Έως και 50% προβλέπεται να αυξηθούν μέσα στο επόμενο τετράμηνο τα διόδια στους εθνικούς αυτοκινητόδρομους εφόσον, οι κοινοπραξίες τηρήσουν το γράμμα των συμβάσεων που υπογράφτηκαν το 2007!
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι «καρατομήσεις» προσωπικού στην Ολυμπία Oδό, η οποία έδιωξε άλλους 55 εργαζόμενους τις προηγούμενες μέρες, ανεβάζοντας το σύνολο των απολυμένων το τελευταίο τρίμηνο σε 125.
Παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα κορυφώνεται η διαπραγμάτευση για την επαναδιατύπωση των όρων των συμβάσεων, προκαλώντας εσωτερικές αναταράξεις και διαφωνίες ακόμη και εντός του υπουργείου (κάποιοι μιλούν ακόμη και για παραιτήσεις Γενικών!), οι τεχνικές εταιρείες πιέζουν για την εφαρμογή των νέων αυξήσεων στα διόδια.
Από τις αρχές του έτους, η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η οποία κατασκευάζει το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί έχει τη δυνατότητα να αναπροσαρμόσει κατά 33% τα διόδια, αφού προηγήθηκε τέλος του 2010 η παράδοση του έργου της αποκατάστασης του οδοστρώματος από Κατερίνη έως Κλειδί. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα έργα παραδόθηκαν 2,5 μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία της συμβατικής της υποχρέωσης που ήταν 11 Μαρτίου του 2011. Πριν από λίγες μέρες έφυγε και νέα επιστολή προς την Εγνατία Οδό, με την οποία η κοινοπραξία ζητά να της επιτραπεί η προβλεπόμενη ανατίμηση των διοδίων, γιατί διαφορετικά θα πρέπει να διεκδικήσει τις απώλειες εσόδων που εμφανίζει από το δημόσιο.
Αύξηση 20% το Μάρτιο και άλλο ένα 30% τον Ιούνιο είναι προγραμματισμένο να πάρουν τα τέλη διέλευσης στο οδικό έργο της Ολυμπίας Οδού που κατασκευάζει την Κορίνθου-Πατρών αλλά και της Ιόνιας Οδού από Αντίρριο έως Γιάννενα, η οποία διαχειρίζεται και το τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών- Λαμίας από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια.
Από το υπουργείο αρνούνται ότι μπορούν να εφαρμοστούν ανατιμήσεις διοδίων, τη στιγμή μάλιστα που καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια να «πέσουν» τα διόδια στο υπό κατασκευή οδικό δίκτυο που περιλαμβάνει τόσο την Κορίνθου-Πατρών όσο και άλλα έργα. Άλλωστε όλα αυτά είναι θέματα που μπαίνουν στο «ζύγι» της επαναδιαπραγμάτευσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι νέες τιμές «τσιμπημένες» από 0,70 έως και 3,20 ευρώ υιοθετεί από σήμερα και η Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο.
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι «καρατομήσεις» προσωπικού στην Ολυμπία Oδό, η οποία έδιωξε άλλους 55 εργαζόμενους τις προηγούμενες μέρες, ανεβάζοντας το σύνολο των απολυμένων το τελευταίο τρίμηνο σε 125.
Παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα κορυφώνεται η διαπραγμάτευση για την επαναδιατύπωση των όρων των συμβάσεων, προκαλώντας εσωτερικές αναταράξεις και διαφωνίες ακόμη και εντός του υπουργείου (κάποιοι μιλούν ακόμη και για παραιτήσεις Γενικών!), οι τεχνικές εταιρείες πιέζουν για την εφαρμογή των νέων αυξήσεων στα διόδια.
Από τις αρχές του έτους, η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η οποία κατασκευάζει το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί έχει τη δυνατότητα να αναπροσαρμόσει κατά 33% τα διόδια, αφού προηγήθηκε τέλος του 2010 η παράδοση του έργου της αποκατάστασης του οδοστρώματος από Κατερίνη έως Κλειδί. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα έργα παραδόθηκαν 2,5 μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία της συμβατικής της υποχρέωσης που ήταν 11 Μαρτίου του 2011. Πριν από λίγες μέρες έφυγε και νέα επιστολή προς την Εγνατία Οδό, με την οποία η κοινοπραξία ζητά να της επιτραπεί η προβλεπόμενη ανατίμηση των διοδίων, γιατί διαφορετικά θα πρέπει να διεκδικήσει τις απώλειες εσόδων που εμφανίζει από το δημόσιο.
Αύξηση 20% το Μάρτιο και άλλο ένα 30% τον Ιούνιο είναι προγραμματισμένο να πάρουν τα τέλη διέλευσης στο οδικό έργο της Ολυμπίας Οδού που κατασκευάζει την Κορίνθου-Πατρών αλλά και της Ιόνιας Οδού από Αντίρριο έως Γιάννενα, η οποία διαχειρίζεται και το τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών- Λαμίας από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια.
Από το υπουργείο αρνούνται ότι μπορούν να εφαρμοστούν ανατιμήσεις διοδίων, τη στιγμή μάλιστα που καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια να «πέσουν» τα διόδια στο υπό κατασκευή οδικό δίκτυο που περιλαμβάνει τόσο την Κορίνθου-Πατρών όσο και άλλα έργα. Άλλωστε όλα αυτά είναι θέματα που μπαίνουν στο «ζύγι» της επαναδιαπραγμάτευσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι νέες τιμές «τσιμπημένες» από 0,70 έως και 3,20 ευρώ υιοθετεί από σήμερα και η Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο.