Πηγή:
http://www.emdydas.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1175:-a----------&catid=44:k-d-thessalias&Itemid=138
Εδώ
και δύο περίπου χρόνια χιλιάδες πολίτες από την μια μέχρι την άλλη άκρη της
Ελλάδας συμμετείχαν σε κινητοποιήσεις –άνοιγμα
των εθνικών δρόμων- με τις οποίες εξέφραζαν την αντίθεσή τους στα χαράτσια των διοδίων
και κατήγγειλαν το απαράδεκτο και προκλητικό ξεπούλημα των εθνικών μας δρόμων στις
ιδιωτικές εταιρείες των ξένων και
ντόπιων μεγαλοεργολάβων.
Μαζί
τους δεκάδες συμπολίτες μας από την Θεσσαλία συμμετείχαν σε πανελλαδική κινητοποίηση
στα διόδια του Μοσχοχωρίου, του Μακρυχωρίου και του Πυργετού.
Πριν
από λίγες μέρες μέσα από μια βιομηχανία παραγωγής δικών στήνεται ένα
κατηγορητήριο το οποίο παραπέμπει για τις 16 & 18 Ιανουαρίου του 2013 είκοσι συμπολίτες
μας, που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις κατά των διοδίων με την κατηγορία ότι
«…διέγειραν από κοινού δημοσίως σε διάπραξη πλημμελήματος….και παρότρυναν τους
διερχόμενους οδηγούς..….να εξαναγκάσουν με την βία ή με απειλές τους
εισπράκτορες διοδίων της εταιρείας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου να επιτρέψουν την
διέλευση αυτών σηκώνοντας τις μπάρες». Το κατηγορητήριο περιλαμβάνει παράβαση του
άρθρου 184 του 1951(!) του Ποινικού Κώδικα το οποίο αναφέρει «..όποιος δημόσια
με οποιονδήποτε τρόπο προκαλεί ή διεγείρει σε διάπραξη κακουργήματος ή
πλημμελήματος τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών».
Η
παραπομπή με τις διατάξεις του 184 του ΠΚ περί αυτουργίας έρχεται με εμφαντικό τρόπο
να προωθήσει την ποινικοποίηση των ιδεών και γι’ αυτό αποτελεί κατάφορη
παραβίαση των δημοκρατικών και συνταγματικών ελευθεριών και ποινικοποίηση του
φρονήματος.
Πρόκειται
για καθαρή απόπειρα τρομοκράτησης της αντίστασης του λαού μας και ειδικότερα της
πρακτικής εκείνης που με ολοένα και πιο
μαζικό τρόπο υιοθετεί την κοινωνική ανυπακοή και αντίσταση στην πράξη απέναντι
στα διόδια, στα χαράτσια, στις αυξήσεις και στην γενικότερη φορομπηχτική
επιδρομή, που επιβάλουν οι μνημονιακές επιλογές και τα μέτρα του πολιτικού
προσωπικού της τρόικας (ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ) αλλά και του ντόπιου και ξένου μεγάλου
κεφαλαίου.
Κι
ενώ ποινικοποιούνται οι αντιστάσεις κανείς
δεν εγκαλείται για το εδώ και δύο χρόνια σταμάτημα των έργων, για τη συνέχιση είσπραξης των υπέρογκων
διοδίων σε δρόμους-εγκαταλειμμένα εργοτάξια , για τους απαράδεκτους
παράδρομους στους οποίους πλέον έχει
αυξηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος και άρα και ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος, μια
που σε αυτούς μετακινούνται οι περισσότεροι πολίτες και επαγγελματίες με
κίνδυνο τη ζωή τους.
Η ΕΜΔΥΔΑΣ , οι μηχανικοί του Δημοσίου καταγγείλαμε την
αντισυνταγματικότητα της παραχώρησης σε ιδιωτικές εταιρείες των δρόμων και των
δημοσίων υποδομών, που φτιάχτηκαν χρόνια
τώρα με το μόχθο του ελληνικού λαού και ταυτόχρονα γίναμε ενεργό κομμάτι του
κινήματος κατά των διοδίων.
Και
θα επιμείνουμε στον αγώνα , σε συνεργασία με άλλους φορείς για να σταματήσουν
οι πολίτες να πληρώνουν διόδια σε δρόμους
-καρμανιόλες
,που δεν έχουν ολοκληρωθεί, και που καμιά σχέση δεν έχουν με τον όρο «αυτοκινητόδρομοι», (δύο
τουλάχιστον λωρίδες ανά κατεύθυνση ,
πλήρους διαχωρισμού, χωρίς διασταύρωση στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό ,
δυνατότητα κίνησης σε παράδρομους ασφαλείς και συντηρημένους).
Για
όλους αυτούς τους λόγους σήμερα είμαστε αλληλέγγυοι σε κάθε διωκόμενο για τη δράση του ενάντια στα διόδια.
Αναγνωρίζοντας
την πολιτική σημασία της δίκης και επειδή θεωρούμε ότι δεν δικάζονται
μεμονωμένα άτομα αλλά όλες οι κοινωνικές αντιστάσεις του λαού μας, απαιτούμε την:
- ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΚΑΘΕ ΔΙΩΞΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
- ΑΚΥΡΩΣΗ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
- ΤΑ ΕΡΓΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ