Η κυβέρνηση χρησιμοποιώντας τις ίδιες γκαιμπελίστικες μεθόδους και τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, εφα...ρμόζει με "αριστερή" φρασεολογία και "πόνο ψυχής" ενίοτε, το νεοφιλεύθερο πρόγραμμα της. Στα πλαίσια αυτά και αντιγράφοντας τα πάντα, ακόμα και τον κοινωνικό αυτοματισμό, έδωσαν ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ στους μεγαλοεργολάβους της διαπλοκής και στους συνεργάτες τους, Γερμανούς,Γάλλους,Ισπανούς και λοιπούς συγγενείς! Τώρα,η είδηση πρέπει να είναι ότι οι 16000 νταλίκες τη μέρα, που χρησιμοποιούν σήμερα τον παράδρομο, προς 11€/διέλευση X 365 μέρες (δηλαδή 66.000.000€ μόνο από έναν σταθμό, αυτό των ΑΦΙΔΝΩΝ στο Δήμο Ωρωπού), θα πάνε στις τσέπες ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, αλλά αυτών που συνεχίζουν να λυμαίνονται με τις αποικιοκρατικές συμβάσεις παραχώρησης τους Εθνικούς μας δρόμους!
Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Συνεχίζουν ως καλοί και υπάκουοι μαθητές το δρόμο των δασκάλων τους περνώντας την τροπολογία σε άσχετο νόμο (συμφωνία μεταξύ ΕΕ και ΙΡΑΚ!!!). Θεσπίζοντας δήθεν "δικαιότερο" σύστημα με τα αναλογικά διόδια, αλλά και εδώ κρύβουν και διαστρεβλώνουν την αλήθεια, οι κοντυλοφόροι υπάλληλοι των μεγαλοεργολάβων!
Ο "ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ" Σουφλιάς* από το 2007 είχε προβλέψει στη σύμβαση τα αναλογικά διόδια που φυσικά ποτέ δεν έγιναν γιατί δεν συνέφερε. Τώρα λοιπόν ζητάνε ξανά από τις εταιρίες με τη νέα τροπολογία, να κάνουν μελέτες!!! για κάτι που έπρεπε να έχουν εφαρμόσει. ΕΡΩΤΗΣΗ: Η Γερμανία όταν αποφάσισε σοβαρά να κάνει το αναλογικό σύστημα έκανε 9 χρόνια. Eμείς πόσο θα χρειαστούμε πιστεύετε?
Αντιγράφετε άσχημα τις προηγούμενες κυβερνήσεις όταν αυτές έλεγαν ότι "ΘΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ" και αντί αυτού, με νόμους έβαζαν εγγυητή το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ή έδιναν χρήματα από τα ΕΣΠΑ κατευθείαν στους μεγαλοεργολάβους. Μίλαγαν για τους ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ, ποινικοποιούσαν τους αγώνες μας και κάνοντας πλάτες στις εταιρίες οι οποίες ζητούσαν το 20πλασιο σε πρόστιμο σε αυτούς που ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΔΙΟΔΙΑ, αυτούς δηλαδή που κάποτε ο ΣΥΡΙΖΑ στήριζε και καλούσε το λαό να συμμετέχει μαζικά! Από αυτούς σήμερα οι εταιρίες ζητάνε εκατομμύρια ευρώ με διαταγές πληρωμής και Αγωγές. Εσείς φυσικά όχι μόνο δεν έχετε κάνει τίποτα γι αυτούς αλλά τους αφήνετε και προκλητικά ομήρους ώστε να περάσετε χωρίς αντιδράσεις τα νέα δωράκια σας!
Ας κάνουμε τη νέα σούμα 66.000.000€ από τα φορτηγά**. Αν συνυπολογισουμε ότι ο λογαριασμός θα μετακυλήσει στο λαό μέσω της μεγαλύτερης αύξησης στη διακίνηση δηλαδή διόδια, αύξηση σε πετρελαιο κίνησης , βινιέτα, καθώς και την αναμενόμενη αύξηση στο ΦΠΑ τότε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ"...
Αλλά η σούμα δεν περιλαμβάνει μόνο τα φορτηγά, με τα παράπλευρα τα οποία θα γίνουν ΑΜΕΣΑ, γιατί τα αναλογικά θα γίνουν στο πολυ μακρινό μας μέλλον...,εδώ λοιπόν πρέπει να συνυπολογισουμε ότι στους παράπλευρους σταθμούς που θα γίνουν στην ΚΗΦΙΣΙΑ-ΒΑΡΙΜΠΟΜΠΗ-ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟ τα 1.200.000 αυτοκίνητα το χρόνο που με βάση τη μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ αποφεύγουν τα διόδια πηγαίνοντας από τους παράπλευρους δρόμους για να γλιτώσουν το χαράτσι των διοδίων, τώρα θα πληρώνουν "κάτι λίγο, κάτι δίκαιο!!!" στους μεγάλους ευεργέτες μας ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ!!!
Το δίκαιο είναι ΕΝΑ!
Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΙΚΟΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΩΡΑ!
Αν η κυβέρνηση Μαξίμου με "αριστερό" μανδύα, κατάφερε να βαφτίσει το κρέας ψάρι, για να ξεγελάσει το Λαό, είναι αδιανόητο και δεν μπορεί να μετατρέψει τα ψίχουλα σε καρβέλια και να τον εξαπατήσει.....όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Μανώλης Γλέζος
"Γι αυτό σου λέω ΑΡΗ
ανέβα στο άλογο και έλα σαν πρώτα,
μήπως και πάψει τούτη η χώρα να 'ναι κότα!"
πηγή:Σ.Ε.ΟΤΑ.Π.Α. Σωματείο Εργαζομένων ΟΤΑ Πάρου Αντιπάρου
30 Μαΐ 2016
29 Μαΐ 2016
Ποινική ασυλία για το καρτέλ των εργολάβων
πηγή :ΕΦ.ΣΥΝ.
Γέφυρες συμβιβασμού με τους εργολάβους που εμπλέκονται στην πολύκροτη υπόθεση καρτέλ των κατασκευαστικών εταιρειών σπεύδει να ρίξει η κυβέρνηση με δύο «φωτογραφικές» ρυθμίσεις που προβλέπουν μείωση κατά 15% στα πρόστιμα σε περίπτωση ομολογίας και -το πιο εκκωφαντικό- πλήρη απαλλαγή από κάθε ποινική ευθύνη εφόσον πληρώσουν τα πρόστιμα.
Οι ρυθμίσεις αυτές που σε άλλες εποχές θα ταρακουνούσαν κυβερνήσεις περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή και επιχειρείται να θεσπιστούν μέσα στο Σαββατοκύριακο, στον απόηχο της ιδιαιτέρως επιβαρυντικής εισήγησης της Επιτροπής Ανταγωνισμού με την οποία κατηγορούνται για οριζόντιες συμπράξεις συνολικά 63 εγχώριοι και διεθνείς κατασκευαστικοί όμιλοι.
Ειδικά η διάταξη που προβλέπει γενική αποποινικοποίηση για οποιοδήποτε οικονομικό αδίκημα (π.χ. δωροδοκία, διασπάθιση δημόσιου χρήματος, απάτη, ξέπλυμα χρήματος, απιστία κ.λπ.) έχει πυροδοτήσει έντονες αντιδράσεις, ειδικά από τη στιγμή που τινάζει στον αέρα κάθε προσπάθεια των οικονομικών εισαγγελέων να εξετάσουν το ποινικό σκέλος όχι μόνο της συγκεκριμένης υπόθεσης, αλλά όλων των φακέλων που έχουν ανοίξει μετά από παραβάσεις των κανόνων του ανταγωνισμού.
Διαβάστε όλο το αρθρο στην ΕΦ.ΣΥΝ.
Δεν έχει πάτο η ξεφτίλα τους!
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟ-ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΑΖΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΟΧΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΕΘΝΙΚΟΥΣ" ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ;
πηγή: rproject.gr
Τζάμπα έτρεχαν τόσοι συναγωνιστές/τριες, τζάμπα σύρθηκαν στα δικαστήρια;
Κατά τ’ άλλα δακρύζουν και λυπούνται.
Σα δε ντρέπονται !
(ένα μέλος του Κινήματος των Διοδίων).
Δεν έχει πάτο η ξεφτίλα τους!
Εξαλείφουν το αξιόποινο των εγκλημάτων από τους ΕΘΝΙΚΟΥΣ μας ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ!!!
Και ενώ οι ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ συνεχίζουν να εισπράττουν το εικοσαπλάσιο πρόστιμο (ως κράτος στη θέση του κράτους) από αυτούς που ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΔΙΟΔΙΑ, όπως και να διεκδικούν με ΑΓΩΓΕΣ σε πολίτες που αγωνίστηκαν εκατομμύρια ευρώ, κι ενώ η κυβέρνηση σε άσχετο νόμο πριν 20 μέρες τους έστελνε χιλιάδες νέους πελάτες (φορτηγά, νταλίκες βαρέα οχήματα αλλά και επιβατικά, με τη λογική του "δικαιότερου") ...Την Κυριακή 22/5/2016 ψήφισε νόμο που προβλέπει γενική αποποινικοποίηση για οποιοδήποτε οικονομικό αδίκημα, δωροδοκία, διασπάθιση δημοσίου χρήματος, απάτη, ξέπλυμα χρήματος, απιστία κ.λπ.
Η συγκεκριμένη διάταξη προβλέπει ότι σε περίπτωση που το πρόστιμο εξοφληθεί ολοσχερώς (φτάνουν μέχρι το 10% του κύκλου εργασιών της προηγούμενης χρονιάς, εμπλεκόμενης επιχείρησης), εξαλείφεται το αξιόποινο των εγκλημάτων !!!
Αυτά συμβαίνουν στον απόηχο της ιδιαιτέρως επιβαρυντικής εισήγησης της Επιτροπής Ανταγωνισμού με την οποία κατηγορούνται για οριζόντιες συμπράξεις συνολικά 63 εγχώριοι και διεθνείς κατασκευαστικοί όμιλοι. http://www.epant.gr/news_details.php?Lang=gr&id=19&nid=867
Οι μεγαλύτεροι ελληνικοί όμιλοι του κατασκευαστικού κλάδου και ξένοι κολοσσοί, όπως οι γερμανικές Hochtief και Siemens (οι γερμανικές δεν μπορούν να απουσιάζουν από τα σκάνδαλα μικρά ή μεγάλα με πρώτη και καλύτερη τη Siemens) αλλά και η γαλλική Vinci - η μεγαλύτερη του κόσμου - καθώς και οι δύο σύνδεσμοι εκπροσώπησης των τεχνικών εταιρειών και μια τράπεζα, εμπλέκονται στο καρτέλ των κατασκευαστικών έργων που επί τρεις δεκαετίες μοίραζε την “πίτα” των δημόσιων έργων.
Και ενώ η κυβέρνηση καταργεί το ΕΚΑΣ, δεν καλεί την ίδια στιγμή τους ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ να φέρουν πίσω τα κλεμμένα. Αντίθετα τους δίνει συγχωροχάρτι !!
Κατά τα άλλα η κυβέρνηση θα χτυπήσει τη διαφθορά !!
Κατά τα άλλα φταίει ο υπερτροφικός δημόσιος τομέας. Όλα δείχνουν ότι υπερτροφικός είναι ο ιδιωτικός τομέας που απομυζά τον δημόσιο. Όλα δείχνουν και οι στημένοι διαγωνισμοί το επιβεβαιώνουν ότι για τα ελλείμματα και το δημόσιο χρέος βασικός υπεύθυνος είναι το υπερτροφικό κεφάλαιο και χρειάζεται να απαλλαγούμε όσο πιο σύντομα γίνεται από αυτό, την κυβέρνηση και τα κόμματα που το υπηρετούν.
Η απάντηση στο σκάνδαλο των στημένων διαγωνισμών είναι :
- Φέρτε πίσω τα κλεμμένα - βαριά πρόστιμα.
- Διαχειριστικός έλεγχος.
- Εθνικοποίηση των κατασκευαστικών ομίλων.
- Εθνικός κατασκευαστικός φορέας κάτω από εργατικό έλεγχο και διαχείριση.
Για να μην μείνει αμφιβολία για τα παραπάνω καταγγελλόμενα, μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο του Θανάση Καρτερού στην εφημερίδα Αυγή http://www.avgi.gr/…/6545476/kai-ton-surreonton-egklimaton-…
Που πάει να πει, ότι: μια μεγάλη κατασκευαστική για παράδειγμα, από αυτές που έχουν πιαστεί να ληστεύουν εναρμονισμένα το Δημόσιο, δηλαδή όλους εμάς, πληρώνει ένα ποσόν ασήμαντο μπροστά στα παράνομα κέρδη που τσέπωσε με εγκληματικές πράξεις και... αθώοι οι κατηγορούμενοι. Αν δηλαδή ένας όμιλος έβγαλε ένα δισ. με τα κόλπα αυτά, πληρώνει το πολύ 10% από το τζίρο του προηγούμενου έτους και ουδείς ενοχλεί τα πακέτα που αναπαύονται στην Ελβετία; Ποιο είναι το μήνυμα που παίρνει η κοινωνία για το ποιόν μιας κυβέρνησης που, ανάμεσα σε δεκάδες ρυθμίσεις σκληρές για κόσμο και κοσμάκη, χώνει και μια ρύθμιση όλο κατανόηση για κείνους ακριβώς που έκαναν τη χώρα μπουρδέλο;….. Επιβεβαιώνεται για τους πληβείους πως και με την Αριστερά ισχύει το μαρξιστικό:
Έχεις φλουριά, έχεις θωριά;
και στην ενημέρωση του Βασίλη Γεώργα στην Εφ. Συν. http://www.efsyn.gr/arthro/poiniki-asylia-gia-kartel-ton-ergolavon
22 Μαρ 2016
πλευρικά διόδια; «αυτό είναι κάτι που επαφίεται στο "Μορέα" να αποφασίσει»
Περιφερειακός χωρίς πλευρικά διόδια
Ολοι υποστηρίζουν ότι στον περιφερειακό αυτοκινητόδρομο της Καλαμάτας δεν θα υπάρχουν διόδια. Ομως, αγνοούν τα πλευρικά διόδια πριν το ΤΕΙ Καλαμάτας, που έχουν ξεκινήσει να κατασκευάζονται από την έναρξη του έργου, εδώ και χρόνια.
Πριν, δηλαδή, σταματήσουν οι εργασίες για την αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης του "Μορέα".
Στην πρόσφατη επίσκεψη του γ.γ. Υποδομών Γιώργου Δέδε στο δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα, σε ερώτηση της "Ε" σχετικά με τη λειτουργία ή μη πλευρικών διοδίων στο ύψος του "Πράκτικερ", στη Θουρία, ο διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Εργων (ΕΥΔΕ) Γιάννης Καρνέσης δήλωσε ότι «αυτό είναι κάτι που επαφίεται στο "Μορέα" να αποφασίσει, ωστόσο -όπως είπε- εκτιμάται ότι μπορεί και να μην λειτουργήσουν..........................
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο eleftheriaonline.gr
12 Μαρ 2016
Παγώνουν τα πρόστιμα που αφορούν μη πληρωμή διοδίων στην Εγνατία Οδό
Αίτημα προς τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (ΔΟΥ) να αναστείλουν τις βεβαιώσεις είσπραξης και επιβολής προστίμου σε πολίτες που δεν κατέβαλαν διόδια στην Εγνατία Οδό θα καταθέσει η εταιρεία, σύμφωνα με απόφαση που έλαβε το διοικητικό της συμβούλιο, στην οποία αποκαλύπτεται ότι το υπουργείο Υποδομών θα αναλάβει νομοθετική πρωτοβουλία για τη ρύθμιση των προστίμων
Διαβάστε όλο το αρθρο στο ThePressProject
9 Μαρ 2016
Αλληλεγγύη
Αλληλεγγύη στους Πρόσφυγες!
Ομάδα πολιτών απο τον Ωρωπό, απόγονοι προσφύγων οι περισσότεροι, παίρνουμε την πρωτοβουλία για το συντονισμό της δράσης και καλούμε τους συλλόγους και φορείς, αλλα κυριως το λαο του ΩΡΩΠΟΥ να στηρίξουν αυτη την προσπάθεια.
ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΡΟΥΧΑ-ΦΑΡΜΑΚΑ-ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:
Μαρκόπουλο 6944298970 - Σκάλα Ωρωπού 6937882400 – Νέα Παλάτια 6944533099 – Αυλώνα 6945295014 – Μαλακάσα /Μήλεσι 6977262205- Ωρωπός (χωριό) 2295033322 – Αγ. Απόστολοι 6945331520
- Κάλαμος 6974597894 – Καπανδρίτι/Πολυδένδρι 6976199521 – Χαλκούτσι 6976783076 – Αφίδνες 6944884136 -Συκάμινο 6974531880
Δίνουμε οτι μπορούμε όχι απο το στέρημα μας αλλά απο την καρδιά μας!
13 Φεβ 2016
Τα πρόστιμα που επιβάλλει η Εγνατία Οδός για τα διόδια προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια
Με αφορμή την υπόθεση του Γιώργου Θεοφάνου.
.....................................................................Είναι επομένως συνταγματικό, με βάση την αρχή αυτή, ο Γιώργος Θεοφάνου να υποχρεώνεται να πληρώσει πρόστιμο 22.000 ευρώ (!!!) για μια οφειλή διοδίων μόλις 427,00 ευρώ; Είναι ηθικό να κινδυνεύει κάποιος να χάσει το σπίτι του εξαιτίας μιας οφειλής διοδίων, επειδή ο «ανήθικος» νόμος απαγορεύει το διακανονισμό της;
Επομένως οι Κοινές Υπουργικές αποφάσεις του 2012 και 2014 που προβλέπουν τα πιο πάνω πρόστιμα (20πλάσιο και 50πλάσιο), είναι αναγκαίο άμεσα να καταργηθούν, διότι είναι κατάφωρα αντισυνταγματικές και προσβάλλουν ευθέως τον πυρήνα των ατομικών δικαιωμάτων των πολιτών και ειδικά αυτό που ονομάζεται ανθρώπινη αξιοπρέπεια................................
.....................................................................Είναι επομένως συνταγματικό, με βάση την αρχή αυτή, ο Γιώργος Θεοφάνου να υποχρεώνεται να πληρώσει πρόστιμο 22.000 ευρώ (!!!) για μια οφειλή διοδίων μόλις 427,00 ευρώ; Είναι ηθικό να κινδυνεύει κάποιος να χάσει το σπίτι του εξαιτίας μιας οφειλής διοδίων, επειδή ο «ανήθικος» νόμος απαγορεύει το διακανονισμό της;
Επομένως οι Κοινές Υπουργικές αποφάσεις του 2012 και 2014 που προβλέπουν τα πιο πάνω πρόστιμα (20πλάσιο και 50πλάσιο), είναι αναγκαίο άμεσα να καταργηθούν, διότι είναι κατάφωρα αντισυνταγματικές και προσβάλλουν ευθέως τον πυρήνα των ατομικών δικαιωμάτων των πολιτών και ειδικά αυτό που ονομάζεται ανθρώπινη αξιοπρέπεια................................
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Δικηγόρου Δημήτρη Σιανίδη που δημοσιεύτηκε στο rproject.gr
πατώντας εδώ
12 Φεβ 2016
ΠΑΡΕΜΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΟΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ
Στα διόδια Αφιδνών παραβρέθηκε σήμερα επιτροπή απο τη Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής Ενάντια στα Διόδια, καθώς και απο τη Διαδημοτική Επιτροπή ΩΡΩΠΟΥ-ΔΙΟΝΥΣΟΥ-ΚΗΦΙΣΙΑΣ " ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ"
Η Επιτροπή συζήτησε με τους ανθοπαραγωγούς απο τους 3 συνεταιρισμούς της Αττικής που βρίσκονται στο μπλόκο των διοδίων Αφιδνών δήλωσε την αμέριστη συμπαράστασή της και μοίρασε την ανακοίνωση της.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΚΗΦΙΣΙΑΣ - ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΩΡΩΠΟΥ
Η έναρξη των εργασιών για την κατασκευή των γραφείων της εταιρείας που θα διαχειρίζεται τα διόδια και την εθνική οδό, στον παράπλευρο δρόμο της εθνικής οδού στην Νέα Ερυθραία, φανερώνει ότι η εγκατάσταση των πλευρικών διοδίων έχει ήδη δρομολογηθεί.
Οι Δήμοι Κηφισιάς, Διονύσου και Ωρωπού με αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων τους έχουν τεθεί αντίθετοι στο καθεστώς επιβολής διοδίων στον εθνικό άξονα εντός Αττικής. Οι κάτοικοι της περιοχής δεν θα ανεχτούν και την τοποθέτηση νέων σταθμών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Η κυκλοφορία μέσω της εθνικής οδού, είναι αναγκαστική επιλογή, όπως σε άλλες περιοχές η Μεσογείων, η Κηφισίας, η Βουλιαγμένης. Η παραχώρηση του βασικού οδικού δικτύου είναι ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας σε ιδιωτικά συμφέροντα και επιπλέον χαράτσια για τους περισσότερους πολίτες και μάλιστα σε μία τόσο δύσκολη οικονομική περίοδο.
.
Η τοποθέτηση και νέων διοδίων θα προκαλέσει:
- Τον αποκλεισμό και τον οικονομικό στραγγαλισμό των περιοχών μας που αποτελούν μόνιμη κατοικία αλλά και τόπο εργασίας χιλιάδων ανθρώπων
Διεκδικούμε άμεσα:
Να καταργηθούν τα διόδια από την Αττική τώρα!
Ζητάμε:
· *Συνάντηση με τον υπουργό ΥΠΟΔΟΜΩΝ
· * Κανένας νέος σταθμός διοδίων. Άμεση διακοπή εργασιών.
· *Κατάργηση των νομοθετικών ρυθμίσεων Βορίδη – Ρέππα για τα ΔΙΟΔΙΑ
· Ακύρωση του εικοσαπλάσιου προστίμου για μη καταβολή των διοδίων, ενός προστίμου που καταλήγει στα ταμεία των εταιριών!!!!
Οι δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό κι όχι μέσο κερδοσκοπίας!
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ
10 Φεβ 2016
Η απόπειρα ποινικοποίησης απέτυχε. Ο αγώνας συνεχίζεται
Η συντονιστική επιτροπή φορέων και κατοίκων Βορειοανατολικής Αττικής ενάντια στα διόδια, θέλει να ευχαριστήσει όλους τους συναγωνιστές που με την παρουσία τους συμπαραστάθηκαν στη δίκη των 11 αγωνιστών που δικάζονταν σήμερα 9/2/2016 στα δικαστήρια της Ευελπίδων στην Αθήνα για την συμμετοχή τους στις κινητοποιήσεις για την κατάργηση των διοδίων.
Η σημερινή μικρή δικαστική νίκη γεννά μεγάλες ελπίδες νίκης και για τις επόμενες δίκες.
Μέσα από την διαδικασία της δίκης και την ΑΘΏΩΣΗ των συναγωνιστών μας αναδείχθηκε το παράνομο και παράλογο της ύπαρξης των διοδίων. Διόδια για δρόμους, που όπως πολύ εύστοχα είπε και ο Μανώλης Γλέζος στην κατάθεσή του, έχουν πληρωθεί τέσσερις φορές από τον ελληνικό λαό: από τα τέλη κυκλοφορίας, από το φόρο στη βενζίνη, από τα τέλη ταξινόμησης και από το φόρο στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων.
Η συμμετοχή και συμπαράσταση του κόσμου δίνει ελπίδες για νέο ξεκίνημα του αγώνα. Τώρα μάλιστα που η Νέα Οδός έχει ξεκινήσει την κατασκευή των κτηρίων της στο κόμβο Βαρυμπόμπης και των νέων σταθμών πλευρικών διοδίων που θα λειτουργήσουν μέχρι το 2018 όπως έχει πει και η Κυβέρνηση επιβάλλεται να αντισταθούμε πριν δημιουργήσουν νέα τετελεσμένα.
Η σημερινή δικαστική ετυμηγορία δείχνει ότι:
Στα δικαστήρια δικαιώνονται οι αγωνιστές
Στους δρόμους δικαιώνονται οι αγώνες!
Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι την τελική νίκη
Η συμμετοχή καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας κάθε αγώνα
ΔΡΟΜΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΩΡΑ!
Αθήνα, 9 Φλεβάρη 2016
6 Ιαν 2016
Από το κακό στο χειρότερο. Τώρα δεν ενημερώνεται ούτε η βουλή για τις "συμφωνίες" που συνάπτει ο υπουργός με την διαπλοκή.
διαβάσαμε σε άρθρο της διαπλεκομενης "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ" με τίτλο:
.................Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, ο Μορέας συμφώνησε σε μια σειρά από εκπτώσεις στα διόδια και στην εκπόνηση μελετών για άλλα οδικά έργα, υποχρεώσεις που ωστόσο δεν προκύπτουν από το νομοσχέδιο............Ωστόσο απέφυγε να καταθέσει στη Βουλή τις σχετικές συμφωνίες απαιτήσεων παραχωρησιούχου και κατασκευαστή (αντίθετα με τον προκάτοχό του Μιχ. Χρυσοχοΐδη, που στα τέλη του 2013 έδωσε όλες τις συμφωνίες και τα παραρτήματα στη δημοσιότητα)............Θέλουμε εδώ να υπενθυμίσουμε, γιατί βλέπουμε τις λέξεις να χρησιμοποιούνται βάναυσα εναντίον μας, οτι οι μυστικές συμφωνίες ανάμεσα σε ιδιώτες και υπουργούς ΔΕΝ λέγονται "Συμβάσεις" ούτε "Νόμοι" ούτε "Σχέδια Νόμου" κάποιοι τις λένε ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ, οι περισσότεροι τις λένε ΒΡΩΜΙΚΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ,πολλοί μιλάνε για ΔΙΑΦΘΟΡΑ, και αρκετοί θα μιλάγανε για ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ, ή για ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)