Στην Εθνική οδό Ελευσίνας - Πάτρας, σύμφωνα με τη σύμβαση, η Ολυμπία Οδός έχει το δικαίωμα να μετατρέψει τα διόδια της Ελευσίνας και του Ισθμού σε αμφίπλευρα, δηλαδή να εισπράττει διόδια και στις δύο κατευθύνσεις. Επίσης, προβλέπεται η δημιουργία νέων σταθμών διοδίων στο Ζευγολατιό, τα Νικολέικα και το Ρίο, καθώς και πλευρικών σταθμών στα Αραχωβίτικα, τα Καλάβρυτα, την Ακράτα, το Δερβένι, το Κιάτο και το Ζευγολατιό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ολυμπία Οδός έλαβε τον Φεβρουάριο του 2013 από το Δημόσιο περίπου 25,2 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση, επειδή δεν λειτούργησαν τα διόδια αυτά. Η αποζημίωση αφορά τα έτη 2008-2011.
Έτσι η "Ολυμπία Οδός", έχει εισπράξει ήδη αποζημίωση επειδή δεν λειτούργησε διόδια και έως το τέλος του 2013, θα ανοίξει έντεκα νέους σταθμούς διοδίων, από την Ελευσίνα έως το Ρίον, για να αυξήσει τα έσοδά της, σε ένα δρόμο-"φάντασμα".
Σε μια Εθνική Οδό που είναι "καρμανιόλα" και στο μεγαλύτερο μέρος της κινείσαι λες και βρίσκεσαι σε λαβύρινθο, οι ιδιώτες - εταίροι της κυβέρνησης βγάζουν χρήμα.
Πηγή: