Πιέζουν το υπουργείο Υποδομών για τον οδικό άξονα Μεγάρων – Μαραθώνα
Ένα γιγαντιαίο κατασκευαστικό project ύψους 1,5 δισ. ευρώ, που «έκρυβαν στα συρτάρια» τους τα υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος, έρχεται στην επιφάνεια και ανοίγει την όρεξη των μεγαλοεργολάβων. Πρόκειται για τον νέο οδικό άξονα, που θα ξεκινά από τα Μέγαρα μέχρι τον Μαραθώνα. Θα ενώνει με υποθαλάσσια τα Μέγαρα με τη Σαλαμίνα και στη συνέχεια με δεύτερη υποθαλάσσια τη Σαλαμίνα με το Πέραμα, θα συνεχίζει στην παραλιακή για να διασχίσει στο ύψος της Αργυρούπολης με τούνελ τον Υμηττό, μέχρι τον Μαραθώνα, συνολικού μήκους 127 χλμ.
Ένα γιγαντιαίο κατασκευαστικό project ύψους 1,5 δισ. ευρώ, που «έκρυβαν στα συρτάρια» τους τα υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος, έρχεται στην επιφάνεια και ανοίγει την όρεξη των μεγαλοεργολάβων. Πρόκειται για τον νέο οδικό άξονα, που θα ξεκινά από τα Μέγαρα μέχρι τον Μαραθώνα. Θα ενώνει με υποθαλάσσια τα Μέγαρα με τη Σαλαμίνα και στη συνέχεια με δεύτερη υποθαλάσσια τη Σαλαμίνα με το Πέραμα, θα συνεχίζει στην παραλιακή για να διασχίσει στο ύψος της Αργυρούπολης με τούνελ τον Υμηττό, μέχρι τον Μαραθώνα, συνολικού μήκους 127 χλμ.
Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι επιτελικά στελέχη της Ελλάκτωρ του Γιώργου Μπόμπολα, της J&P Άβαξ του Δάκη Ιωάννου και της ΓΕΚ Τέρνα του Γιώργου Περιστέρη, των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστικών ομίλων της χώρας, έχουν αρχίσει ήδη να πιέζουν ασφυκτικά τα υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος. Αυτές οι πιέσεις, όσο περνάει ο καιρός, θα γίνονται εντονότερες, καθώς στους τρεις μεγάλους θα προστεθούν και άλλοι ισχυροί υποψήφιοι που θέλουν να αναλάβουν το έργο.
Ήδη τα πρώτα μηνύματα έρχονται από την πλευρά των Γάλλων της Vinci, των Ισπανών της Dragados, συνεταίρων του Γ. Περιστέρη στους οδικούς άξονες και της Hochtief. «Πυρετός» επικρατεί και στα επιτελεία των άλλων ελληνικών κατασκευαστικών εταιριών, που βλέπουν το ανεκτέλεστό τους να συρρικνώνεται και ακόμα και εργολαβίες να αναλάβουν σε ένα τέτοιο έργο, θα αποτελούσαν τονωτική «ένεση» σε περιόδους κατασκευαστικής ανομβρίας...
Ήδη τα πρώτα μηνύματα έρχονται από την πλευρά των Γάλλων της Vinci, των Ισπανών της Dragados, συνεταίρων του Γ. Περιστέρη στους οδικούς άξονες και της Hochtief. «Πυρετός» επικρατεί και στα επιτελεία των άλλων ελληνικών κατασκευαστικών εταιριών, που βλέπουν το ανεκτέλεστό τους να συρρικνώνεται και ακόμα και εργολαβίες να αναλάβουν σε ένα τέτοιο έργο, θα αποτελούσαν τονωτική «ένεση» σε περιόδους κατασκευαστικής ανομβρίας...
Ολόκληρο το άρθρο:
http://www.dealnews.gr/epixeiriseis/item/43236-«Παζάρι»-εργολάβων-για-έργο-1,5-δισ