3 Νοε 2017

Κοινωνικός Αυτοματισμός & Φορτηγά ...

Φορτηγά Παράδρομοι, Διόδια και η Δίκαιη Ανάπτυξη που έρχεται!!!


 "Σε καθολική απαγόρευση της κυκλοφορίας φορτηγών σε μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου προχώρησε το υπουργείο Υποδομών. Η απόφαση επηρεάζει τις περισσότερες κατηγορίες φορτηγών, ακόμα και τα βαν, καθώς αφορά τα οχήματα με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων. Στόχος της απαγόρευσης είναι να «ωθήσει» τα φορτηγά στους αυτοκινητόδρομους και να σταματήσει την επιβάρυνση του παρόδιου δικτύου από όσους προσπαθούν να αποφύγουν τα διόδια..."




Έχουν το θράσος να λένε, για «το καλό μας» 
ότι θα στείλουν τα φορτηγά που πάνε από τον παράδρομο, στις «τσέπες» των εργολάβων.   Δε λένε τίποτα για τα 100.000€ τη μέρα (μόνο από τα διόδια Αφιδνών), του επιπλέον τζίρου που θα προσφέρουν στους   "εθνικούς μας εργολάβους".

Λες και τα φορτηγά δεν πληρώνουν υψηλούς φόρους ή δεν κινούνται στους υπόλοιπους, μικρούς αυτοκινητόδρομους των πόλεων!
Σίγουρα για εμάς που θα κινηθούμε από τον παράδρομο, θα είναι μια ελάφρυνση ...Αλλά το θράσος τους δεν έχει όρια!!!

Χρησιμοποιώντας πάλι τον κοινωνικό αυτοματισμό, σ΄ένα πρόβλημα που δημιούργησαν και συντηρούν με την απάτη των διοδίων, δε λένε κουβέντα για το κόστος που θα μετακυλίσει στα αγαθά που μεταφέρουν τα φορτηγά, αλλά ούτε φυσικά ότι από τα διόδια το κράτος σήμερα δεν βάζει στα ταμεία του ούτε ένα ευρώ!

Τα διόδια στον Ωρωπό μένουν κανονικά και σύντομα θα μπουν όχι μόνο στους παράδρομους αλλά ΠΑΝΤΟΥ, ΔΙΚΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ!!!
Όλα για το ΚΑΛΟ ΜΑΣ, όπως τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, το πλαστικό ηλεκτρονικό χρήμα, όλα για το καλό μας...

Έτσι και εμείς θυμόμαστε σήμερα, αυτό που φώναζαν κάποιοι παλιοί συνοδοιπόροι στο κίνημα κατά  της  ληστρικής εκμετάλλευσης των δρόμων από τους μεγαλοεργολάβους, που θησαυρίζουν από τις συμβάσεις παραχώρησης με την εκμετάλλευση των διοδίων, αλλά που δυστυχώς σήμερα από τη θέση του νομοθέτη(!) για το "καλό μας" και αυτοί, γεμίζουν τον τόπο με διόδια και συνεχίζουν να στέλνουν με νόμους, χιλιάδες πελάτες σε αυτούς που αποκαλούσαν κάποτε "εθνικούς εργολάβους-καναλάρχες"



Η καθολική απαγόρευση, είναι Συνταγματικά αντίθετη, στην αρχή της ελεύθερης μετακίνησης ανθρώπων και αγαθών. 
Αλλά αυτά είναι τα ψιλά γράμματα σε μια αστική δημοκρατία-προτεκτοράτο, που οι νόμοι διαμορφώνονται κάθε φορά κατά το δοκούν του ισχυρού που υπηρετεί ο συνεχιστής του πολιτικού συστήματος.

Πόσους νομούς έχουν αλλάξει τα τελευταία 6 χρόνια,   ΜΟΝΟ για τα διόδια..., παράβαση στον Κ.Ο.Κ (κατ εντολή των παραχωρησιούχων )..., Ποινικοποίηση με την απαγόρευση των κινητοποιήσεων στα διόδια και πρόσφατα με την αύξηση στα 3 χρόνια από 1 χρόνο που ήταν για την παρακώλυση συγκοινωνιών.

Παρόλο που οι  εταιρίες έχουν πάρει, ως διαφυγόντα κέρδη από το κράτος (απάντησή του υπουργείου μετά από εισαγγελική εντολή) τα ανοίγματα  διοδίων, από το 2009 ως και το 2015  εξακολουθούν οι εταιρίες να κρατούν  πολύ κόσμο σε ομηρία με ποινικές και αστικές  διώξεις, χιλιάδων ευρώ.

Η καταδίκη και φυλάκιση πρόσφατα ενός άνεργου που δεν  πλήρωσε τα διόδια και το πρόστιμο που του επιβλήθηκε, τον οδήγησαν στη φυλακή  την ώρα που τα μεγαλολαμόγια, κυκλοφορούν ελεύθερα.


Προχθές ήρθαν στο χωριό μας εδώ στο Δήμο του Ωρωπού και μίλησαν για τη δίκαιη ανάπτυξη που έρχεται και τα μνημόνια που φεύγουνε ... 

Και εμείς τους ρωτάμε:

Μπορεί να υπάρχει δίκαιη ανάπτυξη σε μια ταξική κοινωνία οπού ο ισχυρός του πλούτου αγοράζει απο νόμους μέχρι ανθρώπινες ψυχές..., ανενόχλητος?

Αλλά τι λέμε τώρα, στις μεγάλες κουβέντες με ακαθόριστο νόημα και ουσία μηδέν για το λαό, είστε πια επαγγελματίες!

            PARADROMOS * FAST PASS ..... εσείς

 GO HOME * FAST .....σας απαντάμε εμείς και σήμερα.


Και σας θυμίσουμε αυτά που λέγατε κάποτε, γιατί τα άλλα θα τα πούμε στο δρόμο!

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΡΕ...ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Οι δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό κι όχι μέσο κερδοσκοπίας


ΟΧΙ στα ΔΙΟΔΙΑ

Δεν θα σταματήσουν αν δεν τους σταματήσουμε εμείς!




εδώ το ΦΕΚ    ...Καθορισμός και σήμανση οδών οι οποίες χρησιμοποιούνται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας και στις οποίες επιβάλλεται απαγόρευση της κυκλοφορίας.