27 Δεκ 2009

Μοτοσυκλετιστής

Είμαι 35 ετών, κάτοικος Αυλίδας. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος και συνάμα όσο πιο ειλικρινής γίνεται. Ιδεολογικά ανήκω στον χώρο της μόνιμης αποχής, δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό κόμμα, αυτό όμως δεν σημαίνει πως τα -ελάχιστα- καλά που γίνονται από όλα τα κόμματα δεν τα αναγνωρίζω ή δεν μπορώ να διακρίνω την αξία τους. Προσπαθώ να είμαι όσο πιο δίκαιος μπορώ, ξεκινώντας πρώτα από την δική μου αυτοκριτική που είναι μάλλον αυστηρότατη. Επίσης είμαι και μοτοσυκλετιστής, για την ακρίβεια είμαι μόνο μοτοσυκλετιστής σχεδόν από παιδί. Φαίνεται δεν μου έκατσε ποτέ καλά η σχέση με τα αυτοκίνητα, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Αν όμως οι οδηγοί των αυτοκινήτων νομίζουν ότι κινδυνεύουν σε αυτούς τους δρόμους, ε τότε σίγουρα θα πρέπει να δοκιμάσουν... νέες εμπειρίες.

Δεν είναι μόνο οικονομικό το ζήτημα τον διοδίων, είναι κυρίως ηθικό κατά τη γνώμη μου. Σίγουρα είναι και αντισυνταγματικό αλλά μπροστά στην αξία της ανθρώπινης ζωής τα κοινοβούλια λίγο ρόλο παίζουν τελικά. Δεν έχω τσακιστεί και λίγες φορές ειδικά σε πιο νεαρή ηλικία μαζεύοντας εμπειρίες, γιατί τελικά μόνο αυτές και το χέρι του Θεού μπορεί να σε σώσουν στους ελληνικούς δρόμους. Η μητέρα μου μένει στον Πειραιά, πρέπει να πηγαινοέρχομαι συχνά απ' τις Αφίδνες, δεν θα πω ότι το κράτος θα πρέπει να επιδοτεί την τρέλα μας με τα δίκυκλα γιατί τελικά είναι προς όφελος όλων, δεν θα έλεγα πως θέλω έκπτωση για ψυχική οδύνη ούτε για περιβαλλοντικούς λόγους, αλλά μερικά πράγματα τα καταπίνεις μέχρι τη μέρα που σου ανάβουν τα λαμπάκια.

Λοιπόν τώρα με τις βροχές ήμουν πολύ συγκρατημένος στην οδήγηση, δεν είναι μόνο ότι με τις εργασίες που γίνονται κατά μήκος καμιά φορά βρίσκω διάφορες εκπλήξεις και χάνω χρόνια από τη ζωή μου, αλλά έχω δει διάφορα. Το λοιπόν όταν είδα τα αυτοκίνητα μπροστά μου να πατούν τα φρένα που δεν είχαν στο... ποτάμι της Μαλακάσας, πριν πέσω κι εγώ στους λάκους με τα νερά έχασα 2-3 χρονάκια σίγουρα. Έφτασα πολύ τσαντισμένος στα διόδια και γεγονός είναι ότι με βοήθησε και το όλο κλίμα που έχετε δημιουργήσει με το θέμα, και δεν πλήρωσα μία. Δεν πλήρωσα γιατί κόντεψα να πεθάνω για το τίποτα και είναι ανήθικο να μου ζητούν και χρήματα αντί να με αποζημιώνουν.
Για ένα δίκυκλο είναι εύκολο να περάσει τα διόδια χωρίς να πληρώσει.

Αφού δεν ένοιωσα κάποιου είδους ντροπή για την πράξη μου, ούτε αισθανόμουν ή ήμουν παράνομος κυριολεκτικά, το ίδιο βράδυ το σκέφτηκα πολύ το ζήτημα και κατέληξα ότι είναι σωστό να το καθιερώσω.Οι υπάλληλοι των διοδίων πατάνε κάτι σειρήνες που το αυτάκι μου όμως δεν ιδρώνει καθόλου από τέτοιου είδους ψυχολογικά παιχνίδια. Αν είναι καλύτερα θα τους δώσω καμιά κασέτα να παίζουν μουσική από το να κάνουν τις μαϊμούδες. Και ίσα-ίσα αυτή η συμπεριφορά με τσαντίζει περισσότερο οπότε δεν πρόκειται ποτέ να κάνω πίσω.
Ευχαριστώ.