτι που μου έκανε εντύπωση στα διόδια της Πελασγίας.
Ακριβώς απο πίσω μου στο κισέ ήταν περιπολικό και μόλις αρνήθηκα στον υπάλληλο να πληρώσω φώναξε στο πλήρωμα του περιπολικού οτι αρνούμε και του ζητάω να μου ανοίξει την μπάρα.
Το πλήρωμα του περιπολικού του ζήτησε να μου πάρει το νούμερο και να ανοίξει την μπάρα και αν θέλει μετά να το ανφέρει στους προισταμένους του.
Έτσι και έγινε άνοιξε την μπάρα έφυγα και το περιπολικό δεν μου έκανε απολύτως τίποτα.



Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς