Ένα Κίνημα που ξεκίνησε πριν από επτά, περίπου, χρόνια παλεύοντας για την κατάργηση των Διοδίων στις Αφίδνες και την «απελευθέρωση» του Δήμου Ωρωπού από τον εγκλωβισμό του από οκτώ 8σταθμούς διοδίων δηλώνει και πάλι παρόν.
Ένα κίνημα που έδωσε μάχες, βγήκε στους δρόμους, αναμετρήθηκε με τα κυβερνητικά «θεριά», πρόταξε τα στήθη του και φώναξε «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» εκφράζοντας κραυγή αγωνίας ενάντια στην αδικία και στα συμφέροντα των ιδιωτικών εταιρειών που σε συμφωνία με πολιτικούς ιθύνοντες υπονόμευσαν τον Ωρωπό επιβάλλοντας κόμιστρα παράλογα και χωρίς επί της ουσίας αντίκρισμα, ανασυγκροτείται..
Ένα κίνημα που απαιτούσε την κατάργησή των διοδίων με το εύλογο σκεπτικό ότι η φορολογία των πολιτών αποβλέπει στην εξασφάλιση δωρεάν δημοσίων αγαθών, μεταξύ των οποίων είναι και οι εθνικοί δρόμοι αναγεννιέται. Γιατί. δεν είναι δυνατόν να «αγοράζονται» καθημερινά δημόσια αγαθά χιλιοπληρωμένα με την φορολογία, άμεση αλλά και έμμεση (ειδικοί φόροι και τέλη σε Ι.Χ.Ε., καύσιμα κλπ) που το κράτος έχει ανταποδοτική υποχρέωση να προσφέρει και τελικά να παραδίδονται στους εργολάβους.
Ένα κίνημα του οποίου οι αγωνιζόμενοι κυνηγήθηκαν δικαστικώς ανελέητα, για να έρθει η δικαίωση επτά χρόνια μετά όχι μόνο επειδή απαλλάχθηκαν αλλά και επειδή το δικαστήριο έκρινε την άσκηση της δίωξης ως αντισυνταγματική είναι έτοιμο για νέους δυναμικούς αγώνες..
Ένα κίνημα που αγκάλιασε όλους τους πολίτες και αγκαλιάστηκε από πολλούς, κατηγορήθηκε από ορισμένους καχύποπτους αλλά «προδόθηκε» στην πορεία από συγκεκριμένους πρωτεργάτες του παραμένει στην πρωτοπορία των κοινωνικών αγώνων.
Η Συντονιστική Επιτροπή «Φορέων & Κατοίκων Β.Α. Αττικής Ενάντια στα Διόδια» συνεχίζει τον δίκαιο αγώνα της κατά των διοδίων, ανανεωμένη και υπερκομματική με ξεκάθαρους στόχους και μοναδικό μέλημα της το λαϊκό συμφέρον. ΌΧΙ στα διόδια, ΟΧΙ στην απομόνωση του Ωρωπού, ΟΧΙ στην αδικία, ΟΧΙ στα μονοπωλιακά συμφέροντα.
Σήμερα το πρωί, Κυριακή 12 Μαρτίου, το κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής στη Μαλακάσα, προκειμένου να συζητηθεί το φλέγον ζήτημα των διοδίων, βρήκε ανταπόκριση και ακούστηκαν απόψεις, θέσεις , γνώμες και προτάσεις.
Ο συντονιστής της ομιλίας κ. Στρατής Λουπάτατζης επεσήμανε ότι οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού θα πληρώνουν διόδια γα τη μετακίνηση από και προς την Αθήνα με την νέα συμφωνία της κυβέρνησης με την εταιρία «Νέα Οδός» και τόνισε ότι «Εμείς που ζούμε και βιώνουμε τον αποκλεισμό, αντιλαμβανόμαστε ως ΚΟΡΟΪΔΙΑ το ότι μετά από “σκληρή διαπραγμάτευση”, κατάφεραν για τους δημότες του Ωρωπού δωρεάν διόδια για τις εντός ορίων του Δήμου, διαδρομές! Και αυτό γιατί όχι μόνο δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας στον τόπο μας, αλλά θα χειροτερέψει την κατάσταση, μιας και θα μπουν ΝΕΑ ΔΙΟΔΙΑ σε όλες τις εισόδους και εξόδους σε ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ και ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ, μέχρι το τέλος του 2018, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συγκέντρωση ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών κ. Χ. Σπίρτζης».
Επίσης πρόσθεσε πως «Η τοποθέτηση και νέων διοδίων θα προκαλέσει τον αποκλεισμό και τον οικονομικό στραγγαλισμό των περιοχών μας που αποτελούν μόνιμη κατοικία αλλά και τόπο εργασίας χιλιάδων ανθρώπων», ενώ αναφορικά με τα ηλεκτρονικά διόδια τόνισε ότι «έχουν σαν σκοπό «όταν» θα γίνουν, τη μεγιστοποίηση των κερδών των εργολάβων, τη δυνατότητα να μπουν πομποδέκτες και ΟΧΙ κουβούκλια (όπως γινόταν μέχρι σήμερα) εκεί που υπάρχουν έντονες αντιδράσεις ή σημεία που ήθελαν ένα ιδιαίτερα μεγάλο κόστος για να διαμορφωθούν σταθμοί και στο τέλος θα έχουν τον πλήρη έλεγχο της κίνησης των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και την απονεύρωση των τοπικών αντιδράσεων, σε σταθμούς διοδίων».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία που διαχειρίζεται τα διόδια τιμωρήθηκε κατ’ επανάληψη με πρόστιμα και άλλες διοικητικές κυρώσεις. Όμως, παρόλο που υπήρξαν τελεσίδικες αποφάσεις με μεγάλα χρηματικά πρόστιμα, διαγράφηκαν όλα με νόμους που ψηφίστηκαν από τη Βουλή.
Το μεγαλύτερο χτύπημα όμως έρχεται σήμερα με την αλλαγή της στάσης του ΣΥΡΙΖΑ, που ως κυβέρνηση της χώρας μετέτρεψε την ΕΛΠΙΔΑ σε ΦΟΒΟ και απογοήτευση. Φτάνει στο σημείο να πανηγυρίζει για τα ΣΔΙΤ, ένα κόμμα που με τις αποφάσεις αλλά και τη στάση του, τα προηγούμενα χρόνια εναντιωνόταν στο ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου μέσα από αυτά. Σήμερα όχι μόνο δεν ζητάει ευθύνες για τα χρήματα που χάθηκαν από την απάτη των δρόμων, αλλά συνεχίζει την ολοκλήρωση της παράδοσης και του ξεπουλήματος.
Κατά τη συνέλευση ακούστηκαν πολλές απόψεις από τον πρώην Δήμαρχο Ωρωπού κ. Γ. Γαβριήλ, τον πρώην Κοινοτάρχη Μαλακάσας κ. Κ. Λίτσα, τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ωρωπού κ. Γ. Παναγόπουλο, εκπροσώπους των Επιτροπών Κηφισιάς και Αγίου Στεφάνου αλλά και από πολίτες όπως ο κ. Θωμάς Πέτρος, η κα Γ. Νικητοπούλου, οι οποίοι ζήτησαν την επαναδραστηριοποίηση του Κινήματος, με νέα στοχοθεσία η οποία δεν θα εγκλωβιστεί μόνο στην κατάργηση των διοδίων αλλά και στην ανάδειξη και άλλων θεμάτων που απασχολούν την κοινωνία εξαπολύοντας μύδρους κατά της κυβερνητικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος ξεπουλάει τα πάντα και υπογράφει μνημόνια. Κι αυτό να γίνει με δυναμικές κινητοποιήσεις γιατί οι δικαστικοί αγώνες δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα κι είναι μια χρονοβόρα διαδικασία.
Όλοι οι παριστάμενοι ζήτησαν το Κίνημα να αποκτήσει μαζικότητα, μαχητικότητα και να προχωρήσουν άμεσα στην ενημέρωση των πολιτών σε όλα τα επίπεδα ώστε να πυκνώσουν τις τάξεις τους ευαισθητοποιημένοι δημοκράτες πολίτες.
Στη συνάντηση παρέστη και το Τοπικό Συμβούλιο Μαλακάσας με τον Πρόεδρο του κ. Ευ. Γκουζούνη και τον Τοπικό Σύμβουλο κ. Σπ. Λίτσα, αλλά και η Περιφερειακή Σύμβουλος κ. Ιωάννα Στεργίου η οποία θέλησε να μιλήσει δικαιολογώντας τα αδικαιολόγητα ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων από το κοινό.
Τέλος αποφασίστηκε να συνέλθει την επόμενη Κυριακή 19 Μαρτίου, η Γενική Συνέλευση του Κινήματος για να συγκεκριμενοποιηθούν οι δράσεις του το αμέσως προσεχές διάστημα.
πηγή: ΑΠΟΨΗ ΤΩΡΑ