Οριστικοποιείται η νέα σύμβαση παραχώρησης για τον οδικό άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα. Πρόσθετες εγγυήσεις του δημοσίου που μπορεί να φτάσουν και τα 300 εκατ. ευρώ ώστε να πει το "ναι" στη χρηματοδότηση η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Στις αρχές του φθινοπώρου πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή η αναμορφωμένη σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, η κατασκευή του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, αλλά οι εργασίες έχουν παγώσει επειδή η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) ζητεί πρόσθετες εγγυήσεις λόγω της χαμηλής κυκλοφορίας. Όπως αναφέρεται και στην τελευταία έκθεση της Ομάδας Δράσης για την Ελλάδα, οι διαπραγματεύσεις για τη νέα σύμβαση βρίσκονται στο τελικό στάδιο.
Με βάση τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, η συμφωνία προβλέπει πως θα υπάρξει πρόσθετη (δυνητική) επιδότηση του ελληνικού δημοσίου, η οποία μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 300 εκατ. ευρώ. Στην ουσία το δημόσιο θα κληθεί να καταβάλει πρόσθετες εγγυήσεις κατά την περίοδο λειτουργίας του έργου (που λήγει το 2038) στην περίπτωση όπου τα έσοδα της κοινοπραξίας Μωρέας από διόδια είναι χαμηλότερα του αναμενόμενου.
Περισσότερα:
http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1243096/moreas-arhes-fthinoporoy-h-nea-symvash-parahorhshs.html