Την ώρα που 3εκ.Έλληνες ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας,απαίτησαν και έλαβαν 7,5εκ.ευρώ ως διαφυγόντα κέρδη,από τον σταθμό Αιγινίου που δεν λειτούργησε,επειδή οι ίδιοι δεν τήρησαν την σύμβαση και δεν είχαν φροντίσει για την κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου,για να κυκλοφορούν οι κάτοικοι της περιοχής.Αξίζει να σημειωθεί πως από τα διόδια που εισπράτονται,τα έσοδα πάνε όλα στις τσέπες τους (και με "πειραγμένα" στοιχεία υποστηρίζουν πως δεν τους φτάνουν για τα έξοδα λειτουργίας) και δεν πέφτει ούτε ευρώ για τα έργα που τα έχουν σταματήσει προκειμένου να εκβιάσουν και να επιτύχουν καλύτερους όρους.
Έτσι το δημόσιο υποχρεώθηκε στην επιστροφή 7,5 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» , ποσό που αντιπροσωπεύει διαφυγόντα έσοδα της εταιρείας από τη μη λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο, που απέχουν από τα διόδια των Μαλγάρων μόλις 8 χιλιόμετρα.
Έτσι το δημόσιο υποχρεώθηκε στην επιστροφή 7,5 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» , ποσό που αντιπροσωπεύει διαφυγόντα έσοδα της εταιρείας από τη μη λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο, που απέχουν από τα διόδια των Μαλγάρων μόλις 8 χιλιόμετρα.
Η αναστολή της λειτουργίας τους είχε αποφασιστεί από τον υφυπουργό Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη, προκειμένου να διευκολυνθούν οικονομικά όσοι χρησιμοποιούν καθημερινά το συγκεκριμένο κομμάτι της Εθνικής Οδού. Το δημόσιο όμως, δεν απηλλάγη ποτέ από τη συμβατική υποχρέωση προς την εταιρεία να πληρώσει το αντίτιμο.
Έτσι, στις 9 Απριλίου το υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων υπέγραψε την απόφαση σύμφωνα με την οποία εγκρίνεται άμεση καταβολή ποσού 7,5 εκατομμυρίων ευρώ για κάλυψη των αναγκών χρηματοδότησης της Εταιρείας «Εγνατία Οδός ΑΕ» στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης του έργου, χρήματα που προβλέπονται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.
Προκειμένου, μάλιστα, να αντισταθμιστούν οι απώλειες από τη μη λειτουργία του σταθμού στο Αιγίνιο, αυξήθηκαν τα διόδια των Μαλγάρων για περίπου 1 χρόνο από 2 ευρώ σε 2,80, ενώ σήμερα το αντίτιμο είναι 2 ευρώ και 40 λεπτά.
Στελέχη, πάντως, του υπουργείου Υποδομών παραδέχονται ότι εκείνοι που ωφελήθηκαν από την κίνηση αυτή είναι οι κάτοικοι των γύρω περιοχών και όχι οι οδηγοί που πραγματοποιούν τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Την ίδια ώρα, το υπουργείο Yποδομών ενέκρινε και την καταβολή 90 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, μέσω της Εγνατίας ΑΕ, χρήματα όμως που θα καταβληθούν με την επανεκκίνηση των έργων.
Έτσι, στις 9 Απριλίου το υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων υπέγραψε την απόφαση σύμφωνα με την οποία εγκρίνεται άμεση καταβολή ποσού 7,5 εκατομμυρίων ευρώ για κάλυψη των αναγκών χρηματοδότησης της Εταιρείας «Εγνατία Οδός ΑΕ» στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης του έργου, χρήματα που προβλέπονται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.
Προκειμένου, μάλιστα, να αντισταθμιστούν οι απώλειες από τη μη λειτουργία του σταθμού στο Αιγίνιο, αυξήθηκαν τα διόδια των Μαλγάρων για περίπου 1 χρόνο από 2 ευρώ σε 2,80, ενώ σήμερα το αντίτιμο είναι 2 ευρώ και 40 λεπτά.
Στελέχη, πάντως, του υπουργείου Υποδομών παραδέχονται ότι εκείνοι που ωφελήθηκαν από την κίνηση αυτή είναι οι κάτοικοι των γύρω περιοχών και όχι οι οδηγοί που πραγματοποιούν τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Την ίδια ώρα, το υπουργείο Yποδομών ενέκρινε και την καταβολή 90 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, μέσω της Εγνατίας ΑΕ, χρήματα όμως που θα καταβληθούν με την επανεκκίνηση των έργων.
Πηγή:
http://www.newsnow.gr/article/69701/skandalota-aisxi-ton-megaloergolavon.html