- Τη δημιουργία του πρώτου πανελλαδικού, υβριδικού, αναλογικού συστήματος διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους
- Τη μείωση των διοδίων
- Τη χρήση των δεικτών για την πορεία οικονομίας στη μεθοδολογία ορισμού της τιμής των διοδίων
- Tη θέσπιση ατέλειας για συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες, όπως τα ΑμεΑ
- Τη μείωση των σταθμών διοδίων που μπορεί να υπάρχουν στα όρια ενός δήμου
- Τη θέσπιση αριθμού δωρεάν ή χαμηλού τιμήματος διελεύσεων για μόνιμους κατοίκους.
Βέβαια, ο αναπληρωτής υπουργός κατέστησε σαφές ότι η χώρα είναι δεσμευμένη με τις συμβάσεις παραχώρησης και υπάρχει ο κίνδυνος καταβολής τεράστιων ποσών σε ρήτρες και αποζημιώσεις.
Παράλληλα, ωστόσο, έκανε μία δήλωση που μπορεί να «διαβαστεί» ποικιλοτρόπως. «Σε περίπτωση που δεν τελεσφορήσουν οι διαδικασίες», σημείωσε, «έχουμε και εμείς και εσείς και τα κινήματα να κάνουμε άλλου είδους ενέργειες».
Διαβάστε περισσότερα στο enallaxnews.gr