Μείωση του κόστους διελεύσεων των διοδίων, ελεύθερη πρόσβαση στις κοινωνικά ασθενείς ομάδες και επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων της Αττικής Οδού και της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου θα επιδιώξει το υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, παράλληλα με την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης κατασκευής και λειτουργίας των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων (Ολυμπία Οδός, Ε65, Ιονία Οδός, Μαλιακός - Κλειδί και Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα).
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, δήλωσε ότι τα έργα των αυτοκινητοδρόμων «δεν βγαίνουν» τονίζοντας παράληλα πως υπάρχουν «θεσμικά ζητήματα γύρω από τα δημόσια έργα που έχουν αποδομήσει τον κλάδο».
«Υπάρχουν 13 τρόποι προϋπολογισμού ενός έργου και κανένας δεν είναι αξιόπιστος», σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό, ο οποίος τόνισε πως «το μοντέλο των παραχωρήσεων είναι πλήρως αποτυχημένο»