Όπως είναι γνωστό, με τροπολογία που κατατέθηκε τις προηγούμενες μέρες στη Βουλή από το υπουργείο Ανάπτυξης, προβλέπεται άμεσα η εγκατάσταση διοδίων στους Ευζώνους.
Το θέμα με τα εν λόγω διόδια, που θα είναι τα πρώτα στην ιστορία που θα λειτουργήσουν στο νομό Κιλκίς, δεν είναι μόνο το σημείο που θα εγκατασταθούν κι αν εξ` αυτού θα επιβαρυνθούν οικονομικά οι κάτοικοι της περιοχής και ευρύτερα του νομού.
Το θέμα με τα εν λόγω διόδια, που θα είναι τα πρώτα στην ιστορία που θα λειτουργήσουν στο νομό Κιλκίς, δεν είναι μόνο το σημείο που θα εγκατασταθούν κι αν εξ` αυτού θα επιβαρυνθούν οικονομικά οι κάτοικοι της περιοχής και ευρύτερα του νομού.
Υπάρχει κι ένα άλλο ζήτημα που χρίζει της προσοχής μας: Αποφασίστηκε η μεταβίβαση του άξονα Αξιός –Ευζώνοι της ΠΑΘΕ, από το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας στο ΤΑΙΠΕΔ, για το οποίο είναι γνωστές οι μεγάλες έριδες που έχει προκαλέσει όλους τους προηγούμενους μήνες.
Με τους νέους σταθμούς διοδίων του «αμαρτωλού» κατά πολλούς ΤΑΙΠΕΔ, ένας εκ των οποίων είναι κι αυτός των Ευζώνων, θα πρέπει να καλυφθούν και οι δανειακές υποχρεώσεις της «Εγνατίας Οδού» προς την τράπεζα Πειραιώς, μετά την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας τις επόμενες εβδομάδες. Υποχρεώσεις, που απορρέουν από δάνειο 250 εκατ. ευρώ!
Και φυσικά, με τα διόδια σε χέρια ιδιωτών καταλαβαίνει ο καθένας, ποιος θα πληρώσει τη ¨λυπητερή» του δανείου!
Με τους νέους σταθμούς διοδίων του «αμαρτωλού» κατά πολλούς ΤΑΙΠΕΔ, ένας εκ των οποίων είναι κι αυτός των Ευζώνων, θα πρέπει να καλυφθούν και οι δανειακές υποχρεώσεις της «Εγνατίας Οδού» προς την τράπεζα Πειραιώς, μετά την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας τις επόμενες εβδομάδες. Υποχρεώσεις, που απορρέουν από δάνειο 250 εκατ. ευρώ!
Και φυσικά, με τα διόδια σε χέρια ιδιωτών καταλαβαίνει ο καθένας, ποιος θα πληρώσει τη ¨λυπητερή» του δανείου!
Πηγή:
http://www.kilkistoday.gr/kilkis24/19088-poios-tha-plirosei-ta-diodia-ton-euzonon