5 Ιουλ 2011

Απεργία στην «Εγνατία Οδό ΑΕ»

Πηγή:

EΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΕΓΕΚ - ΤΕΜΠΗ
Σε 24ωρη απεργία σήμερα

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν σήμερα οι εργαζόμενοι στο εργοτάξιο της εταιρείας ΑΕΓΕΚ, στη σήραγγα Τ2 των Τεμπών, οι οποίοι έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες. Την απεργία αποφάσισε να κηρύξει σε έκτακτη συνεδρίασή του το ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Λάρισας, με αίτημα την άμεση καταβολή όλων των δεδουλευμένων.

Η εργοδοσία, όλο αυτό το διάστημα, που δεν πληρώνει τους 120 εργαζόμενους και έχουν πλέον πρόβλημα επιβίωσης, δεν απαντά στο αν και πότε θα δώσει τα χρήματά τους.

Να σημειωθεί ότι τον περασμένο μήνα η «ΟΛΥΜΠΙΑ», μία εκ των τριών εταιρειών της Κοινοπραξίας που έχει αναλάβει το έργο των Τεμπών, δύο μέρες μετά το πανηγύρι που στήθηκε από την Παραχωρησιούχο Εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» ΑΕ», για τη διάνοιξη της μεγαλύτερης σήραγγας των Βαλκανίων, σταμάτησε τις εργασίες, προχωρώντας στην «προσωρινή», όπως τη χαρακτήρισε, απόλυση των 250 εργαζομένων της.

Η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» υποστήριξε ότι φταίει η μη ομαλή χρηματοδότηση από το κράτος, καθώς και η μείωση των εσόδων της, από τα διόδια. Βεβαίως, από τότε που της δόθηκε το έργο, με τη ληστρική μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης, έχει εισπράξει πάρα πολλά χρήματα από τα διόδια, τα οποία συνεχώς αυξάνονται και αποτελούν ένα βαρύτατο χαράτσι σε βάρος των λαϊκών οικογενειών.


==============================================================


Πηγή:

Απεργία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στην «Εγνατία Οδό ΑΕ», δηλώνοντας την αντίθεσή τους στην εκχώρηση της εταιρίας σε ιδιώτες, όπως αυτή συμπεριλήφθηκε στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και τον εφαρμοστικό νόμο. Ο σταθμός διοδίων, ωστόσο, που βρίσκεται επί της Εγνατίας οδού, στον Πολύμυλο, θα λειτουργεί κανονικά.

Οπως εξηγεί ο γραμματέας του Συλλόγου Εργαζομένων, Γρηγόρης Κολπονδίνος, οι περίπου 250 εργαζόμενοι της εταιρίας φοβούνται, κυρίως, δύο πράγματα: Αν η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου περάσει στα χέρια ιδιώτη, κανείς δεν ξέρει ποιο θα είναι το αντίτιμο των διοδίων και αν θα είναι λογικό. «Η εμπειρία από τα διόδια του ΠΑΘΕ είναι πολύ άσχημη. Φοβόμαστε ότι τα ίδια μπορεί να συμβούν και στην Εγνατία», σημειώνει ο κ. Κολπονδίνος. Το μέλλον των εργαζομένων στην εταιρία είναι άγνωστο, παρότι υπάρχουν διαβεβαιώσεις ότι η τεχνογνωσία τους είναι μοναδική και ότι θα αξιοποιηθούν για την κατασκευή των δημόσιων έργων της Βόρειας Ελλάδας.