9 Μαΐ 2012

Εκλογές μετά διοδίων...

Αναγνώστης

Ξύπνησα πρωί πρωί την Κυριακή 6/5/2012 να πάω στην εκλογική μου περιφέρεια που απέχει 300χλμ από τον τόπο κατοικίας μου να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα όπως έκανε κάθε Ελληνας πολίτης. Εδώ και ένα χρόνο είμαι άνεργος εξ αιτίας της επικρατούσας καταστάσεως που οδήγησαν την χώρα οι κυβερνώντες .Ως άμεσα θιγόμενος.. ένοιωσα την υποχρέωση να πάω να ψηφίσω με μεγάλη στέρηση και την βοήθεια δυο ακόμη συνδημοτών μου που επίσης είναι άνεργοι τσοντάραμε για βενζίνη με καφέ και σάντουιτς από το σπίτι ξεκινήσαμε να πάμε να ψηφίσουμε φτάνουμε στα πρώτα διόδια και η πρώτη έκπληξη ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ . Δηλαδή άτομα όπως εμείς ήμασταν αποκλεισμένοι από το να ασκήσουμε το εκλογικό μας δικαίωμα όπως κάθε άλλος πολίτης της χώρας έπρεπε να πληρώσουμε χαράτσι στην εταιρεία που διαχειρίζεται τον δρόμο που φτιάξαμε εμείς και οι πατεράδες μας όλα αυτά τα χρόνια πληρώνοντας διόδια σε ένα ανύπαρκτο δρόμο μέχρι πριν από λίγα χρόνια και φόρους στην βενζίνη ,τέλη κυκλοφορίας, φπα στα σέρβις, φπα και φόρο στην αγορά του οχήματος, φόρο ως τεκμήριο γιατί δεν δικαιούμαι ως μη έχων πια εισοδήματα που να το δικαιολογεί και πλέον όλων αυτών να μην έχω και το δικαίωμα να πάω όπως όλοι οι υπόλοιποι να ψηφίσω και να πρέπει να πληρώσω την κάθε εταιρεία που παράνομα κατέχει αυτό που κατέχει. ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ . Φυσικά σηκώσαμε τις μπάρες και περάσαμε αντιμετωπίζοντας και τα ειρωνικά σχόλια του τύπου

- Λεφτά για βενζίνη είχατε ? ΝΑΙ ΡΕ ΕΙΧΑ. Τα κομμένα από την διατροφή μου.


Πηγή:
http://www.newsnow.gr/article/84852/ekloges-meta-diodion.html